יום שבת, 1 בדצמבר 2012

יום הולדת

השבוע הגעתי לגיל 27.
כמובן שהחגיגות אינן נמשכות יום אחד בלבד, כי אם שבוע שלם (או במקרה של אחותי גם חודש שלם..).
כך יצא שחגגתי את היום הולדת כמה פעמים השבוע. זה התחיל בשבת שעברה, בה חגגתי עם המשפחה הקרובה, המשיך עם יום היום-הולדת, שחגגתי עם זוג חברים קרובים, המשיך הלאה ליום שישי, בו חגגתי עם קבוצת החברים הגדולה והיקרה, והסתיים היום - יום שבת, עם המשפחה הקרובה והנרחבת שלי (גם מצד בעלי).
כמובן שזה כיף לחגוג כמעט בכל ימות השבוע, אבל זה רק מזכיר לי כמה אני מתקרבת בצעדי ענק להחלפת קידומת, ועוד יותר יושב בזיכרון, ה"טו דו ליסט" של עד הגיל המדובר. חלק מהדברים אני יכולה להגיד בכבוד גדול כי סימנתי צ'ק, אך לא מעט דברים עדיין צריכים להיכנס לתהליך ולהגיע לכדי השלמתו.

ועכשיו נעבור לחלק המעניין - התמונות..
נתחיל במקומות בהם היינו, נמשיך עם המאכלים (יותר נכון עוגות) ונסיים עם המתנות.. enjoy





כמובן שיש עוד תמונות שצונזרו ולא נכנסו לפוסט, כמו עוגת היום הולדת שאני הכנתי, שמחזירה אותי 20 שנה אחורה, כשאמא היתה מכינה אותה כל שנה בימי הולדת, וכן תמונות "מפלילות" אחרות.
מקווה שנהניתם, זהו הפוסט הראשון שלי, מקווה שעוד רבים יגיעו בהמשך.


xxx   Mary Jenn

2 comments:

אשמח לקרוא את תגובתכם