יום שישי, 28 בדצמבר 2012

חמישי טיפוח - סופשבוע אחרון השנה

כמו בכל יום חמישי, אני מתחילה את שגרת חמישי טיפוח בניקוי יסודי של הפנים באמצעות סבון נוזלי ומי פנים, ובמסיכה לפנים מחומרים טבעיים, שמטרתה להבהיר את העור ולטפל בפגמים. 
חמישי הזה הינו יום חמישי האחרון של סוף שנת 2012. אז נכון שמדובר בשנה אזרחית, ונכון שאני לא חוגגת את הסילבסטר, אבל זה נחמד לציין זאת בפינוק.




הפעם החלטתי לעשות זאת בסגנון האינסטגרם (batchen_guaron@), מאחר ומצאתי את האפקטים שם מרככים יותר ומתאימים יותר לאווירה. כמובן מדובר בפינוקי עור, פינוקי פנים ופינוקי ציפורניים.


כשההורים שלי חזרו מאיטליה בנובמבר, הם הביאו איתם חבילה מספורה (SEPHORA), אחד ממותגי הטיפוח והאיפור האהובים עליי ועל אחותי. כמובן, שאין להשיג מוצרים שלהם בארץ, וחבל. ספורה מחזיקה בחנויות שלה מותגים נוספים כמו NARS, TARTE, URBAN DECAY ועוד. כשאני ביקרתי ברומא בתחילת השנה, גיליתי כי יש לפחות שלושה סניפי ספורה מפוזרים בעיר. בכל חנות רכשתי כמה פריטים. כמובן שכל מוצרי הטיפוח שרכשתי כבר ממזמן נגמרו להם, אז ההורים פינקו אותי במלאי חדש. 
בשפורפרת החומה יש פילינג גוף בריח שוקולד - Chocolate smoothing body scrub. אין לו ריח חזק של שוקולד (כמו שהיה פעם לתחליב הרחצה של קרמה בריח זה), אלא יותר ניחוח עדין המזכיר שוקולד חם. התחושה מאוד נעימה על הגוף, הוא אינו מקציב, פילינג נטו, אך עדין. נשטף בקלות.
להזנת העור בלחות השתמשתי בחמאת גוף מזינה של ספורה בריחה וניל. המוצר שקניתי בעבר שדומה לכך הוא קרם הגוף בשפורפרת בריח קרם ברולה. ניחוח משכר של וניל ייחודי. קניתי לפחות שלוש שפורפרות. הפעם לא היה את הקרם המדובר, אז הפינוק היה חמאת גוף - Vanilla Nourishing body butter. וכמה שאני אוהבת חמאות גוף.. הרגשה קטיפתית בעת המריחה עם ריח שנשאר ונשאר.


וכמובן איך אפשר בלי לפרגן לעור הפנים בקרם לחות עשיר. השתמשתי בקרם הלחות המזין של גרניה (Nutritionist) להאטת הופעת הקמטים. הקרם במרקם קליל, לא יוצר שכבה שומנית על העור, נספג בקלות ומריח קלות בניחוח עדין. אני ממש אוהבת את הקרם הזה כרגע, בעיקר בגלל שקרם הלילה שלהם קצת כבד לי ושומני לי לתקופה הזאת.
לשפתיים הענקתי לחות עם ליפ קונדישינר של מרק בגוון Petting Pink. קרמי עם מקדם הגנה 15 עם ניחוח וטעם מתקתק ממש כמו הגוון שלו. מוצר שהולך אצלי הרבה.


פינוק הציפורניים להפעם: שמן הזנה, ריכוך וברק לציפורניים של ביטוי קר. לא היה לי כוח להשתמש בשמן זית הפעם, אז השתמשתי במוצר שמגיע בבקבוקון כמו לק, גם עם מברשת. מרחתי על הציפורניים והעור הקרני. בניגוד למה שהייתי מצפה ממוצר כזה, שיריח למרחקים בריח מעורער, יש לשמן דווקא ריח עדין ונעים. לא שטפתי ישר, השארתי את השמן להיספג למשך כשעה.
לאחר מכן, באווירת סוף השנה, מרחתי לק קורלי על כל הציפורניים, כשבקמיצה החלטתי לתבלן בלק מנצנץ. שני הלקים הם של ג'ייד. החברה יצאה בהרבה גוונים חדשים, קלאסיים וטרנדיים, בגוונים שיקים ביותר, אז החלטתי להתחדש בכמה מהגוונים החדשים הללו. הלקים שהשתמשתי הם מס' 395 - Coral Expressions ומס' 816 - Gypsy Fever. הפורמולה החדשה שלהם מאפשרת ללק להימרח בקלות ולהחזיק מעמד לפחות 4-5 ימים. בד"כ אני משתעממת מהר מגווני הלקים על הציפורניים שלי, ומקסימום ארבעה ימים הם נשארים על הציפורניים שלי. אז אני מסירה ומחליפה גוון. 



נתראה בשנה הבאה,

xx   Mary Jenn

5 תגובות:

  1. וואו, הכל נראה פינוק חבל"ז!
    אצלי יום הטיפוח/המסכות הוא שבת.
    והלקים נראים מהמם עליך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו תודה! ♥
      סופשבוע נפלא!

      מחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. love this nailspolish and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם