יום חמישי, 6 בדצמבר 2012

חמישי טיפוח

כשיום חמישי מגיע, כבר התחיל הסופשבוע מבחינתי.
נגמר שבוע העבודה, מתחילים להם יומיים וקצת של שקט, רוגע, זמן.
כמו בכל יום בשבוע, יש לי רוטינת טיפוח הכוללת ניקוי יסודי של הפנים והזנת העור בלחות. ביום חמישי אני מוסיפה גם מסיכת פנים מחומרים טבעיים, שגיליתי באמצעות פינטרסט. המתכון מסתובב בבלוגים שונים במגוון וריאציות, אך בחרתי את המתכון שהכי מתאים לעור הפנים שלי, מהבלוג של אבי סמית' (Abby Smith).

לאחר הסרת איפור, ניקיתי את הפנים עם קליניק, שהריח שלו לא משהו, אבל הוא עושה את העבודה מצויין. על עור נקי מורחים את המסיכה ונותנים לה לשבת כחצי שעה, שוטפים במים פושרים. תמיד נשארים גרגירים בקונטור, אז אני גם מעבירה צמר גפן ספוג במי פנים. לסיום השתמשתי בקרם הלילה של גרנייה, וקרם עיניים.
עכשיו אפשר לעבור לחלק החגיגי של רוטינת הטיפוח, להחליף את גוון הלק. בחרתי הפעם לשים גוון ורוד עמוק, שבתאורה מסויימת נראה קורלי ובתאורה אחרת נראה ורוד פוקסיה. אני אוהבת את הגוון שיוצא מהלק הזה על הציפורניים.













xx  Mary Jenn


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לקרוא את תגובתכם