יום שלישי, 4 בדצמבר 2012

December To Do List

החודש האחרון בשנה החל, בחו"ל כמובן שחודש זה מביא עימו את הכריסטמס עם כל התפאורה והפאר שלו. אצלנו זהו עוד חודש בשנה, החודש שסוגר את השנה האזרחית, החודש בו עושים ניקיונות במשרדים, רק עוד חודש לתחילת השנה.
אני זוכרת היטב, בזמן הלימודים כמה חיכינו למסיבות סוף השנה, יש בזה משהו שונה, מין ציפייה והתרגשות לקראת המעבר לשנה החדשה. השנה, כמו בכל שנה אני לא חוגגת. זהו לא חג שלנו.
במקום זאת, יש לי רשימה לדצמבר של דברים שאני רוצה להספיק.



עוגיות המקרון מקורן בצרפת. קינוח מיוחד שאני אישית זכיתי לטעום רק לפני חודש. מאז, כל מתכון שאני חושבת להכין, מתחלף לו באורח פלא במתכוני המקרון. לכן, החלטתי לאזור אומץ ולהתנסות בחוויה. זה לא הולך להיות פשוט, בטוח שגם לא קל, אבל אני אנסה, ואני אתן את כל יכולותיי למתכון הזה, על מנת שיצליח. מחר אני הולכת (למקום שגם אותו גיליתי לאחרונה) לקנות מצרכים, כמו צבעי מאכל, שלא נמצאים אצלי בדרך-כלל.



לאחר שאתנסה בחוויית המקרונים, אתנסה בהכנת אלפחורס. כידוע, עוגיות האלפחורס הארגנטינאיות מצריחות חלמונים. ואיזה מתכון יכול לנצל טוב יותר את החלמונים שישארו מהמקרונים, אם לא אלפחורס. לשם כך, מחר ארכוש גם מיכל של ריבת חלב איכותית.


אכן לא מזמן רכשתי מלאי מ"מאק", אך i can never get enough.. מה גם שצריך לנצל את הגיפט-קארד שקיבלתי מתנה מאחותי ליום הולדת, וכבר יש לי רשימה מוכנה של פריטים וגוונים להשלמת המשימה.


xx Mary Jenn

תגובה 1:

אשמח לקרוא את תגובתכם