יום שישי, 29 במרץ 2013

Spring is Here | אביב הגיע

היי לכם!
היום עברנו לשעון קיץ, משמע - האביב התחיל באופן רשמי בישראל!
לא, וזה לא קשור לעובדה, שכרגע אנחנו בפסח.. ואם כבר על פסח דיברנו, אז כל הניקיונות האלה, והאווירה החגיגית, והמצות, והמחסור במאפים טעימים ובעוגיות נורמליות לקפה - הזכירו לי שזהו הזמן המתאים לפוסט חדש, אביבי וחגיגי.
אז נתחיל בטיפוח העור במזג אוויר מוזר כמו שיש לנו עכשיו. יש ימים שרביים ופתאום למחרת הטמפרטורה צונחת בשבע מעלות וצריך להתעטף שוב במעיל המסורבל.
בימים האחרונים אני מרגישה שהעור שלי צמא ללחות. אם זה בפנים, מסביב לעיניים, במרפקים, או ברגליים. אז חוץ מקרם הלחות שלי של ניוואה CONTROL SHINE לעור מעורב, התחלתי להשתמש בסרום וב-BB CREAM. את הסרום רכשתי לפני מספר שבועות כשעור הפנים שלי התחיל להפציץ באורחים בלתי רצויים. הגעתי לסופר פארם ודיילת נחמדה של לוריאל, עזרה לי למצוא את המוצר, אולי אחד האהובים עליי כרגע - סרום לומינייזר YOUTH CODE. המטרה העיקרית שלו היא להבהיר כהויות ולאחד את גוון העור. הוא מכיל ויטמין C ועוזר בהאטת היווצרות קטמי הבעה, ובהתפרצויות לא רצויות. לאחר כמה ימים של שימוש פעמיים ביום בסרום, לאחר מי פנים ולפני קרם הלחות, אני באמת מרגישה הבדל: העור שלי התנקה, ההתפרצויות התחילו לדעוך והעור באמת נראה זוהר יותר. ממליצה בחום!

עוד מוצר שאני מרוצה ממנו הוא ה   BB CREAM של גרנייה. מאחר ויש לי עור מעורב הנוטה לשומניות בחרתי בסוג המיועד, בגוון מדיום. הקרם מותיר את עור הפנים מאט (כמו שאני אוהבת), יש לו ניחוח עדין ומקדם הגנה SPF 20, לא עניין של מה בכך כשמדובר בשמש הישראלית.  בפעם הראשונה שמרחתי אותו על הפנים השתמשתי בו כמו מייק אפ. מהר מאוד גיליתי, שלא כך מומלץ להשתמש בתכשיר, וכי עדיף להתייחס אליו כאל קרם לחות עם גוון (מה שהוא באמת..!). וברגע שהפנמתי זאת (לא רגילה להשמיט את המייק אפ משגרת האיפור היומיומית), התחלתי להרגיש הרבה יותר טוב. הגוון התאים בצורה הומוגנית, הכיסוי נהדר, אם מוסיפים שכבה שנייה הכיסוי מושלם. הקרם קליל ולא מורגש במהלך היום כמו מייק אפ. גם עליו - ממליצה בחום!

ואיך אפשר בלי קצת איפור? המוצר הראשון שאני רוצה לבקר הוא ה COLOR TATTOO של מייבלין. שמעתי עליו כל כך הרבה בבלוגים וביו טיוב, איזה מוצר מדהים ואיזו עמידות ואיזה גוון! אבל.. לצערי קצת התאכזבתי. רכשתי אתה גוון PERMANENT TAUPE - חום אפרפר מאט. אז באמת המרקם נעים, גוון עשיר, רק חבל שלא עמיד על העיניים ללא פריימר. ברוטינת האיפור היומיומית שלי אני לא נוטה להשתמש בפריימר. התאכזבתי לגלות שאם מרחתי את הצללית בבוקר והיא היתה עם גוון דומיננטי על העפעפיים, הרי שבסוף יום העבודה (בסה"כ לאחר 9 שעות), הגוון דהה בכמה עוצמות ונראה כמו סגול מלוכלך דהוי ביותר. עור הפנים שלי אמנם מעורב, אבל איזור העיניים תמיד יבש יותר בכמה מידות. 


נגיעות צבע מרנינות: התרגשתי לגלות את השפתונים של רימל. כמו שאתן יודעות, הם אינם נמכרים בכל סופר פארם/ניו פארם, לכן כשמצאתי סניף שכן, עברתי על כל מה שיש לחברה להציע. לאחר התנסות בשפתון של קייט מוס, מהסדרה החדשה - מועשר בלחות (יש ברשותי את גוון 16 - ורוד קורלי עדין ובובתי), החלטתי לנסות סדרה אחרת שלהם - MOISTURE RENEW LIPSTICK. האריזה היא בצבע סגול מטאלי, והשפתונים אכן מלאים בלחות. אימצתי לחיקי את גוון 620 - CORAL QUEEN (מימין) ואת גוון 215 - SWEETHEART TULIPS (משמאל). הגוון הקוראלי מקבל הרבה מחמאות, מסובב ראשים, אם כי נראה עדין הוא בעל נוכחות רבה. בגוון הורוד יש גליטרים קטנטנים המוסיפים ברק לגוון כשהוא על השפתיים. ורוד חזק ועמוק, אי אפשר להישאר אדישים אליו.


הבושם של ויקטוריה בקהאם- INTIMATELY. בושם בניחוח פרחוני מתקתק עדין.
האריזה קלאסית-יוקרתית ונשית. מאוהבת!




ולסיום, סרטון הדרכה על איפור קליל ומהיר, המתאים לאביב הנינוח וגם לקיץ.


מקווה שנהנתם! 


XX Mary Jenn

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לקרוא את תגובתכם