יום שני, 29 באפריל 2013

Feet Treat | פדיקור



היי לכולם!
לקראת הקיץ המתקרב אלינו בצעדי ענק (או שאולי הוא כבר כאן?!), צריך לדאוג גם לאיברים הנושאים את משקל גופינו.
אז אולי בחורף קצת הזנחנו אותן, ואולי דווקא ממש דאגנו להן, אבל עדיין אפשר להתפנק ולפנק את כפות הרגליים. בחורף אנו דוחסות אותן, המסכנות, בתוך גרביים ונעליים אטומות, שחוסמות להן את האוויר לנשימה. ייתכן מאוד ובגלל שקר, גם חלקנו מתעצלות לטפל בהן, ולו קצת לפני השינה, ואני לא מדברת על ללכת לפדיקוריסטית, אני מדברת על מעט הטיפוח בבית. אני מודה שהחורף הזה היה לי קשה, והיה לי מאוד קר כל הזמן, לכן באמת קצת זנחתי את כפות רגליי. אך עכשיו הגיע הזמן להתכונן להאווינאס!



אישית אני מאוד אוהבת לעשות פילינג בכללי, ובכפות הרגליים בפרט. ומאז שללין יצאו עם הפילינג המפנק שלהם לכפות הרגליים, אני משתמשת רק בו, ואפילו חידשתי את המלאי כבר פעמיים מאז שהסדרה יצאה לראשונה.
זה התחיל בקופסה מרובעת כמו הפילינגים שלהם בריחות אושן ולבנדר, לדעתי היא היתה 150 מ"ל. האריזה הישנה היתה עבורי פחות נוחה מהאריזה החדשה. כל הזמן נתפס חומר בפינות שלה.. והרבה חומר התבזבז בגמר השימוש בקופסה.
האריזה החדשה מעוצבת שונה, בקו נקי של לבן עם כחול. אריזה עגולה, מפלסטיק כולה (באריזה הישנה המכסה היה מפח). מכילה 200 מ"ל ופתח רחב ביותר ההופכת את השימוש לנוח מאוד. את הפילינג מעסים על כפות הרגליים כשהן נקיות, משאירים למשך כשתי דקות ואז מנגבים עם נייר לח ולאחר מכן שוטפים, לנקות את שאריות הגרגירים. התחושה שכפות הרגליים נותרות בה היא רכה ונעימה.



איך אפשר בלי למרוח קרם לחות מפנק לאחר טריטמנט פילינג שכזה? הקרם שבתמונה, מהאריזה הישנה שבסדרה - קרם רגליים עם שיאה, לרגליים יבשות במיוחד וסדוקות. באריזה 80 מ"ל. הכמות לא השתנתה גם באריזה החדשה. שוב הקרם הפך לשפופרת לבנה עם פקק מתברג בצבע כחול (שלא כמו הישנה, הפקק היה בפתיחת תיקתק). הקרם מרכך את העור הקשה, אך ההרגשה נותרת קצת שומנית. אי אפשר למרוח את הקרם ולהסתובב יחפים בבית. כל הבית יהיה סימנים. אני אוהבת למרוח לפני השינה, מרגיש לי גם הכי נכון.



עכשיו כשהרגליים עברו טיפול מפנק של פילינג, לחות וארומה, אפשר לעבור למריחת לק. לקבלת הקיץ הבא עלינו לטובה, בחרתי להשתמש בגוון Green Mint של ג'ייד. גוון מנטה עכור מעט, שנמרח בקלות ומחזיק זמן רב לפני שמתחיל להתקלף.


איך אתן מטפחות את כפות הרגליים לקיץ?



xx  Mary Jenn

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לקרוא את תגובתכם