יום ראשון, 14 באפריל 2013

Hair | שיער - מחזמר כל בוקר


 היי כולם!

אי אפשר להתעלם ממה שנמצא בקודקוד הגוף.. מעל הראש.. השיער!
טיפוח השיער הוא רוטינה בל תעבור, בין אם זה במקלחת, או ביציאה בערב, או בבוקר כשקמים לעבודה.
יש לי שיער קצת בעייתי. יש לו נטיות לפה ולפה. הוא לא בדיוק מתולתל, אך הוא גם כלל לא חלק. הוא מלא, אך הוא דק, והוא בדרך כלל מלא בפריזים לא מוזמנים. בנוסף לכל זה, לפני כשנה וחצי העברתי אותו טראומה קשה (הגוונים) ומאז הוא בתהליכי שיקום.
לאחר שהשקיתי את שיערי בהרבה חמצן, ובהרבה אחוזים, השיער נהיה יבש כמו קש, החלקים המחומצנים החלו להסתבך, והיה כמעט בלתי ניתן לסרקם. אם הצלחתי לסרק, סביר שחלק לא קטן נשאר על המברשת. אז ניסיתי כמה טיפולים. המסיכה של פנטן לשיקום, היתה כמו כוסות רוח למת. חיפשתי אלטרנטיבה, שלא תעלה לי כל חודש 150 שקלים נוספים אצל הספר, ומצאתי אותה במדפי הסופר פארם. האלטרנטיבה נקראת SYOSS.
מאז, אלו מוצרי החפיפה והטיפוח היחידים שנכנסים אלי למקלחת. גם כשחזרתי לצבע הקודם שלי, המשכתי להשתמש, ואני מרוצה מהם עד היום.
הסדרה היא של שוורצקוף הגרמנית ומאחר והשיער שלי סובל מנזק קשה, לקחתי את ערכת ה"REPAIR" שלהם, שהיא בצבע כתום, ומבטיחה טיפול אינטנסיבי לשיקום השיער הפגום.


השמפו של SYOSS מגיע במיכל של 750 מ"ל. בקבוק שמנמן וגבוה, לא הכי נוח לאחיזה. כבר בחפיפה מרגישים איך השמפו מנקה, ולא מייבש תוך כדי הפעולה. יש לו ניחוח טוב ומורגש (שאני אוהבת), ומרגישים תוספת לחות לשיער כבר מהחפיפה הראשונה.
אני משתמשת במסיכה לשיער, ולא בקונדישינר, מאחר וקונדישינר רק מייבש לי את השיער ולא מרכך אותו כפי שאני באמת רוצה. אני חופפת פעמיים (בעירך) בשבוע, אז אין לי בעיה להשתמש במסיכה שהיא אינטנסיבית יותר. המסיכה מכילה 200 מ"ל והיא עושה את העבודה המובטחת. משאירים רק כדקה על שיער רטוב לאחר החפיפה, ושטופים היטב. התוצאה - השיער רך, עשיר בלחות וללא קשרים. המחיר הוא החלק הטריקי - לרוב בסופרים ניתן למצוא בכ-25 שקלים למיכל, אך בסופר פארם אם אין מבצע, המחיר גם יכול להרקיע ל-37 שקלים. לדעתי הפרש כזה הוא מוגזם.


את המוס של הסדרה גיליתי לא מזמן. אני לא יודעת אם זה בגלל שלא ראיתי אותו קודם או בגלל שאיחרו לייבא אותו לארץ. גם כאן מדובר במוצר מצויין. המוס מגיע במיכל של 250 מ"ל וגם לו יש דרגות חוזק וסוגי שיער. הפעם הצבע הכתום מעיד על "CURL CONTROL" ומבטיח ייצוב חזק. במוס אני משתמשת אחרי מקלחת כשאני יודעת שאני לא הולכת להחליק את השיער אלא להשאיר את העיצוב הטבעי שלו, או כשאני מתכננת להשתמש במסלסל שיער לסידור התלתלים. לגבי הייצוב החזק, אני לא כל כך בטוחה, אבל התוצאה בבוקר מספקת.


לאחרונה גם גיליתי את הספריי לשיער של הסדרה. מגיע במיכל של 400 מ"ל. לצבעים יש משמעות גם כאן. במקרה זה אני משתמשת בצבע הירוק המשוייך ל"MAX HOLD".  - לייצוב מקסימאלי חזק במיוחד. פה הם טועים. ניסיתי את הספריי כבר פעמיים לאחר עיצוב התלתלים עם מסלסל, וכשקמתי בבוקר התלתלים לא שמרו על צורתם חוץ מכמה בודדים במסגרת הפנים. אני מניחה שאם אני משתמשת בספריי לפני אירוע ולא לפני השינה, התוצאה שתתקבל תהיה שונה. אני עדיין מרוצה מהמוצר יותר מהספריי של וולה למשל. לא יודעת, הספריי והמוס של וולה פשוט גורמים לקרקרפת שלי לגרד כאילו לא חפפתי שבועיים (גם אם חפפתי לפני חצי שעה..).

סדרה נוספת שאני נהנית להשתמש בה, גם של שוורצקוף, היא GLISS - Hair Repair. מגיע במיכל עם משאבה 200 מ"ל. לראשונה התנסיתי בקונדישינר משקם אקספרס של הסדר לשיער יבש ופגום, המכיל קרטין נוזלי.התוצאה היא קרם לחות קליל מאוד עם ניחוח נפלא, שמחזיק לאורך כל היום. מחזיר ברק לשיער ולא מרגיש שומני כמו קרם לחות.
מוצר נוסף הוא הספריי הגנה מחום - להגנה מחום עד 220 מעלות, למניעת נזק. מגיע במיכל "שפריצר" 200 מ"ל. שתי בעיות מרכזיות: הריח לא משהו כלל וכלל, ואחרי פן/מחליק השיער מרגיש יבש דווקא. ההרגשה שונה מכשאני מחליקה את השיער ולאחר מכן משתמשת בשמן שיאה. לא כל כך אהבתי את ההרגשה, אבל כשאני בתקופת ההחלקות, אני לא מוותרת על השימוש, אפילו קל ביותר, בחומר הזה.


מקווה שנהניתם, שתפו אותי ברוטינת טיפוח השיער שלכם,

xx Mary Jenn


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לקרוא את תגובתכם