יום רביעי, 3 באפריל 2013

March Favorites | מועדפי מרץ | 2013

היי לכולם!
אפריל התחיל, מה שאומר שהגיע הזמן למועדפי מרץ 2013. לא יצא לי לכתוב כבר חודשיים על המועדפים החודשיים שלי, מאחר ולא היו לי מוצרים מועדפים יותר מאחרים, באופן כלל די השתמשתי באותם מוצרים כמו בדצמבר. אך לאחרונה עדכנתי וריעננתי את הטואלטיקה שלי, סקירות עתידות לבוא.


מרץ היה חודש חורפי, ותפוזים הוצעו בשפע. בעלי ואני חובבי מיץ תפוזים סחוט טרי, במיוחד כשניתן להשיג בקלות את התפוזים (הירקן ממש מתחת לבניין), אז החלטנו להשקיע במסחטת הדרים איכותית ומגניבה. רכשנו ב"לגעת באוכל" מסחטה ידנית, זאת עם המוט שלוחצים כלפי מטה והכיפה סוחטת את התפוז לכוס. המסחטה לא זולה, אבל תפסנו מבצע, וגם היה לנו שובר הנחה, אז יצא שקנינו אותה בפחות ממאתיים שקלים (המחיר המלא מגיע גם ל270 שקלים). אני מאוד מרוצה מהמסחטה הזו, היא נוחה לשימוש, קלה גם לחלשים/חלשות שבינינו, פשוטה לניקוי. החסרון היחידי שלה, בעייתית מבחינת אחסון - כרגע היא מקשטת את השיש שלי.




ההתמכרות שלי החודש היתה עוגת הסברינה. ברגע שקלטתי כמה היא פשוטה להכנה (זה לא שאני נרתעת ממתכונים מעט מורכבים), התחלתי לאפות אותה לשבת. בעלי מטורף על העוגה הזו, אולי בגלל שהיא קלילה ורטובה, ומלאה באלכוהול, או שזה בגלל הקצפת. את העוגה מספיגים לאחר האפייה בסירופ עם רום בדרך כלל, אני משתמשת בליקר דובדבנים שקיבלתי מחו"ל (מגאורגיה). התוצאה הסופית מדהימה! העוגה מתוקה, אך לא מידי, קלילה ביחס לשם שיצא לה, מלאה בליקר וכיפית לאכילה. הפעם בחרתי להכין את העוגה בצורת קאפקייקס. צורת הגשה מאוד חמודה בעיני.


השתמשתי במיקסר של Bosch המקסר החדש שלי ברמת ביצוע בדרגה דומה לKitchen Aid ולK Mix. חוויית ההתנסות שלי בו מדהימה, ומרגשת כל פעם מחדש. שקט, מהיר, איכותי, תוצאה מצויינת, מרקם מדוייק. מה יכולתי לבקש יותר? אה, שינקה לי את הבית. גם את ערבוב הבלילה לסברינה, וגם את הקצפת הכנתי באמצעותו. לא נדרשו יותר מכמה דקות הכנה. את התענוג הזה קיבלנו מההורים שלי ליום הנישואים, והתשבוחות באינטרנט אכן מגיעות לו. מוצר איכותי בהחלט.



אבזור לבית - נרות. כל נר מתקבל בברכה, במיוחד הצבעוניים, ובמיוחד הריחניים. איקאה קרובה אלינו ויש שם מבחר נרות נרחב, אם כי לא בצורתם. אז לאחר שהתנסיתי בנרות הירוקים המגיעים בזכוכית, בריח תפוח (ריח מעולה שמופץ גם כשהנר כבוי. יש לי ארבעה כאלה מפוזרים בחדרים), החלטתי להיפתח לריחות חדשים. רכשתי מספר נרות, אין אף לו אחד שזהה לשני.
הורוד חיוור, בריח ורדים. הניחוח לא עוצמתי ומעיק, כמו ניחוח ורדים מתכשירים אחרים שאני מכירה, לכן נורא נעים לי להדליק אותו כשאני עובדת על המחשב, עורכת, כותבת. אזכורי ריח מגיעים לאפי בכל פעם שיש משב רוח קל.
הכתום בריח של פירות טרופיים. זיהיתי בו פאפאיה ומלון, ריח קצת פרשי וכיפי. לא לכל אחד. לחובבי הטרופיק מומלץ בחום. הריח דומיננתי כמו ריח התפוח שציינתי קודם.
חום כהה בריח סיידר. הצליח להם. כשמריחים את הנר ממש יש הרגשה שהחומר בתוך הכוס הוא לא אחר מאשר נוזל חמים וטעים של תפוחים וקינמון.


לסיום אני רוצה לציין עוד התמכרות מועדפת שלי לחודש הזה (החודש שהיה..) והיא הסדרה "שקרניות קטנות". שמעתי עליה בפעם הראשונה, רק כשבת דודה שלי שאלה אותי אם אני מכירה, אח"כ חברה שלי שאלה, ולבסוף הבנתי כי הסדרה משודרת רק ב"הוט" ולכן לא שמעתי עליה מעולם. סקרנותי גברה בי, וגאתה עוד יותר כששמעתי את טניה בר ואינגריד נילסן (missglamorazzi) מדברות על כך. כל פרק יותר מסקרן ומותח מקודמו. מפחיד אותי לראות אותה כשאני בערב לבד בבית. בינתיים אני עדיין צופה בעונה הראשונה, וכל יום אני צופה בעוד פרק. בגדול הסדרה מדברת על ארבע בנות עשרה (תיכון ככה), שחברה חמישית שלהם נעלמה בקיץ, ובעצם נרצחה. יש הרבה פרטים שלא מסתדרים להן והן מקבלות הרבה רמזים (סמסים, אימיילים, פתקים בלוקר) מ"A". מעניין, מותח, מסקרן, אי אפשר להוריד את העיניים מהמסך! מומלצת בחום.

מקווה שנהניתם!
מה היו המועדפים שלכם החודש?

xx  Mary Jenn

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לקרוא את תגובתכם