יום שבת, 4 במאי 2013

April Favorites | מועדפי אפריל 2013

היי כולם!
חודש מאי התחיל, מה שאומר שהקיץ כבר ממש כאן.
אני רוצה לחלוק איתכם את המוצרים המועדפים שלי לחודש אפריל.



אני אתחיל במוצר לשיער - מסלסל שיער של רמינגטון בגודל משתנה. הוא נקרא Curling Wand. את המוצר הזמנתי מאיביי בפסח, והוא הגיע אליי תוך 10 ימים בלבד! כל כך נהניתי מהרכישה, שלא רק שהוא עלה לי חצי מחיר מהמחיר הזול ביותר בארץ, אלא גם הגיע מהר מאוד בהתחשב בכך שבתוך העשרה ימים היה גם חג ושבת. יש לו עוצמה של 180-210 מעלות צלסיוס. לי מספיק רק 180 מעלות, מאחר והשיער שלי מטבעו מסולסל/גלי. אני מוסיפה ספריי והתלתלים מחזיקים מעמד גם לאחר שנת לילה. המוצר מגיע עם כפפה מגנה מחום ועם נרתיק נשיאה מגן חום. יש אפשרות נעילה, כך שבזמן השימוש לא אכבה אותו בטעות או אעלה את הטמפרטורה.


לפנים, אני חייבת לציין את מי הפנים של ניוואה ויסאג', מהסדרה pure>perfect. סדרה המיועדת לעור צעיר, מעורב עד שמן, עור שנוטה לפצעונים. העור שלי כבר לא הכי צעיר.. אבל עדיין נוטה להתפרצויות פה ושם.. אני מוצאת את מי הפנים האלו עדינים לעור שלי ועובדים עליו מעולה. אני מרגישה את הפנים שלי נקיות ורעננות לאחר השימוש. יש לו ריח עדין ונעים.


לעיניים אני משתמשת הרבה בעיפרון העיניים של לוריאל - אינפייליבל בגוון 304, אפור כהה מאט. העיפרון עמיד כמו ההבטחה עליו. לא שומני, וניתן לטשטש מיד עם ההנחה. יש לי גם את הגוון הכחול נייבי של הסדרה. בינתיים התחברתי יותר לגוון הזה.


המסקרה האהובה עליי כבר כמה זמן היא הFalsies של מייבילין. בארץ יש את ה Volume Express. מסקרה עדינה יחסית ללאש ארכיטקט 4D של לוריאל, אבל המראה עשיר, מופרד, לא נוקשה מידיי. אני אוהבת שהיא נראית טוב גם למהלך היום, וגם לאירוע בערב (אם כי אני מעדיפה יותר דרמה לאירועים). המברשת שלה גמישה מסיליקון, והיא ממש מפרידה את הריסים בהנחה.


לציפורניים יש שני מוצרים שהשתמשתי בהם הרבה החודש והם: מחזק Miracle Cure של סאלי הנסן. לפני כל מריחת לק, וגם כשלעצמו, אני מורחת את המחזק מידי יומיים. הציפורניים שלי נוטות להתייבש ולהתפצל אם אני מורחת הרבה לק, ולא מאווררת אותן בין החלפות הגוון.


כגוון אני מאוד אוהבת את הטורקיז-מנטה של ג'ייד Pool Party  מס' 461. הגוון רווי מאוד וקצת זוהר, מאוד קייצי. מתאים במיוחד ליצור איתו עיצוב של קופסה מטיפאני, כמו שעשיתי באחת הפעמים..


מהם מועדפי אפריל שלכם?


xx  Mary Jenn

3 תגובות:

  1. נשמע מעולה המסלסל שלך, תתחדשי!
    אני מתה על אפורים אז רשמתי לי את העיפרון הזה.
    הצבע הטורקיזי של הלק הורסססס!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)) אפור זה צבע מושלם לעיפרון עיניים, כי הוא לא אינטנסיבי כמו שחור, אבל הוא הרבה יותר חזק מחום נניח. ולגבי הטורקיז.. נורא דומה ומזכיר את torquoise and caicos של אסי (אולי זו אחת מהסיבות שהתחברתי אליו).

      מחק
  2. יש לי את העפרון של לוריאל בגוון חום ואני פשוט מאוהבת בו!
    והלק של ג'ייד ממש יפה, אהבתי!

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם