יום חמישי, 16 במאי 2013

Beauty Care - Low budget makeup | ביוטי קר - איפור בתקציב דל


היי כולם!
היום אני אכתוב על חברת "ביוטי קר", ועל איפור בתקציב דל, לאלו שיכולות ולאלו שיכולות פחות.
עד לפני שנתיים הייתם אומרים לי "ביטוי קר" והייתי מסתכלת עליכן כאילו מאיפה באתן.. אז כנראה שמהמרכז, כי בקריות, עד שפתחו את מרכז ביג החדש לא היתה חנות של הרשת. חנויות בעלות קונספט דומה צצו כפטריות אחרי הגשם, ברגע ששמעת עליהן.. אז יש את "וואו" ואת "מיי קוסמטיקס", אבל "ביוטי קר" לקחו אותי למקום שונה.

כשנכנסתי לחנות, הגודל בלבל אותי, עד שהבנתי שלכל חלק בגוף יש את המקום שלו, קרמים, סבונים, טיפוח הציפורניים, טיפוח הפנים, עמדות איפור ולק, בישום וכו'. כשכבר הבנתי מה יש ל"ביוטי קר" להציע לי, באתי מוכנה עם רשימה כמגילה, שבוודאי אתם יכולים לנחש על כמה נסגרה החשבונית.. מאה ושמונה עשר שקלים.
אז מה באמת יש לביוטי קר להציע מבחינת איפור? אסקור מעט מהמוצרים שעשו לי טוב.



אני אתחיל בעיצוב הגבות.
חמישה מקלונים למסקרה ארוזים בשקית. המקלונים הינם חד פעמיים, אך אני מוצאת אותם יעילים גם בכמה שימושים, וגם מגיבים נפלא בניקוי. במקלונים אלו אני משתמשת לסירוק הגבות. אני מעדיפה את המברשת הזו על מסרק גבות.. החבילה עולה 3 שקלים והתכולה בהחלט נינת לשימוש רב פעמי.
מסקרה שקופה. או "ג'ל רימל שקוף" איך שהם קוראים למוצר, מספר 02. מצחיק ש"רימל" הושרש כשרימל לונדון הביאו את המסקרה שלהם.. אני נורא רגישה בעיניים, לכן אני לא משתמשת במוצר עבור הריסים שלי, אלא לעיצוב וקיבוע הגבות. לרוב כשאין בנוכחותי צללית ומברשת, או עיפרון, אני משתמשת בג'ל, והעיצוב מחזיק עד סוף יום העבודה. מחיר המסקרה הינו 7 שקלים, והיא מגעה במבחר צבעים, אם תרצו להשתעשע.


עיניים.
נושא רגיש אצלי, אז לא תהיה כאן על עפרונות עיניים או אייליינרים (אני נצמדת לאיילייר ג'ל). בחרתי לציין את סט שתי המברשות לטשטוש צלליות - round crease (רחבה יחסית) ו- delux round crease (קטנה יותר). נוח מאוד לפזר איתן צלליות על העפעף ולהמשיך איתן במלאכת הטשטוש. אני מוצאת את הקטנה נוחה יותר עבורי, כי היא מדוייקת יותר בקפל העין שלי, והיא אינה משירה כמו הרחבה יותר. הן נקראות "מברשות קונטור מס' 6" ומחיר לזוג הינו 7.9 שקלים.


לצללית אני אציין את הצללית אבקה בגוון 01 המגיעה במיכל קטן של 3 גרם. צללית שימרית מאוד בגוון קורלי עדין. אפשר להניח אותה עצמאית, ללא צללית מתחת, אבל אני חושבת שעם צללית קורל תואמת על העפעף היא תתן אפקט בולט יותר, ותהיה גם עמידה יותר. נקראת "צללית אבק כוכבים", מחירה 7 שקלים, הויא מגיעה ב27 גוונים שונים.



לחיים.
שני סמקים תפסו אותי חזק.
terracotta blush בגוון 02 הוא סומק אפוי בגוון ורוד עדין מאוד עם שימרים זהובים בתוכו. התוצאה על הלחיים היא גלואו אחיד בסומק, ולא נצנצים על הפנים. ניתן לבנות איתו גוון, אבל בגדול הוא מאוד פיגמנטי גם ללא כמה שכבות גוון. על מישהי בהירה יותר ממני יתקבל בקלות הגוון הורוד שנראה באריזה. מחירו 8.9 שקלים.
הסומק השני, אני לא בטוחה שכולם באותה דעה כמוני, אבל בשבילי קורל עדין, מאוד שיר, הוא פרפקט. יש לי גוון עור צהוב, בקיץ אפילו טיפה אוליבי, וקורל עמוק לא מחמיא לי. הסומק הוא בגוון 08, וכן על הירות עור הוא יתקבל נפלא. לי הוא פשוט מחזיר קצת צבע לחיים שהמייקאפ מסתיר. הוא מחזיק עליי שעות רבות, ואני לא משתמשת בפריימר לפנים. מחירו 9.9 שקלים. אישית אני חושבת שהתמחור הפוך בין שני הסמקים שציינתי, אבל נניח.
כמובן, איך אפשר להשמיט את הברונזר האהוב עליי שלהם, גוון 01, גוון המאט שלהם. כמות גדולה במחיר 8.5 שקלים. המוצר לא זז מהפנים! בעקבות המלצותיי גם אחותי ואמא שלי הצטיידו באחד. גוון לא כהה מידיי לברונזר, בדיוק בפיגמנט הנחוץ לקונטור הפנים.


שפתיים.
ניסיתי עד כה רק את השפתונים שלהם, וכשביקשתי שפתון, המוכרת חשבה שהתכוונתי לשפתון נגד יובש. אז הוצאתי מהתיק את השפתון שהיה עליי והראיתי לה, ובשיא הביטחון היא אמרה "אהה את מתכוונת אודם!" כאילו שטעיתי בהגייה. הבלגתי על כך. ברשותי ארבעה גוונים חמודים. לא יותר מזה. מחיר לשפתון, סליחה - לאודם, 4.5 שקלים. מומלץ ללכת ולבחון את הגוונים בחנות ולא דרך האתר  - לא משקף את האמת, בלשון המעטה.
גוון 43 - פטל מאט. מעין בורדו עדין ונחבא אל הכלים. על השפתיים דרמטי. היחידי שהחזיק לי זמן רב יותר משאר השפתונים שלהם.
גוון 84 - חום ברונזה כתמתם, עם שימרים בתוכו. עדיין מאט. על השפתיים שלי הופך לקורל, ולא נשאר ברונזה.
גוון 98 - ורוד בייבי חצי שקוף. אני בכוונה מציינת זאת, כי הוא לא אטום כמו הויוה גלאם של מאק, או הורוד בייבי של ספורה 9201A-R16. הגוון טיפה מבריק, והוא נורא עדין על השפתיים. השפתון שמחזיר עליי הכי פחות זמן.
גוון 32 - קורל מאט. גוון עמוק, נורא מזכיר את לוריאל קולור ריש בגוון 373 magnetic coral. רק שהוא נטול ברק לעומת הלוריאל. אלטרנטיבה מעולה למי שאין 100 שקלים להשקיע בשפתון (או 1+1 במבצעים).

לסיכום אציין כי גם הלקים שלהם מעולים, יש יותר ויש פחות. בהחלט תמורה שווה למחיר של 4.5 שקלים. אני מציעה ללכת ולבדוק. אולי תופתעו.

שתפו אותי בחוויותיכם מ"ביוטי קר".


xx  Mary Jenn

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לקרוא את תגובתכם