יום חמישי, 30 במאי 2013

Curls | תלתלים


היי לכולם.
היום אני אספר לכם על מסלסל השיער של רמינגטון Remington Pearl CI95 Curling Wand, עליו כתבתי במועדפי אפריל 2013.
כבר כמה חודשים שאני מחפשת מסלסל שיער שיעשה לי תלתלים הוליוודיים בשיער המוזר שלי, וחיפשתי הרבה זמן ברשת ובחנויות בארץ. הפיתרון הטוב ביותר שמצאתי הוא ברשת. חיפשתי באיביי ובאמזון, מצאתי כמה אופציות והתחלתי לברור השוואת ביוטיוב היקר. הגעתי להחלטה, חברים יקרים. רכשתי את המסלסל CI95 ("שרביט סילסול") מבית רמינגטון. השוואתי מחירים בזאפ מול איביי, והצלחתי למצוא, איך לא, בחצי מחיר מהארץ. נשלח אליי בדואר המלכותי מאנגליה תוך עשרה ימים בלבד. המינוס היחידי היה שהשקע היה מותאם לאנגליה ולא לארץ, אך בעלי המוכשר הגיע לעזרתי והחליף את ה"ראש".




האריזה מכילה את המסלסל, כפפה מגינת חום ונרתיק מגן חום. הכפפה לא כ"כ מגינה חום, אבל היא מפחיתה את הכוויות באצבעות. הנרתיק נוח מאוד אם נושאים את המכשיר בתיק, כך אפשר מיד בגמר השימוש לארוז אותו חזרה.



המסלסל מגיע בצבע שחור עם עיטור פרחוני עדין בכסוף ולבן, המזכיר את עץ פריחת הדובדבן ביפן. יש לו כפתור הדלקה, מינוס ופלוס וצג דיגיטלי קטן. לחיצה ארוכה מדליקה אתה מכשיר על טמפרטורה 180 מעלות. בעסרת הפלוס והמינוס ניתן לשלוט על הטמפרטורה 180-210 מעלות. בתחתית הצג יש אינדיקציה על מצב התחממות המכשיר. כשמכשיר מוכן לפעולה, מופיעים הקווים במלואם. בלחיצה ארוכה על כפתור המינוס ננעלים כפתורי המכשיר, ומופיע מפתח בתחתית הצג. לשחרור צריך ללחוץ שוב על כפתור המינוס.



אני חייבת לציין שעמידות התלתלים המעוצבים די גבוהה, והיא שורדת גם שנת לילה מלאה, אפילו ללא ספריי לשיער. אם כי אני מעדיפה לשמר את המראה עם ספריי. מה גם שלפני השימוש אני משתמשת בקרם הגנה מחום (כרגע של נטורל פורמולה), על מנת למזער את הנזקים לשיער.

צילמתי בשבילכם כמה תמונות שלי ושל התלתלים ה"הוליוודיים" שיצרתי, עם וללא פלאש.


מקווה שנהניתם!

xx  Mary Jenn


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לקרוא את תגובתכם