יום שבת, 18 במאי 2013

Rainbow tag | פוסט צבעי הקשת

היי לכולם.
קיבלתי השראה מהרשת, מבלוגים אחרים ומיו טיוב, אז החלטתי לכתוב פוסט על צבעי הקשת.
אני אציין שישה מוצרים, אחד לכל צבע בקשת - אדום, כתום, צהוב, ירוק, כחול וסגול.


אדום
essie - fifth avenue אדום כמו של פעם. לק עם פורמולה מצויינת, נמרח בקלות, אטימות כבר בשכבה הראשונה, מחזיק זמן רב על הציפורניים. את הלק הזה קיבלתי מאחותי כשהיא חזרה מרודוס. היא מצאה לרכישה מארז של שלושה גוונים + טופ קואט של אסי, וזה היה אחד הגוונים במארז.



כתום.
נר בניחוח טרופי של איקאה. כתבתי עליו כבר בפוסט של מועדפי מרץ. ניחוח חזק, גם כשהנר כבוי. אני מדליקה אותו בכל פעם שאני כותבת, או קוראת, או סתם בא לי להירגע. אוהבת את הניחוח שלו בחדר.



צהוב.
חמאת גוף של ספורה בריח וניל. ההורים הביאו לי כשהיו באיטליה באוקטובר האחרון. הניחוח שלה וניל לא מתוק מידיי, לא כבד כלל כך שאפשר למרוח גם בקיץ מבלי להרגיש שזה טו מאץ'. בהחלט אחת הרכישות המוצלחות בספורה.



ירוק.
מגבונים להסרת איפור של גרנייה, מסדרת אסנשיאלס (essentials). מכילים תמצית ענבים "מטהרת". נניח. מה שקסם לי במגבונים אלו שהם לעור רגיל עד מעורב, ושהם מכילים כמות כפולה של חלב פנים בכל מגבון, כך שעור הפנים לא נותר יבש לאחר מכן. גם הניחוח שלהם לא רע, אם כי דומיננטי מידיי עבורי. 25 מגבונים במחיר של עשה שקלים, הוגן לטעמי.


כחול.
מי פנים stay clear של ניוואה מסדרת pure>effect. כבר דיברתי עליהם בפוסט מועדפי אפריל. הוא אינו שומני ואינו מייבש את העור. אני כבר מגיעה לחצי השני של הבקבוק השני, והם מעולים, אני אמשיך לרכוש אותם גם בעתיד.



סגול.
maybelline falsies mascara. בעלת מברשת סיליקונית גמישה, מפרידה את הריסים ומשאירה אותם רכים, ולא מלאי חומר וסבוכים, כמו חלק מהמסקרות. זאת המסקרה go-to שלי ליום יום.גם עליה דיברתי בפוסט מועדפי אפריל.

מקווה שנהניתן, 
אשמח אם תספרו לי בתגובות מהם מוצרי צבעי הקשת שלכם.

xx  Mary Jenn

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לקרוא את תגובתכם