יום שבת, 8 ביוני 2013

Base & Top are Crucial | בסיס וגימור מכריעים הופעה


 היי לכם!
הפוסט של היום קליל וכיפי ועוסק כולו בשכבות בסיס ומחזקים למיניהם, ובשכבות גימור "עליונות", על הציפורניים כמובן. 
כשהייתי קטנה, מדברת איתכם על גיל 12 בעירך, ידעתי רק לק שחור מהו, וגם מאלה שקונים בפרומריה השכונתית בפחות מחמישה שקלים. אח"כ התגלו לקים "אולטרה", לק שקוף עם הבזק כחול או ורוד או סגול. זה היה שיא הטרנד בזמנו. מי ידע בכלל על שתי שכבות שקופות שנראה כאילו לא ישפיעו עלינו what-so-ever, ועל תרומתן לתוצאה הסופית.

במשך תקופה ארוכה תרתי אחר מחזק הציפורניים המושלם, שהוא בעצם מהווה שכבת בסיס בלתי נפרדת מבחינתי. עברתי מחזקים של התפוח, ושל סאלי הנסן, ולא הצלחתי להניח את ציפורניי על "האחד".
עד ש...

grow richer - של essie. במילה אחת , שלמות. מחזק ציפורניים, המיועד לציפורניים חלשות (כמו שלי) הנסדקות ומתפצלות בקלות. את המחזק הזה גיליתי בטעות כשאחותי היתה בדיוטי פרי בארץ, צדה עבורי גווני אסי מתוך רשימה ספציפית. היא התקשרה אליי להתייעצות על מחזק ועל שכבת גימור. וזה המחזק שנפל לחיקה, אז אמרתי לה "שיהיה, תביאי את זה, כמה רע זה יכול להיות..?" מבלי שהספקתי לחפש ברשת מה הביקורות עליו, או אפילו מה החברה אומרת עליו. התברר כי זהו המחזק הכי מוצלח שהיה לי עד היום. אני כבר חודשיים משתמשת בו, הציפורניים צומחות חזקות יותר ועמידות יותר, אני יכולה למרוח לק ללא "תקופת איוורור" בין גוון לגוון, והציפורניים ישארו כפי שהן כשהן ללא לק. בארץ מחירי המחזקים מגיעים ל80 שקלים בסופר פארם, בדיוטי פרי מחירו כ10 דולר!
ridge filling - של essie. הזמנתי אותו אונליין ואני לא חושבת שהוא נמכר בסופר פארם. הוא מיועד להחליק את משטח הציפורן. מצויין למי שיש "גלים" בציפורניים.



גימור הוא שם המשחק. ברשותי שניים:
no chips ahear - של essie. ההתרגשות שלי ממנו זהה למחזר שברשותי. קסם בבקבוק. אני מורחת לק, אפילו אם הוא ידוע בעמידות לא גבוהה לנזקי הסביבה, לשכבת גימור זו יש היכולת להשאירו לפחות 5 ימים על ציפורניי. הציפורניים שלי טבעיות לחלוטין, וכמו כל ציפורן טבעית, מפרישות שומן. לא לשכוח את שטיפות הידיים, הרצפה, הכלים וכו'. הגעתי למצב שנמאס לי מהגוון עוד לפני שהוא מראה סימני עייפות! מוצר מאסט!
matte about you  - של essie מסוגל להפוך על גוון וכל גימור למאט. השימוש בו פשוט, והתוצאה אקסטראורדינרית. ייחודי ומשגע!



כמו לכל מוצר באיכות גבוהה יש את האלטרנטיבות הנמנות בתקציב נמוך יותר.


מחזק ציפורניים של "תפוח" - מין טיפול של כחודש על הציפורניים, שבסיומו, לדעתי, הציפורניים צריכות אישפוז יום. יש נשים שמחזק זה תורם להן רבות ועוזר לציפורניים שלהם, כמו מניעת התפצלות ושבירה. עליי זה פשוט לא עובד.
מחזק של סאלי הנסן - miracle cure. הבטחות בשמיים. מבחינתי הרגיש כמו לשים לק שקוף כבסיס.
"מייבש לק" של ג'ייד - יש סיבה למרכאות. שכבת גימור מבריקה להגנה על הלק. ממש לא מייבש במהירות את הלק. מה גם שאם תמרחו בעוד הלק טרי (אדום, לצורך הדגמה), ישאר פיגמנט על מברשת המייבש לק.

במקרה זה אני חייבת להודות שלמחיר אכן יש השפעה!
מהן שכבות הבסיס והגימור המועדפות עליכן?


xx  Mary Jenn

2 comments:

  1. פוסט מקסים!
    גם אני משתמשת ב BASE COAT וב- TOP COAT של ESSIE ואני מאוד מרוצה. במיוחד מ- ALL IN ONE BASE ו- NO CHIPS AHEAD. הם מצוינים ואני משתמשת בהם באופן קבוע. MATTE ABOUT YOU הוא אחד מההמצאות הגאוניות של ESSIE, קניתי אותו אחרי שרכשתי 2 לקים בגימור מאט (שחור וסגול של אורלי) ופשוט התאהבתי בגימור הזה. זה מדהים שיש לק שמאפשר לכל לק קיים להפוך למאט בין-רגע. מתה עליו!
    רעות

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      בפעם הבאה אני אנסה גם את הall in one base. וזה באמת נהדר שיש לק שהופך *כל* גוון למאט, ולא צריך לקנות במיוחד גוון עם גימור מאט ולהישאר איתו..

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם