יום ראשון, 23 ביוני 2013

Crazy Colorful

היי לכולם!
היום החלטתי לצלם ולכתוב פוסט צבעוני במיוחד, העוסק אך ורק ב.. ציפורניים שלי!
מי שמכיר אותי, ולו מעט, יכול להבחין מיד שאני חובבת צבעוניות על קצות אצבעותיי. בעיקר בידיים. רבות הפעמים שקיבלתי תגובה נדהמת, מופתעת, משתהה או מעריכה על הגוונים בהם אני בוחרת להשתמש.
אספתי לפניכם מבחר, של 12 סגנונות "לבישה" של הגוונים המשוגעים (יותר ופחות) שברשותי.




מימין לשמאל, עם כיוון השעון: 
Orly - Star of Bombay בפסים על הציפורניים בהשראת תצוגת האופנה של דיור לחורף 2013
essie - miss fancy pants w/ JADE - black orchid בעיצוב גראדיינט (ombre)
Loreal - no. 615 w/ JADE - emerald בעיצוב ינשוף בליל כוכבים בהשראת תמונה שמצאתי בפינטרסט
essie - a crewed interest w/ Careline - no. 391  בעיצוב פולקה-דוט מתחלף

מימין לשמאל, עם כיוון השעון: 
essie - fear & desire ב-marble water קייצי במיוחד (סרטון הדרכה)
essie - a crewed interest ב-marble water אביבי, באווירת הקיץ (סרטון הדרכה)
essie - play date w/ essie - off the shoulder בשילוב האהוב עליי - אחת כזו, אחת כזו
essie - butler please w/ essie - where's my chauffeur בעיצוב אלטנרטיבי לפרנץ' המוכר


מימין לשמאל, עם כיוון השעון: 
essie - fifth avenue w/ beauty care no. 06 אחד השילובים המגניבים בעיניי.. bling!
essie - lapiz of luxury w/ essie - chinchilly שילוב שתי אצבעות חריגות, בגוונים קרים
essie - mujito madness w/ china glaze texture - in the rough שילוב שתי אצבעות חורגות, בהחלט אחד הגוונים האמיצים יותר ששמתי (china glaze, כן?)
essie - bikini so teenny w/ beauty care no. 16 שוב, בשילוב שתי אצבעות חורגות. לא יודעת, פשוט התאהבתי בשיטה ;)

כמובן שאלו לא השגעונות היחידים שפקדו את ציפורניי. יש כמובן גם את הלק המגנטי, ואת הcracker של קיקו (שקיבלתי מאחותי כשהיתה באיטליה), שלא לדבר על גוונים זוהרים כאלו ואחרים שאוהבים לקשט את הפדיקור שלי.
לא אחת קיבלתי כתגובה שוק טוטאלי מהגוון/סגנון הלק.. כך למשל היה כשהתנסיתי לראשונה בlemon lime הצהוב של ג'ייד.
אם תהיו מעוניינים לראות עוד סגנונות וגוונים שאני לא מתביישת "ללבוש", תיידעו אותי, ואני אעלה פוסטים דומים בהמשך, נניח אחת לחודש או חודשיים.
מקווה שנהניתם, וקיבלתם רעיונות.

xx  Mary Jenn

2 comments:

  1. הכל ממש יפה!
    איך זיהיתי ישר את הדיור, יש לזה כזה קטע :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ♥ אכן, התאהבתי בו מיידית!

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם