יום שבת, 15 ביוני 2013

Golden Days | ימים מוזהבים



היי לכם!

אנחנו רשמית בקיץ (חיוך קטן צץ לו). אני יודעת שתקופה זו היא אור ירוק לצבעי הפסטל והניאון למיניהם לחזור לפרטי הלבוש, לציפורניים ולאיפור שלנו. אבל אני בחרתי דווקא במראה קלאסי יותר המאפיין את הקיץ - הזהב. לא, אני לא מתכוונת לטופ בזהב או למכנס זהב. אבל באיפור ובציפורניים זה מתקבל בברכה.


עיניים
צללית Color Infaillible של לוריאל. כתבתי עליה במהלך חודש מרץ, רכשתי אותה בסופר פארם ולא הייתי כל כך מרוצה מאופן העברת החומר שלה. אבל.. למדתי לעבוד איתה ואני מצליחה להפיק ממנה תוצאה יפה. הסוד הוא באופן הנחת הצללית על העפעף. אני משתמשת בה עם מברשת שטוחה להנחת צללית ובטפיחות על העפעף מניחה אותה. אני חוזרת אפילו פעמיים על הפעולות.
אייליינר של מייק אפ פור אוור - Aqua Liner בגוון זהב. בדקתי את האריזה ולא מצויין בשום מקום מספר הגוון או שמו. אולי אני לא יודעת איפה להתסכל. בכל אופן זהו גוון זהוב חי. כמו זהב צהוב של תכשיטים, ויש בו ברק. הוא נמרח בקלות ובדייקנות.
עיפרון עיניים של קרליין בגוון Light Gold, זהב דהוי יותר. את שלי קניתי די מזמן, ואני משתמשת בו לעיתים רחוקות. מאז קרליין עברו מיתוג מחדש ושינו את אריזות המוצרים שלהם. אני לא יודעת אם גוון זה עדיין נמכר ברשתות.

שפתיים
שפתון של ביוטי קר בגוון מס' 84 - כתמתם עם מיקרו גליטרים מוזהבים בתוכו. התוצאה לא מוזהבת כמו המצופה. כתבתי עליו גם במהלך מאי. הוא לא עתיר בלחות, אבל הוא מחזיק מעמד יפה על השפתיים.
התוצאה הופכת להיות יפה יותר כשמוסיפים מעל את הגלוס של מייבילין - Colorsensational Cream Gloss. הגלוס עצמו הוא בגוון חום עם מיקרו גליטרים מוזהבים. הוא שקוף עם גוון חלש מאוד על השפתיים. כשמניחים אותו מעל השפתון של ביוטי קר הוא נותן מימד נוסף והתוצאה מגניבה.


לחיים
שימר! של ספורה. וואו הוא ממזמן! קניתי אותו ברודוס לפני כמה שנים, כשהייתי עם אחותי. הוא מחזיק מעמד יפה, ועדיין בעל פיגמנט מצויין. הוא נקרא abricot no.11 והוא מסדרת הסמקים שלהם blush me! הסווצ'תי אותו על היד שלי. השמאלי ביותר זה תערובת של כולם ביחד, ומימין לפי הסדר בתמונה זה כל גוון בנפרד. אני משתמשת כשאני מערבבת את כל הגוונים. אחותי מצאה לו שימוש נוסף - פלטת צלליות on-the-go. ניסיתי פעם. התוצאה עדינה ומגניבה.


ציפורניים
Essie - Beyond Cozy. התוצאה מחוספסת, שלא כמו שאר הלקים שיש לי של החברה. יש בתוכו הרבה גליטרים קטנים בגוון זהב-כסוף, וביחד יוצרים מראה אטום בשכבה השנייה. התוצאה לפניכם. הפעם שילבתי אותו עם גוון ורוד - cascade cool של החברה. פעם קודמת הוא שולב עם where's my chauffeur? של החברה. (אין לי תמונה נורמלית לצערי).


מקווה שנהניתם! כי אני מאוד נהניתי לצלם ולכתוב את הפוסט הזה.
צילמתי גם סירטון הדרכה על איפור מוזהב. ניתן למצוא אותו כאן.

xx  Mary Jenn

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לקרוא את תגובתכם