יום שבת, 1 ביוני 2013

May Favorites | מועדפי מאי 2013


היי לכולם!
אחד ביוני, יום שבת, תשע בבוקר. 
אני חייבת להגיד שחודש מאי טס לי, רק התחיל ובקושי הרגשתי אותו, והנה הוא נגמר. היו חגים, היו הרבה אירועים, מאי טיפוסי. מעבר לכך, גיליתי כמה מוצרים שממש שבו את ליבי.




גיליתי החודש את המגבונים להסרת איפור של גרנייה מסדרת Essentials שלהם, המכילה תמצית ענבים. יש להם בסדרה גם סבוני ניקוי לפנים, קרמים מגוונים ומסיר איפור נוזלי. על האריזה מובטחת כמות כפולה של חומר בכל מגבון. ואכן, המגוונים ספוגים היטב ומסירים ביעילות מייקאפ ואיפור פנים, לגבי אייליינר ומסקרה צריך קצת יותר להתאמץ. מה שכן המגבונים נמכרו בעשרה שקלים בלבד בסופר פארם, ולאחר שניסיתי לראשונה הצטערתי שלא קניתי עוד כמה, אז בסופר מצאתי את אותה סידרה במחיר זהה, 10 שקלים לחבילה. הזכרתי אותם גם בפוסט צבעי הקשת.


מוצר עיניים שרכשתי כשבוע לאחר השקתו, הוא רול-און לעיסוי העור סביב העיניים של קרליין מסדרת Perfect Care החדשה שלהם. עובד על אותו עיקרון כמו הרול-און של גרנייה - מרענן את העור ומעניק עיסוי עדין. האריזה מבטיחה גם "מזין את העור בלחות למניעת קמטוטים" ו"מפחית כהויות וסימני עייפות". לגבי הלחות, אני לא ממש מרגישה את זה, העור מסביב לעיניים שלי לא ממש יבש, אך מצד שני אני לא מרגישה שהוא פתאום עתיר בלחות. לגבי ההבטחה הנוספת - אכן עובדת! יש לי סימנים שחורים מתחת לשק הדמעות המטשטש ככל שמתקרבים למרכז העין (מתחת לעין, כן?) וזמן מסויים אחרי שאני משתמשת בתכשיר, הכהויות אכן מתבהרות. בתחילה לא שמתי לב לתוצאה ועד כמה היא משמעותית, אך שבת אחת הלכתי לישון צהריים, ושעתיים לפני כן בעירך השתמשתי ברול-און, כשקמתי מהשינה גיליתי כי אין לי כהויות במקום הרגיל (אינסטגרם). מומלץ בחום! כרגע עדיין נמכר במחיר של 70 שקלים בסופר פארם (חברות LifeStyle אם תמהרו, ב-60 שקלים).



רימל לונדון תופסים אצלי מקום נכבד במגירת האיפור לאחרונה. והשפתון שלהם בגוון Coral Queen, היה אצלי בשימוש קבוע החודש. השתמשתי בו בעיקר לעבודה, רק עם אייליינר שחור כאיפור עיניים. התגובות אליו כל פעם מחדש מפתיעות אותי. הוא נותן נגיעת צבע דומיננטית, אבל לא משרה תחושה דרמטית כמו האדום. אני מרגישה איתו יותר בנוח מאשר לשים ורוד פוקסיה, לכל מקום שהוא לא אירוע ערב. (ואני מאוד אוהבת את הורוד פוקסיה המדובר, הוא של ספורה ולא הצלחתי למצוא גוון דומה לו). שפתון עתיר בלחות, לא מייבש את השפתיים, ויחסית נשאר זמן רב. יחסית, מאחר וזה לא שפתון ever-lasting.



מסיר לק של לייף, Dip & Clean. בסופר פארם היה במבצע של 20 שקלים (אני חושבת שללא מבצע זה צריך להיות המחיר שלו, אבל תמיד יש מבצעים על לייף..). בתוך הקופסא יש ספוג ומסיר לק נוזלי. פשוט טובלים את הציפורן ומסובבים כנגד הספוג, ואין לק. מעולה אם ציפורן אחת התפקששה ולא רוצים להרוס את שאר הציפורניים.. אגב, כתוב שהוא גם לציפורניים מלאכותיות, אך אין לי דרך לבדוק עבורכם זאת.



לק! במילה אחת: Fiji  בשתי מילים: Essie Fiji. מאוהבת! גוון ורדרד פסטלי, קרוב מאוד ללבן, טיפקסי. ביקשתי מאחותי לרכוש אותו עבורי בדיוטי פרי. אחד הגוונים של אסי היותר אהובים עליי, וכנראה גם על הסובבים אותי, מאחר ולא נשארו אדישים אליו. כשמרחתי אותו ברגליים, מאוד הזכיר לי את הלקים שהייתי שמה בחטיבת הביניים, תמיד בהירים כאלה, והרבה לבן טיפקסי. אבל זה הולך טוב עם הסנדלים ועם פליפ-פלופס, ובידיים זה בכלל שואו, אז.. זה כנראה יהיה הגוון שאם לא אצליח להחליט מה לשים - אני אשים אותו.



ולסיום, סדרת טלוויזיה אהובה החודש: גרים Grimm (טריילר). התמכרתי קשור, אני מודה. אין לי הוט, היכן שהסדרה משודרת בכל ימי שני ב21:30, אז ישבנו, בעלי ואני, לראות את הסדרה באינטרנט. שתי עונות, 22 פרקים כל אחת, סיימנו במהלך מאי, ולא בכל החודש, אלא רק בחלק ממנו. תוצר של NBC, ומהכותבים של באפי ואנג'ל, כך שכמו שאתם מבינים, מותחן עם הומור מסויים. העלילה מתבססת על חקירות רצח, בלש ניק ברקהארדט הוא צאצא לשושלת עתיקת יומין של גרים (Grimms), הוא רואה דברים שאנשים אחרים לא. הדברים האלו הינם יצורים מיתולוגיים ויש ביניהם טובים ורעים. המטרה של ניק היא לנטרל את הרעים, גם כגרים, אך גם כשוטר. אני ממליצה בחום, אם כי יש כמה קטעים שהם לא לבעלי לב חלש ועדין (כמוני), אבל מתגברים על כך. למיטב הבנתי העונה השלישית תצא בסתיו הקרוב בארצות הברית.

מקווה שנהניתם!
תספרו לי מה היו מועדפי מאי שלכם, מה אתם חושבים על המוצרים, מה אתם חושבים על גרים.

xx  Mary Jenn

2 comments:

  1. מסיר הלק עם הספוג זו יופי של המצאה, אני מאוד מרוצה מזה של אורלי.
    הלק מהמם! בחירה טובה.
    יופי של המלצה על הסדרה גרים. אני מקליטה אותה בממיר וצופה בשעות הזויות כשיש לי זמן...LOL

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! :)
      ואני כבר מצפה בקוצר רוח לעונה השלישית.. גם את לא תוכלי לחכות אחרי שתראי את הfinale שתכננו לנו...

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם