יום רביעי, 26 ביוני 2013

Nude 'tude | גישה נייטרלית



היי לכם!
עם כל הצבעוניות הקיצית המתבקשת, ועם כל הניאונים הפזורים בכל מקום, אני מחליטה דווקא ללכת על גוון ניוד.
גוון הניוד תפס תאוצה בכמה שנים האחרונות, והוא מופיע בכל מסלול, אם זה בלבוש, בהנעלה או באיפור. את אהבתי לגוון זה גיליתי כשראיתי את ויקטוריה בקהאם משלבת ניוד פאמפס בכמה סגנונות לבוש שלה. כל מראה נראה קלאסי עם נעלי עקב בגוון ניוד, אפשר לומר שזה השחור של הקיץ. זו דעתי.

לפוסט זה בחרתי את המוצרים העיקריים בהם ניתן לשלב גוון זה: איפור, לק, נעליים.



מימין לשמאל:
עיפרון עיניים בגוון מס' 12 של ביוטי קר - גוון ניוד. מושלם לתיחום קו המים של העין, כשרוצים להאיר ולהגדיל את העין, יותר טבעי להשתמש בעיפרון בגוון זה מאשר עיפרון לבן.
גלוס של קרליין בגוון מס' 306. גלוס בעל פורמולה אוטמה, בגוון ניוד אפרסקי עדין. לא בטוחה שיתאים לכהות עור, כיוון שהוא ממש בהיר על השפתיים.
שפתון "קארס" (caresse) של לוריאל בגוון innocent pink  (מס' 02). ורוד חצי שקוף, נעים מאוד ועשיר בלחות. 
שפתון מאק בגוון siss בפורמולת satin. גוון ניוד צהוב כתמתם. כתבתי עליו בפוסט מועדפי דצמבר. אני מעדיפה אותו עם גלוס מעליו בגוון דומה שנותן מעט נפח. השפתון קרמי ולא מייבש את השפתיים.


למעלה: essie - mademoiselle. גוון שקוף של ורוד בהיר מאוד. שתי שכבות מביאות לתוצאה שבתמונה. הבנתי שפורמולת הפרו שונה מזו של הפארם, והיא אטומה יותר.
למטה: essie - not just a pretty face. גוון ניוד ורוד אפרסקי. כבר כמה זמן שאני רוצה להניח את ציפורניי על הגוון הזה, והחודש עשיתי זאת. מאוד אוהבת את הגוון הזה - גוון ניוד מושלם לציפורניי הקיץ.


למעלה: opi - tickle my france-y. גוון ניוד ורדרד קר. אטום מאוד. הבעיה שלי עם opi, גיליתי שהם לא מחזיקים מעמד הרבה זמן. אם כי המריחה שלהם והמברשת שלהם נוחה מאוד.
למטה: גוון מס' 32 של ביוטי קר. אם אתן מחפשות דיופ לגוון שציינתי של opi, מצאתן אותו! אמנם הוא מעט כהה יותר, אבל כמעט לא מורגש. אני בעד.



למעלה: גוון מס' 04 של ביוטי קר. ניוד בהיר מאוד, ורדרד קר, בהיר יותר מopi שהראיתי למעלה. יתאים מאוד לבהירות עור - גוון הניוד המושלם בשבילכן.
למטה: גוון מס' 350 של קרליין. אני לא יכולה לציין כמה שנים הוא אצלי, אבל כמו שאתן יודעות קרליין עשו מיתוג מחדש ויצאו עם גוונים רבים חדשים של לקים. אני לא יודעת עם גוון זה עדיין נמכר. בעבר זה היה גוון הניוד המושלם שלי. מאוד מזכיר את הגוון של השפתון של מאק שציינתי למעלה.



נעליים: אלדו. נקנו בהנחת VIP של אחותי, 20% פחות מהמחיר המלא = 280 ש"ח בלבד! במילה אחת - מאוהבת! הן נוחות נורא ומתאימות לכף הרגל שלי במאה אחוז. החלק הפנימי של הנעל, המדרס, עשוי ממעין קטיפה, נורא נעים בכף הרגל.

מקווה שנהניתם! ספרו לי מהו פריט הניוד שלכם שאתם פשוט לא יכולים בלעדיו.


xx  Mary Jenn

2 comments:

  1. אני אוהבת ניודים להשלמת המראה, עיניים דומיננטיות ושפתיים בניוד וההפך.. פוסט מקסים!

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם