יום שישי, 5 ביולי 2013

Cleansing Routine | שגרת ניקוי והסרת איפור


היי לכם!
היום אני רוצה לשתף אתכם בשגרת ניקוי הפנים שלי / הסרת איפור. 
אני אתחיל בכך שאציין, שהנושא מאוד מאוד חשוב, ומבחיני זה לא בגדר המלצה - להסיר איפור לפני השינה. אני מודה, בעבר הייתי גרועה בעניין, עד שגילית כמה זה מזיק לי לעור הפנים והעיניים. איפור זה טוב ויפה, אבל העור צריך לנשום גם, ובלילה זה הזמן הכי טוב שלו. מה גם שהעור מפריש שומן חיוני במהלך השינה.
בעבר לא הייתי משקיעה בהסרת איפור מהעיניים. מהפנים תמיד, וגם ניקוי בתחליב היה קבוע אצלי, אבל משום מה לא הייתי מורידה מהעיניים. היום התהליך הזה כבר בלתי נמנע/נשלט/ניתן לשינוי והוא ממש חלק מרוטינת שטיפת הפנים שלי לפני השינה.



אני מתחילה בהסרת איפור עם מגבונים ייעודיים של גרנייה מסדרת Essentials, שכתבתי עליהם כבר כמה פעמים בבלוג (מועדפים, צבעי הקשת). המגבונים עתירים בתחליב, והם מותאמים לעור רגיל עד מעורב. הם מסירים ביעיליות את האיפור, גם את האיפור העמיד מהעיניים, עם כי לא לגמרי ללא מאמץ. 
לאחר מכן אני משלימה את הפעולה עם הנוזל להסרת איפור של אותה סדרה, המתאים לעור רגיש, ומסירה עם "עיגולי (?) צמר גפן"  - cotton pads. בדרך כלל אני משתמשת בשניים לפחות, כי תמיד נשאר עוד איפור, המגבונים לא עושים את העבודה לבדם.


לאחר מכן אני ממשיכה עם ג'ל הניקוי לעור מעורב/שמן של ניוואה. יש לו ריח ממש טוב, והוא עם גרגירים קטנים וכיפים כאלה. וזה פשוט תענוג לעור הפנים. לאחר מכן העור לא מרגיש יבש, כמו למשל לאחר שימוש בתחשיר חזק יותר (אהם.. דרמקס..). להשלמת הניקיון אני מעבירה cotton pad עם מי פנים של ניוואה, זה שאני מאוהבת בו, וגם אותו איזכרתי לא מעט, מסדרת pure>effect שלהם, לעור צעיר.


ואיך אפשר בלי מוצרים משלימם לסיום הטריטמנט. 
קודם כל, קרם פנים, גם הוא של ניוואה מסדרת pure>effect לעור צעיר. קרם קליל מאוד במרקם ג'ל, ממש לא שומני ולא כבד על העור. לאחר מכן אני מעבירה את הרול-און של קרליין לטיפול בכהויות מתחת לעיניים. לא יודעת כמה זה באמת מטפל, אבל מרגישים שזה עושה משהו. בבוקר כשאני משתמשת בו הוא ממש מפחית את הכהויות, בלילה.. אני פשוט הולכת לישון אז אני לא ממש רואה תוצאות ;) 
לסיום אני מניחה קרם עיניים של גרנייה (מועדפי יוני) בטפיחות מתחת לעיניים, בצורת C. עם כמה שהעור שלי מעורב ונוטה לשומניות באיזור הT, דווקא עור העיניים שלי סובל מיובש.

שתפו אותי, מהי שיגרת הניקוי שלכם?

xx Mary Jenn

תגובה 1:

  1. נהדר! אני מאוד אוהבת את המסיר איפור של גרנייה ומרוב שבחים על המגבונים הללו נראה שהגיע הזמן שאנסה אותם.
    אני כרגע עם סבון פנים שהוא גם מסיר איפור של גרנייה, מי פנים של קליניק שתמיד עושים עבודה נהדרת בקיץ וקרם פנים אנג'ליקה של לאוקסיטן :)

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם