יום שלישי, 16 ביולי 2013

French Beauty | יופי צרפתי


היי לכם!
לאחרונה גיליתי את מותג האיפור, שלא הבנתי איך חייתי בלעדיו עד כה.. בורז'ואה (Bourjois).
מותג צרפתי, פריזאי, שנוסד לפני 150 שנה. 150 שנה של ביוטי עושה את שלו, ומביא לנו איכויות.
המותג אינו נמכר בכל חנות סופר ופארם וגם לא בטוח שבכל ניו פארם, אך ניתן למצוא אותו במשביר לצרכן. מבחינתי, בראשל"צ מצאתי שני מקומות קרוב לביתי - סופר פארם תחנה מרכזית ישנה, וניו פארם ליד קניון רוטשילד. עלתה בי המחשבה, האם עצם זה שהמותג אינו נמכר בכל סניפי הרשתות, מעיד על כך כי מוצריו ייחודיים יותר משאר החברות העממיות? כן ולא. יש ייחודיות במוצרים של המותג, אך הם לא לגמרי שונים ממוצרים של מותגים אחרים. לגבי האיכות - אני חשה בהבדל משמעותי.

זה התחיל בעיפרון העיניים עם אפקט ה"עישון". כך התאהבתי בחברה. עיפרון עם מרקם רך, הנמרח בקלות על מעקה העין, מחזיק שעות, ניתן לטשטש אותו בקלות. סה"כ אני מרוצה. לאחרונה התנסיתי בעוד כמה מוצרים שלהם, שניים מהם אני אסקור בפוסט זה.



המייקאפ שבחרתי להתנסות בו ראשון הוא 123 perfect. הוא מגיע בבקבוקון זכוכית עם משאבה ופקק שקוף. ההבטחות על האריזה: 1. פיגמנט צהוב נוגד עיגולים שחורים. 2. פיגמנט סגול נוגד קומפלקס "מת" (דל, משעמם). 3. פיגמנט ירוק נוגד אדמומיות. אני לא יודעת. 
קודם כל הכיסוי שלו קל עד בינוני, מרקם קליל (מעולה בקיץ!). יש לי צלקות אקנה בסנטר בעיקר, ולאחר כמה שעות (קטנות) הן מבצבצות חזרה מהמעטה. יש לו SPF10 שזה מעט לשמש הישראלית. אני תמיד שמה תחתיו את הsun block של סבוקאלם, עם SPF30. מה שמביא אותי לעוד נקודה, למי שיש עור מעורב עד שמן, המייקאפ הזה הוא ה-מייקאפ בשבילה. העור שלי רגיל מעורב, ואני נוטה להברקות באיזור ה-T, מה גם שהנחת קרם הגנה מלפני המייקאפ גורמת לפנים לברק לא רצוי (בלשון המעטה). כשאני משתמשת במייקאפ הזה, כל זכר לברק לא רצוני שכזה נמחק, והפנים עוטות מראה קטיפתי.
עוד נקודה שרציתי לציין, את המוצר שלי רכשתי בניו פארם, ולא היתה דיילת ש"תסייע" לי, והסתדרתי מצויין בהתאמת הגוון, vanilla no.52. פשוט לא היתה דיילת שתגיד לי שאני יותר כהה מהגוון שבחרתי לנסות.. ואני באמת בגוון הזה.. (כן, אני בהירה. השלמתי עם זה. כל החיים אומרים לי שאני כהה.. זה רק בקיץ. תכל'ס? אני בהירה מאוד אפילו.)

לאחר שהתנסיתי בפודרה של רימל לונדון - stay matte powder, והאמונים שלי באמת שמורים לה כי אני ממש מרוצה ממנה.. החלטתי לנסות גם את הפודרה של בורז'ואה - Mattifying compact powder. 
אני אתחיל מהאריזה - מותאמת עבורי. העיצוב השחור עם העיטורים הורודים זה בדיוק אני. כשפתחתי את הפודרה גיליתי גם מראה בפנים (נחמד שיש..) וריח! כן לפודרה יש ניחוח עדין. לא משהו שאני רגילה בפודרות ופחדתי שזה יפריע לי. למרבה הפלא זה לא הפריע לי כלל ואפילו היה לי כיף להשתמש בפודרה ריחנית. בחרתי את גוון 71 beige clair, כי כמו שכבר אמרתי, אני בהירה.
לגבי העמידות של מראה המאט, לא ראיתי הבדל בינה לבין הפודרה של רימל שציינתי..
בסה"כ אני מרוצה מהמוצרים. האיכות לטעמי עולה כמה מידות ממוצרים דומים של חברות כמו ג'ייד או קרליין. 
היום ראיתי שיש לחברה גם מבחר גוונים מגניבים של לקים, שאמורי להיות בגימור מבריק כמו לק ג'ל. רכשתי אחד להתנסות אספר עליו בעתיד. גם צלליות האינטנס, וצלליות הטריו נראות מבטיחות ובגוונים מדליקים.

מהם מוצרי בורז'ואה האהובים עליכם?

xx  Mary Jenn

2 comments:

  1. אפשר תמונה של העפרון עיניים? אני גם רוצה כזה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. את יכולה לראות את העיפרון והשימוש שלי בו בסרטון בערוץ היוטיוב שלי (כאן: http://youtu.be/rB9l9Q9G-8E) :)

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם