יום ראשון, 21 ביולי 2013

Haul June-July | רכישות יוני-יולי


היי לכולם!
אז כמו שכבר הבנתם מהכותרת של הפוסט, זה הולך להיות פוסט רכישות והתחדשויות, או גרירה (Haul).. עשיתי אחד כזה בעבר, והוא היה פוסט כתוב ולא מצולם שמאוד נהניתי לכתוב ולצלם.
אני לא רוכשת כל חודש בסכומים אסטרונומיים, וגם לא בכל כמה חודשים יחד.. אבל פעם בכמה חודשים, מגיעה נקודת השבירה בה אני אומרת לעצמי, "באמת? תחדשי משהו" ואז אני באמת מבצעת רכישות כוללות, וע"י כך מחדשת את הארון, את מגירת האיפור, את מתלה האקססוריז.. התדירות לרכישה גדולה כמו זו שתראו בהמשך היא אחת לחצי שנה - שנה. אני חייבת גם לציין כי הרכישות בוצעו הרבה לפני שהוכרז עוצר קניות עד החגים! חילקתי את הפוסט לכמה חלקים על מנת להקל על הפירוט והתיאור. 




קודם כל בתמונה הראשית ניתן לראות את המשקפיים החדשות שלי! הן מאופטיקנה, דגם של KOYA ואני פשוט מאוהבת בהם. לפני כן היו לי משקפיים עם מסגרת פלסטיק סגולה, שהעדשות בהן היו קטנות לי מידיי לעיניים וזה הציק לי נורא בנהיגה. מאחר ואני בעיקר מרכיבה משקפיים בנהיגה, ובשעות העבודה הארוכות על המחשב, הייתי חייבת להחליף למסגרת שתתאים יותר לצרכיי. במחיר מבצע הן היו כולל עדשות 800 שקלים.
בתמונה שמעלינו: תמונה ראשונה: רכישות קוסמטיקה!
מימין לשמאל: טופ קואט של OPI, בייס קואט של OPI, שהגיעו בסט זוגי עם אריזת פלסטיק חמודה לנשיאה, גוונים: Who the Shrek are you?,Tinkle my france-y, Chocolate mousse של OPI, ועוד שני גוונים bikini so teeny ו-play date של essie. דוגמא לשני הגוונים הניודים של OPI ניתן לראות כאן (פוסט גישה נייטרלית). את שאר הסוואטצ'ים ניתן לראות בהמשך. את הלקים של OPI רכשתי מהרשת. 
בנוסף מבצבצת לה מברשת אייליינר של אינגלוט, שמחירה בארץ עומד על 70 שקלים. ושתי צלליות לפלטה של מאק - Da Bling - ורודה בהירה עם שימר לבנבן ו-Petina הנחשקת - חום זהוב שימרי.
תמונה תחתונה: אופנה!
רכשתי שתי זוגות נעליים באלדו, על אחד מהם כבר רשמתי בפוסט המוזכר לעיל - "גישה נייטרלית". נעלי בובה פלטפורמה בגוון ניוד ורדרד, או Nude Pumps איך שנקראות בחו"ל. הזוג השני הוא סנדל עם סולית עץ ועקב מפלסטיק בגוון חום שקוף, בעלות רוצעות בצורת X מקדימה בגוון מנטה מבריק, ורצועה בקרסול בגוון חום, התואם את סוליית העץ. שתי הזוגות ביחד נרכשו במחיר כולל של 520 שקלים לאחר הנחות.
בנוסף שני זוגות מכנסיים בגוון מנטה וסגול-ורוד מפוקס, שגם הם נרכשו בהנחה, ושלוש חולצות בייסיק קז'ואל (שאני אוהבת!) שגם הן.. נרכשו בהנחה בפוקס.
אחרונים חביבים הם האקססורייז מטופ טן: שרשרת בציפוי זהב עם אבנים בגוון לבן ומנטה, אני חושבת שזה מוסיף מאוד לחולצות בייסיק, וסט צמידים בציפוי זהב ופלסטיק צבעוני בגווני ניוד ולבן.



בתמונה ניתן לראות את הסוואטצ'ים של הלקים שציינתי למעלה וגם שני סוואטצ'ים (אגודל וזרת) של הלקים שאציין בהמשך.


התמונה ממוספרת לפי סדר הרכישות:
1. שפתון לוריאל מסדרת carress  שלהם, בגוון innocent pink. גם עליו כתבתי בפוסט "גישה נייטרלית", וסוואטצ' יינתן בהמשך (8).
שפתון colorsensational של maybelline בגוון pink pop - ורוד זוהר מאוד וקיצי מאוד(9). הריח שלו קצת בעייתי עבורי, מזכיר ריח של שפתון ישן נושן שנשכח במגירת האיפור של אמא.
גלוס של רבלון מסדרת colorburst בגוון papaya. כתום קורלי מגניב, מתאים מאוד מעל שפתון בגוון דומה, כתבתי עליו בפוסט מועדפי יוני (כאן), סוואטצ' בהמשך (7).
שתי צלליות color tattoo של maybelline: האחת pink gold (ציינתי במועדפים) והשנייה immortal charcoal גוון אפור כסוף כהה שימרי. סוואטצ'ים בהמשך (5,6).
2. עפתי על הcolor tattoo ורכשתי לאחר כמה זמן עוד שתיים מהסדרה: (3)mettalic pomegranate ו (4)on and on bronze. הראשונה בגוון חציל עם מיקרו גליטרים כסופים, הצללית עצמה לא שימרית במיוחד. השני גוון ברונזה שימרי מאוד, הולך מצויין כבסיס לpetina של מאק. אתם יכולים לנחש כבר שסוואטצ'ים בהמשך?
רכשתי גם שני סמקים קרמיים, בהמלצתה של אחותי שגילתה אותם בסיור רנדומלי לחלוטים בסופר פארם. רכשתי בתחילה את גוון 02 - אפרסק עדין מעט שימרי וגוון 05 - ורוד בהיר. אך הגעתי הביתה וגיליתי שהם לא היו סגורים הרמטית והיו סימני אצבעות מגעילים. סרתי לסניף והחליפו לי במקום! הבעיה היחידה שלא היה עוד אחד נוסף סגור מגוון 02, אז נאלצתי להחליך בגוון 07 שהוא ורוד כהה יותר מה05, אך לא ממש קרוב אליו (10,11).
3. במהלך יולי רכשתי גם אני את השפתונים האגדיים של רימל לונדון: apocalips! ואני כל כך מרוצה! הם כאלה כיפיים ובעלי פיגמנט עשיר מאוד כמו שאני אוהבת. גם להם יש ריח קצת מוזר, כמו של פלסטיק שסגור הרבה זמן או משהו אבל סה"כ אני מרוצה מהם מאוד! רכשתי את גוון stellar (מימין) וapocaliptic משמאל. (האצבעות בתמונה העליונה הן של בעלי כי הוא סתם אוהב להידחף לתמונות, וסורי על התמונה בלי מייקאפ פשוט זה היה יציאה זריזה להספיק לקנות מתנה לפני שהחנויות נסגרות בשישי בצהריים..)



4. לק של בורז'ואה בגוון טורקיז. חיפשתי על האריזה לא מצויין שם או מספר הגוון. הוא מסדרת ה one second והחברה אומרת שהוא בגימור מבריק מאוד כמו לק ג'ל. תבחנו את הסוואטצ' באמצע הפוסט..
בנוסף רכשתי גם באחד הסיורים שלי בסופר פארם את cute as a button של essie - ורוד מגניב ומקפיץ, ששמתי עין עליו כבר ממש ממש מזמן, ולא היה אותו בדיוטי פרי כשאחותי טסה.. אז.. פינקתי את עצמי. סוואטצ' למעלה.
שתי סוכריות נוספות הן הlip butter של רבלון. רכשתי את שני הגוונים: (2)cotton candy(1), raspberry pie , כי רציתי לראות מה כל הfuzz סביב זה. ואני חושבת שהבנתי! השפתונים האלה.. כל כך נעימים וקרמיים ולא מייבשים וכיפיים.. פשוט התאהבתי מהרגע הראשון! הרי בפארמים אני לא מניחה לעולם (!!) שפתונים או מוצרי עיניים.. כך שלא יכולתי באמת לאמוד את טיב החומר. אז רכשתי במחיר הנחה כמובן, והתנסיתי, והתאהבתי!



עד כאן פוסט הרכישות שלי. מקווה שלא שיעממתי אותכם, ואם הגעתם עד כאן, אז מקווה שנהניתם!

xx  Mary Jenn

12 תגובות:

  1. סקירה קלילה וכייפית של מוצרי must בכל מגירת איפור...

    השבמחק
  2. איזה כיף, תתחדשי על הכל.
    הלקים הורסים!!
    הרימלים מצויינים.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) זה מצחיק שאחרי חודש ומשהו של שימוש עדיין אפשר "להתחדש" :)

      מחק
  3. איזו רכישה מרשימה וואו! כמה דברים כיפיים! במיוחד אני אוהבת את הקולור טאטו בחרת צבעים מעולים, את האפוקליפס טרם ניסיתי אבל הסטלר ממש מוצלח עליך.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! אני מאוהבת בסטלר.. הוא מתקבל שונה על כל אחת. באמת גוון קיצי מוצלח.

      מחק
  4. שלום לכם מכנסיים צבעוניים! יופי של גוונים!
    ובכלל יופי של פוסט והתמונות מצוינות!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! :) הייתי צריכה לאזור אומץ קל על מנת לרכוש אותם.. אכן רכישה מוצלחת!

      מחק
  5. אפשר פירוט על האיפור בתמונה עם משקפי הראיה החדשות? נראה מהמם!

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו.. קשה כל כך לזכור.. בכל זאת עברה יותר מחצי שנה.. אבל.. אני חושבת שאלו המוצרים:
      מייקאפ 123 פרפקט של בורז'ואה גוון 52
      פלטת נייקד הראשונה, עם שלוש צלליות עיקריות מתוכה: sin על העפעף, buck בקפל, virgin להיילייט
      אייליינר של לוריאל סלים ליינר
      מסקרה של מייבילין קולוסאל
      עיפרון שחר של בורז'ואה בתוך העין
      סומק לה בלאש של לוריאל הורוד הכי בהיר
      ושפתון של לוריאל שמצויין בפוסט הזה innocent pink
      זה פשוט היה המראה האהוב עליי בקיץ שעבר ;)

      מחק
    2. תודה וכל הכבוד על הזיכרון... המייקאפ נראה מעולה ואהבתי מאוד את כל האיפור.
      :-)

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם