יום רביעי, 3 ביולי 2013

June Favorites | מועדפי יוני 2013


היי לכם!
חודש יוני שחלף, מבחינתי הוא החודש המסמל את פתיחת הקיץ. הימים נהיים חמים ולחים יותר, והלילות נהיים שרביים, והקולקציות מתהדרות בפסטלים וניאונים, ואני נהנית.
אני רוצה לחלוק איתכם את המוצרים המועדפים עליי בחודש יוני, חלקם חדשים, אבל רובם הן תגליות מחודשות.



אני אתחיל בנוזל ניקוי המברשות של מאק. רכשתי אותו באוקטובר האחרון במאק אילת. הוא עלה בסביבות ה50 שקלים (ללא מע"מ) ויש בו 235 מ"ל. בעיקרון אני די בטוחה שהמרכיב העיקרי של הנוזל הוא אלכוהול. בחודשים הראשונים בקושי השתמשתי בו, כי מצאתי שחפיפת המברשות אחת לשבוע יותר פרקטית. כך נוצר הרגל חפיפת המברשות אחת לשבוע (לפני כן אחת לחודש). הבנתי שהנוזל מצויין לניקוי "נקודתי" (spot cleaning) של המברשות, מעולה למברשות העיניים. אני שמה מעט על המברשת ומנקה בתנועות סיבוביות על טישיו. מניחה בשכיבה לייבוש. כך המברשות שלי נקיות כל יום ומוכנות לאיפור הבא.



קרם העיניים של גרנייה, מסדרת Essentials, עם תמצית ענבים, התגלה לעיניי לאחר שימוש חוזר של המגבונים להסרת האיפור מאותה סידרה. לפני כן היה לי קרם עיניים מסדרת nutritionist, שכלל לא התאים לי, כל פעם שהשתמשתי בו העיניים שלי צרבו וכאבו. עם הקרם הזה, התופעה לא חוזרת, ואני מרגישה שהעור סביב העיניים מקבל את הלחות הראויה לו.



ואם כבר בעיניים עסקנו.. צלליות הקרם color tattoo של מייבילין שבו את ליבי כשהתנסיתי בצללית בגוון 65-Pink Gold - ורוד בהיר זהוב שימרי. צללית מעולה לאיפור יומיומי, לא כבדה, מתקבעת בזמן סביר, ניתנת לטשטוש, גוון עדין. בעבר היו לי הסתייגויות לגבי הצלליות האלה, כשניסיתי את Permanent Taupe אפור-חום מאט. אולי פשוט הפורמולה של המאט יבשה יותר ובגלל זה לא מתקבלת בצורה מחמיאה על העין שלי ללא פריימר.



השילוב המועדף לשפתיים: 
שפתון לוריאל מסדרת color riche serum בגוון S404. ניוד קוראלי, עם קריצה לורדרד יותר מכתמתם. במרכז השפתון יש לחות בגוון שמנת, בצורת טיפה. ממתן מעט את הגוון ומעניק לחות וברק.
גלוס של רבלון מסדרת colorburst בגוון Papaya. כתום-קוראלי עם מיקרו גליטרים זהובים. גוון מהמם גם כש"נלבש" לבד. עם השפתון של לוריאל נותן תוצאה מגניבה יותר.



הבושם של ויקטוריה בקהאם intimately מככב אצלי כל כמה זמן. ציינתי אותו בפוסט האביב, ובסרטון האחרון שלי - התארגנות שישי בבוקר. בושם בניחוח קליל, פרחוני ופרשי. הגו-טו (go to) שלי לקיץ!

מהם מועדפי יוני שלכם?


xx  Mary Jenn

2 comments:

  1. מומלצים נפלאים! וכיף להכיר את הבלוג.
    הצללית של קולור טאטו היא ללא ספק נפלאה - גוון מחמיא ולביש. קרם העיניים נראה מסקרן, אהבתי בעבר את קרם הפנים של הסדרה.
    והבושם... טוב בושם חדש אני לא צריכה. אני לא צריכה. אני לא צריכה.
    כן יש מצב שאצטרך לומר זאת לעצמי עוד כמה פעמים...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! :)
      הרגת אותי עם הבושם ;)

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם