יום רביעי, 17 ביולי 2013

Summer daiz | שיגעון קייצי


היי לכולם!
היום אני במצב רוח לפוסט קייצי במיוחד! ומה יותר קיצי משמש לוהטת? הגנה ממנה!
אז קבלו את הנבחרת שלי לקיץ הזה, שלושה פריטי מאסט שאני לא יוצאת בלעדיים מהבית, ועוד ממתקים.
נתחיל בכך שללא כל קשר למקדמי ההגנה השונים, מומלץ להיחשף לשמש כמה שפחות, ולהימנע מחשיפה ממושכת לשמש. עם כל הכבוד לויטמין D שנמצא בקרני השמש, הן גם מאוד מסוכנות וגורמות לכתמים, כוויות, הזדקנות מואצת של העור וחלילה לסרטן. חשוב גם לשתות הרבה מים, בכל ימות השנה, בקיץ בפרט, ועוד יותר בעת החשיפה לשמש. כשאני יוצאת לשמש (לא בדרכי לעבודה..) אני מצטיידת גם בכובע. שמש קופחת על הראש זה לא כיף, וכבר התייבשתי מספר פעמים בשנים האחרונות, למרות כל הבטיחות שננקטה.




לפנים:
לאחר שקרם ההגנה לפנים של ללין עם SPF50 גרם לי לאלרגייה בצידיה הפה, לכיוון הסנטר, התחלתי במסע חיפושים מייגע אחר קרם הגנה שיחליף אותו, איכותי יותר, ושלא יגרום לי לאלרגיה קשה, כי אין טעם בכך. לאחר שיטוט במדף SeboCalm בסופר פארם נתקלתי בSun Block שלהם עם SPF30. מספיק גבוה בשבילי, במיוח אם אני מחדשת לפני כל יציאה לשמש (מאחר ואני עובדת במשרד, אז מדובר רק על הבוקר ושעות אחה"צ). הקרם קליל, בעל ניחוח עדין ונעים, ונספג במהירות. מה שלא אהבתי זה שהוא מותיר את העור עדיין מעט שומני. בפעם הבאה אני ארכוש את הSun Block המיועד לעור מעורב, עם אותו SPF באריזה החומה. גילית שבבית המרקחת של הכללית הוא נמכר בכ-35 שקלים פחות מבסופר פארם - 65 שקלים בלבד! (זה שבתמונה עלה לי 70 שקלים).
לגוף:
היה במבצע בשופרסל, 30 שקלים. אז קניתי את הספריי השקוף עם SPF30 של SKIN GUARD, שמסתבר כי הוא מבית קרליין. אמנם הוא לעור בהיר מאוד, והעור שלי בקיץ נוטה להיות מאוד לא בהיר מאוד, אבל החלטתי שאם הוא מספיק טוב לבעלות העור השקוף, הוא יהיה מספיק טוב גם בשבילי. גם לו יש ניחוח נעים ועדין, והוא אכן שקוף, ונספג בקלות ובמהרה. לא משאיר את העור דביק. אני מניחה שלבריכה או לים אני אצטייד בקרם הגנה של ד"ר פישר עם SPF45 שברשותי, כי קרם מומלץ יותר מספריי, במיוחד שנמצאים הרבה בשמש, ולא רק בבוקר ובשעות אחה"צ.
שפתיים:
חשוב חשוב חשוב! כמי שידועה בשפתיים יבשות ונסדקות בקלות, תמיד יש איתי שפתון נגד יובש - כלשהו! אז הפעם החתיך התורן הוא השפתון של ד"ר פישר Effective Care עם הפעולה המשולשת - הגנה, לחות, טיפול. לא יודעת כמה הוא באמת טיפולי, הוא גם די יבש יחסיתי לשאר אחיו השפתונים, אבל הוא נעים על השפתיים, יש לו מקדם הגנה SPF30 (באמת שיצא ככה..) ויש לו ריח קרמל! לא יוצאת מהבית בלעדיו.



עוד סוכריות:
מי גוף של ויקטוריה סיקרט בריק אגס - Pear Glace. ריח פרשי פירותי מאוד שמאוד אהוב עליי בקיץ. הוא לא מתוק מידיי והריח שלו לא מעיק. תמיד נחמד שיש בנמצא בתיק, לכל הניחוחות הסובבים אותנו בקיץ.. לפחות שלנו באף יהיה ריח טוב, לא?
שני לקים נבחרים, הפעם של ג'ייד. הצהוב - Lemon Lime והטורקיז - Pool Party. על האחרון כבר דיברתי באחד הפוסטים, יצרתי איתו מראה של קופסת תכשיטים של טיפאני. הצהוב גוון די אדג'י, ולא מתאים לכל אחת. גם לי הוא היה קצת נועז כששמתי אותו. אבל מה יותר קייצי ממניקור צהוב לימוני? :)


אז איך אתם מתארגנים לקראת היציאה לשמש שלנו? ותשתו הרבה מים.


xx  Mary Jenn

5 תגובות:

  1. אף פעם לא שמתי לב שלד"ר פישר יש שפתון נגד יובש... טוב לדעת!! והנה עוד מוצר התווסף לרשימת הקניות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני לא ידעתי עד שמצאתי בניו פארם בקופה! תגלית השנהף אני חייבת לציין. שונאת את השפתונים של לובלו ושל בליסטקס.. :)

      מחק
  2. אני אוהבת מאוד פוסטים קיציים! וזה לא נופל מהאהובים לרגע. כיף.

    השבמחק
  3. מותר בבקשה לשאול כמה זמן לוקח למי הגוף עד שהם מתנדפים ? (:

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם