יום שבת, 24 באוגוסט 2013

Birthday Fiesta | חגיגות ימי הולדת


היי לכם!
יולי אוגוסט ניחנו בהרבה שמות - קיץ הוא הראשי שבהם, החופש הגדול, החודשים החמים של השנה.. הכל נכון. אצלי אלו חודשים מלאי ימי הולדת גם. למען האמת, זה לא רק בחודשים אלו. במשפחה שלנו ימי ההולדת מתפרסים מאוגוסט ועד נובמבר. הכנסתי את יולי בגלל החברות שיש להן יום הולדת בחודש "הראשון" של הקיץ.




כרטיסי ברכה הם פרט חובה ראשון במתנת יום הולדת. לכל מתנה, לכל מטרה, אני מצרפת כרטיס ברכה מעוטר בכמה מילים. גם אם אתם לא יצירתיים, יש שפע של ברכות באינטרנט ואפשר לשלב בין כמה וליצור ברכה מגניבה. בדרך כלל אני משקיעה מחשבה ומחברת את הברכה לבד. אצלי נגמרה מזמן תקופת ההדפסה, ואני מעדיפה לברך בכרטיסים מעוצבים ומגניבים, כמו ניקי שבתמונה. השנה הם הוציאו עיצובים רבים לכרטיסי הברכה, ובחרתי לשלוש מתנות את הברכות המתאימות.


לחובבי העישון (שאני לא מעודדת) אני חושבת שמצית זיפו עם עיצוב מיוחד יכול להתאים. במקרה הזה, נרכש עבור חובב הביטלס. היתה לנו התלבטות בין כל החבורה, לבין ג'ון לנון לבדו. לבסוף הלכנו על כל החבורה. יש גם כל מיני מארזים המציעים גם מילוי (דלק) ואבנים, במארז מהודר. 


לחברה טובה מצאתי באנטר את המעמד החמוד הזה, עם שמלת ערב. מעמד לתכשיטים, לפי צורת הווים הוא יתאים יותר לטבעות ועגילים, ולא לשרשראות. מציע גישה נוחה ומהירה לתכשיטים המשמשים אותנו ביומיום. יש מבחר רב של "שמלות", צורות וגדלים של המעמד הזה, כל אחד ייחודי לעצמו.


בעלי היקר בחר לעצמו את המתנה. עדשת קנון 18-200 מ"מ. עדשה בסיסית למצלמת DSLR, במקרה שלנו Canon 450D. כבר כמה זמן שאני רוצה להחליף את העדשה הבסיסית שלי - 18-55 מ"מ, כי הרגשתי שהיא לא מספיקה לי, ועכשיו בעלי נתן לי תירוץ, היום הולדת שלו. בעלי חובב צילום ומצלמות ולכן העדשה הזו היא המתנה המושלמת בשבילו. אציין שלפני כמה שנים, עוד לפני שהתחתנו, הוא פינק אותי בעדשת קנון 50 מ"מ צמצם 1.8. אחת המתנות המוצלחות! עדשה מעולה במחיר סביר (כ-500 שקלים). 


לאחותי היקרה התאחדנו כולנו ורכשנו עבורה "פן של איתמר". לאחר בדיקה מעמיקה ברשת גילינו שהחברה המייצרת את הן היא בעצם Parlux, ובדקנו לעומק את הבדלי הדגמים. הדגם הנבחר הוא למעשה אחד החדשים של החברה, והוא מגיע במבחר צבעים, ביניהם הסגול. אחותי חובבת סגול מושבעת ("כי סגול זה הכל") ולכן פן צבעוני הוא מתנה מצויינת בשבילה. פן מקצועי עם שתי דרגות עוצמה ושתי דרגות חום, עם כפתור בוסט קירור. המינוס היחידי בהזמנה מחו"ל - תקע בריטי, כך יצא שהתקע שמחובר הוא מעשה ידי בעלי, ובגלל שנגמר השחור בחנות, התקע בצבע לבן, שלא כמו הכבל של הפן. לא ראיתי שזה הפריע לאחותי :)

והחגיגה עוד בעיצומה, שלא לדבר על החגים שבדרך..
ימי ההולדת ממשיכים אצלנו, כמו שכבר ציינתי, עד נובמבר.
שתפו אותי ברעיונות שלכם למתנות ימי הולדת.


xx  Mary Jenn

2 comments:

  1. אחלה רעיונות ופוסט מתוק :) יופי של בעל יש לך!

    השבמחק
  2. במזל סיימתי עם ימי ההולדת, פיו!
    מתנות חמודות מאוד, ואני כנראה הייתי הולכת על העדשה (+מצלמה חדשה ליד)

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם