יום חמישי, 22 באוגוסט 2013

Empties #1 | ריקים #1


היי לכם!
החודש הזה לא הייתי כ"כ במוזת כתיבה, גם הייתי חולה חלק מהזמן, ועדיין יש שאריות צינון. אבל עכשיו אני חוזרת בפול גז לכתיבה, ובקרוב ארעיף עליכם גשם של מילים.



היום אני מביאה לפניכם את הפוסט הראשון שלי על מוצרים שסיימתי.
חלק מהמוצרים לקח לי זמן רב לסיים, אך לא כולם. חילקתי את הפוסט לשלושה חלקים בשביל נוחות הכתיבה.


אישית, אני מכורה לקרם גוף. מאוהבת בניחוחות ואוהבת את התחושה הנעימה אחרי המקלחת. בחורף אני קצת יותר מעריצה, כי אני מתמרחת גם בבוקר, במיוחד על האיזורים היבשים (זרועות ורגליים). קרם הגוף הראשון שנגמר לי הוא של ויקטוריה'ס סיקרט, בניחוח Secret Charm. ניחוח עדין, לא מתוק מידי ולא משתלט. את הקרם קיבלתי מחו"ל כחלק מסדרה, יחד עם הPure Seduction עליו כתבתי לא מזמן. הקרם סמיך מאוד, אבל כשהוא מתחמם (במריחה) הפורמולה מתגמשת ונעים להתמרח איתו. קצת כבד לקיץ.
קרם גוף נוסף שנגמר לי, מאחר ואני תמיד משתמשת בכמה ניחוחות במקביל, הוא הקרם של גרנייה עם שמן מנגו לעור יבש במיוחד. לזה יש ריח מתקתק ופרשי, וממש כיפי. יש לי גם את קרם הידיים מהסדרה, והוא קבוע אצלי בעבודה. הקרם הזה דליל יותר מהקודם והוא נספג במהירות. האריזה מבטיחה עד 7 ימים תחושת לחות אינטנסיבית. לא בחנתי זאת לעומק.
הבושם שבתמונה הוא מאותו ניחוח של ויקטוריה'ס סיקרט, והוא שימש אותי הרבה בקיץ הקודם. איפה-שהוא באמצע הבקבוק החלטתי שאני אשאיר לי אותו בעבודה, שאוכל לרסס ניחוח כיפי מתי שארצה. לא מזמן נגמר לי בעבודה. כרגע יש לי מי רענון של ללין, במקום..


לפנים נגמרה לי סדרת הניקוי של ניוואה Stay Clear. כתבתי עליהם בעבר. אני חושבת שאת תרחיץ הפנים שבסדרה אני לא ארכוש שנית, הוא היה עדין לי מידיי. נכון, הוא לא ייבש לי את העור, אבל.. גם לא הרגשתי שהוא מנקה יותר מידיי.
מי הפנים של הסדרה מעולים. פתחתי כבר בקבוק שלישי שלהם. הם קלילים, עדינים, מנקים כמו שצריך, מריחים טוב. גם עליהם נכתב בעבר בבלוג, ואפילו נכנסו לרשימת המועדפים שלי. יש סיכוי שאני ארכוש בפעם הבאה את מי הפנים של קרליין, מהליין החדש, הם נורא קורצים לי..
קרם הלחות קליל ונוח לנשיאה. השפופרת קלת משקל, לא כמו קרמים שמגיעים בצנצנת זכוכית ומכבידים על המשקל. נכון שהמראה לא הכי יוקרתי שיש, אפילו לא יוקרתי כלל, אבל זה משדר קרם לעור צעיר, קרם קליל ולא מכביד, עניין חשוב כשמדובר בקרם המיועד לעור צעיר מעורב.


ולבסוף, העיניים. יש לי כאן שתי מסקרות מאוד אהובות ואייליינר אחד. 
המסקרה הראשונה היא הFalsies של מייבילין. מאוהבת בה בטירוף. את ההמלצות עליה שמעתי מטניה בר, וכשראיתי אותה (את המסקרה) בארץ, מיד ניגשתי לרכוש לי אחת. אז המסקרה הזאת באמת כל מה שאומרים עליה. חשוב חשוב - למרוח שתי שכבות. ואם יש לך ריסים נפולים/ישרים, מומלץ לעגל אותם, זה מוסיף הרבה לאפקט.
המסקרה השנייה היא של מאק - Haut & Naughty Lash. מסקרת שתי שכבות, כשהשכבה הראשונה (פקק ורוד) מביאה לנו מברשת עם מעט חומר עליה, ובעצם יוצרת מראה עדין ויומיומי, אם כי לריסים שלי הוא עדין מידיי. השכבה השנייה (פקק מנצנץ) מביאה לנו מברשת עם הרבה יותר חומר עליה וע"י כך עוזרת לנו ליצר מראה דרמטי יותר, המתאים לאיפור ערב, וליומיום למי שאוהבת. לי היא הדביקה את הריסים מעת לעת, כך שלרוב השתמשתי בה לאירועים וליציאות בערב.
האייליינר הוא הSuper Liner של לוריאל, ועליו כתבתי כבר, ושיבחתי אותו רבות בסירטונים שלי. לדעתי מגיע לו ציון חמישה כוכבים. הוא אטום מאוד כבר במריחה הראשונה, הוא מדוייק, נוח, נעים, קל לתפעול ולנשיאה בתיק האיפור (לא צריך מברשת וכאלה). אחד הgo to שלי. כבר פתחתי טיובה נוספת. הבא בתור הוא הSlim Liner ואחווה את דעתי עליו לאחר מכן.

4 תגובות:

  1. אני גם מאוד אוהבת את הקרמים של גרנייה! לויקטוריה אני פחות מתחברת... אבדוק את מי הפנים המומלצים הללו :)

    השבמחק
    תשובות
    1. המוצרים של גרנייה לגוף - מעולים! לפנים - קצת כבדים לי מידיי..

      מחק
  2. באופן מפתיע לא ניסיתי אף אחד מהמוצרים הללו:)
    רשמתי לפניי מה שווה ומה פחות...

    השבמחק
    תשובות
    1. לא תתאכזבי ;) תלוי מה תבחרי ;)

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם