יום שישי, 2 באוגוסט 2013

July Favorites | מועדפי יולי 2013


היי לכם!
אנחנו כבר יומיים בתוך אוגוסט ועוד לא העליתי את הפוסט הזה.. האמת, רציתי כבר אתמול לכתוב אותו, אבל בעלי ואני החלטנו לראות את וולברין ונסענו לסינמה סיטי באופן ספונטני ביותר. אז, אני חייבת לציין, שלאוהבי סרטי הקומיקס, זהו סרט חובה, ממש כמו איירון מן ואיש הפלדה (הרי הוא סופרמן). נהניתי מכל דקה בסרט. החלק הכי מבאס זה הפירסומות בהתחלה שהיו במשך 20 דקות (!) והיתה גם הפסקה באמצע הסרט, שזה משהו שלא נתקלתי בו די הרבה זמן. סרט אקשן מגניב ביותר, עם כמה קטעים מגעילים, לא לחלשים כמוני, ובסוף הסרט יש "הפתעה", אז לחכות ולא ישר ללכת כשמתחילות הכתוביות.

אז לענייננו אנו - מועדפי יולי 2013!



 ראשון נטפל בשיער. זהו שמן שלאחרונה גיליתי אותו מחדש. שמן שיאה של חברת saryna KEY - מיוצר בארץ, לא נוסה על בע"ח, וממש מיטיב עם השיער. הוא משווק ע"י גלעם קוסמטיקס, עד כה ראיתי נמכר בעיקר במספרות. שמן שיאה לשיער פגום עם קראטין. אני מעסה 2-3 טיפות מהשמן הזה לתוך השיער שלי כשהוא רטוב, או אחרי שימוש בפן או מחליק. השיער נהיה גמיש יותר ונעים יותר למגע. מכיל 110 מ"ל ונמכר בדרך כלל ב160 ש"ח. אני רכשתי את שלי באותה טעות מצערת בה עשיתי גוונים.. מאז השמן לא איכזב אותי. מומלץ בחום!



על קרם ההגנה לפני של סבוקאלם כתבתי בפוסט "שיגעון קייצי" לפני כמה זמן. הוא מכיל SPF 30 ואני לא יוצאת מהבית (בשעות השמש) בלעדיו. הוא מתאים לכל סוגי העור וחוסם מעל 90% קרינת UVA (לפחות זה מה שהחברה אומרת). הגודל שלו נוח - 70 מ"ל, כך שנכנס בכל תיק, והעלות שלו בפארם כ 70 שקלים. כשהתכשיר הזה ייגמר, אני ארכוש את קרם ההגנה לפנים השני שלהם, נמכר בבית מרקחת של הכללית ב65 שקלים, ומותאם במיוחד לעור מעורב.. כרגע הקרם הזה טוב לי, ואני מרגישה איתו בנוח הרבה יותר מתכשירי הגנה אחרים לפנים (ללין, SPF 50 שעשה לי גירוי, וד"ר פישר, שתמיד מצליח לצרוב לי בעיניים..)



לריסים אני בוחרת החודש במסקרת Colpssal  של מייבילין! זוהי תגלית חדשה עבורי גם, מאחר ובהתחלה ממש לא חיבבתי אותה. אני מאוהבת קשות במסקרת הFalsies  שלהם (הסגולה), וכתבתי עליה כמה פעמים(כאן, וכאן).. וכשהיא נגמרה פתחתי את הקולוסאל, שעלתה בפארם כ50 שקלים (מחיר מבצע..). המברשת שלה נראתה לי מפחידה בהתחלה - צפופה ועבה, אבל.. הסתבר לי שזה היתרון שלה. בשכבה אחת של חומר אני מצליחה לגרום לאפקט הארכה ומילוי של הריסים. הריסים שלי די קצרים, ולא מלאים, אז מסקרה כמו זו מצליחה לגרום לריסים שלי להיראות "עשירים יותר". יש לי מתחרה רצינית לFalsies..



מי שמכיר אותי, יודע שאני לא חובבת ליפסטיקים בגוונים נועזים (אדום, ברי, סגול).. אבל משהו בליפסטיק הזה גרם לי להתאהב דווקא בגוון הברי (berry). חמאות השפתיים של רבלון (Revlon Lip Butter) מצדיקות בהחלט את הפאז שסביבן. שמעתי כל כך הרבה אנשים משבחים את השפתונים הללו, ובתור אחת שלא מנסה ליפסטיקים בפארמים (או מסקרות, או עפרונות עיניים..) לא הבנתי זאת עד שרכשתי לי להתנסות. אז בהמלצתה של שרית (ונילה סקיי) באחד הסירטונים רכשתי את הגוונים: Raspberry Pie ו- Cotton Candy. עד כה, הראשון הוא האהוב עליי ביותר. כתבתי עליו גם בפוסט הרכישות האחרון שהעליתי (כאן) ותוכלו לראות בו גם סוואטצ' שלו ושל הגוון השני שנרכש. הוא נמרח בקלות וברכות על השפתיים, וההרגשה היא כאילו אני עם באלם ולא עם שפתון. ובתור אחת שסובלת מיובש בשפתיים בתדירות גבוהה יותר משניתן לשער, שפתונים כאלו מצויינים עבורי! הוא לא עמיד וצריך לחדש אחרי כל שתייה או נשנוש.


סומק קרמי של מייבילין. אני לא יודעת כמה הוא חדש בשוק הישראלי, אבל הוא חדש בשבילי. רכשתי אותו בשני גוונים 05 ו-07 וכתבתי עליהם גם בפוסט הרכישות (תוכלו לראות גם סוואצ'ים שם). בתמונה הגוון יצא מעט כהה, והאמת משקף את הגוון של מספר 07, וגוון מס 05 הוא בהיר יותר, ורוד עתיק בהיר. הסומק נמרח בקלות עם האצבעות או עם מברשת (אני משתמשת עם ה stippling brush של Real Techniques). מה שנחמד בסומק קרם שמגיע בצנצנת, זה שאפשר לקחת אותו בתיק האיפור מבלי לפחד שהוא ייפתח ויתרסק, ומבלי לקחת מברשת.




מברשת הDeluxe Crease Brush של Real Technique המגיעה בסט המברשות לעיניים. התנסיתי איתה בשביל צלליות (עם צללית של אינגלוט) והיא היתה מעולה, מניחה בקלות חומר על כל העפעף. לטעמי היא גדולה מידי לקפל העין שלי, אבל זו רק דעתי. השימוש הכי טוב שלה לדעתי הוא בטשטוש קונסילר. ממש מטשטשת בקלות גם כיסוי נקודתי וגם כיסוי מתחת לעיניים. היא קצת מלוכלכת כרגע, ואני מצטערת על כך, היום יום שישי - יום הניקיון, אז היא בדרך למקלחת ;)

אז מהם מועדפי יולי שלכם?


xx  Mary Jenn

4 תגובות:

  1. השפתון של בורז'ואה rouge edition בגוון 10 שנקנה בסוף יולי ומאז כל פעם שאני יוצאת מהבית זה איתו :)

    השבמחק
    תשובות
    1. האדום שלהם? מעניין לנסות ;)

      מחק
  2. אנחנו חולקות חיבה משותפת לרוב המוצרים! פוסט מעולה כרגיל..

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! כיף לשמוע :) מוצרים מעולים, מפליא שרק לאחרונה גיליתי את חלקם..

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם