יום שבת, 3 באוגוסט 2013

Royal Delivery | משלוח מלכותי

היי לכם!
כבר כמה זמן שאני רוצה לכתוב את הפוסט הזה, אבל רציתי להתנסות עוד קצת לפני שאני מעבירה אליכם את ההתרשמות שלי (סקירות וביקורות יש בשפע, וטל פלג עשתה זאת מצויין).
שם הפוסט נובע, מעצם העובדה שהמשלוח עליו אדבר כאן הגיע אליי מאנגליה, ובדרך כלל לכל דבר שמגיע אליי מאנגליה אני קוראת "משלוח מלכותי" מהסיבה הברורה, שזה נשלח ב"דואר מלכותי" (Royal mail) :)
אז מה הגיע אליי מהממלכה אתם שואלים? המברשות של ריל טכניק (Real Techniques)! 
בעירך מאז שהתחלתי לעקוב אחרי טניה בר (Tanya Burr), בעירך שנה.. אני חושקת במברשות האלה. לקח לי הרבה זמן עד שהבנתי, שללונדון לא אטוס השנה (תקציב..), אז האינטרנט היא חלופה מצויינת - הן מבחינת זמינות, והן מבחינת המחיר..

למיטב הבנתי, המברשות האלו מתאימות כולן גם למוצרים קרמיים, בעיקר, אך גם לאבקות למיניהן. מאחר והמייקאפים שלי הם נוזליים, ולאחרונה אני משתמשת הרבה במוצרים קרמיים (צלליות וסמקים), החלטתי כי הגיע הזמן להשקיע במברשות אלו, הנחשבות איכותיות לא פחות מהמברשות של החברות האחרות.. (אך אני עדיין חושקת ב-217 של מאק..)
אז.. קבלו אותן!

 סט מברשות העיניים, שמגיע בערכה אחת הנקראת your eyes\enhanced starter set. חמש מברשות מגיעות בסט, עם קייס חמוד לנשיאה. בינתיים ניסיתי את כולן פרט למברשת הגבות (אני נוטה לשמור אמונים לזאת שיש לי מאיל מקיאג') ומברשת האייליינר, שגם ככה לא נראה לי שתספק אותי מבחינת העובי שלה (היא נורא עבה יחסית למברשת אייליינר..). אז מברשת הצלליות (Base shadow Brush) - מעולה! אני מניחה איתה בעיקר צלליות אבקה. היא אוספת את הפיגמנט ביעילות ומעבירה אותו לעפעף בשלמות! אני מאוהבת בה, ולא משתמשת באחרת כרגע.
ה-Accent Brush משמשת אותי להניח הארות בזווית הפנימית של העין, או להניח צלליות אבקה מתחת לקו הריסים התחתון. מרוצה ממנה מאוד, היא נוחה, אם כי קטנה יחסית בשביל השימוש השני שלי..
המברשת לקפל העין (Deluxe Crease Brush) מעולה לשתי מטרות: האחת, להניח איתה צלליות על כל העפעף - ביעילות ובמהירות; השנייה, לטשטש איתה קונסילר - על פגמים ומתחת לעיניים. דבר אחד שהיא לא מתאימה לו לדעתי - להניח צללית בקפל העין (שזה הייעוד שלה בעצם..?) אחת המברשות המוצלחות לדעתי לקונסילר, זה כרגע השימוש העיקרי שלי במברשת זו. היא הצליחה להיכנס למעודפי יולי שלי (כאן). מומלצת בחום! רק חבל שאי אפשר לרכוש אותה בנפרד, וחייבים את כל הסט בשבילה..


 סט מברשות הפנים, שמגיע בערכה אחת הנקראת your base\flawless core collection. ארבע  מברשות מגיעות בסט, עם קייס חמוד לנשיאה. התנסיתי בכולן וכרגע המועדפת עליי היא הBuffing Brush. היא מעולה להנחת מייקאפ (למרות שחלק יסתייגו ויעדיפו את הExpert Brush). היא מעניקה מראה אחיד לפנים, לא מעמיסה הרבה חומר, קל לטשטש איתה את המייקאפ. לפי מה שהבנתי היא גם מצויינת למייקאפ אבקתי (כמו מייקאפ מינרלי). אני מניחה איתה את המייקאפ 123 של בורז'ואה, או bb cream אם אני במוד..
מברשת הקונטור שלהם (Contour Brush) קצת נוקשה בשבילי לברונזר, אבל אני מוצאת אותה מעולה להארות מעל עצמות הלחיים.
המברשת שלהם למייקאפ (Pointed Foundation Brush) נראית לי קטנה מידיי למטרה הייעודית שלה, ואני משמשת בה כשאני מניחה קונסילר מתחת לעיניים. היא טובה להנחה, אבל לטשטוש אני משתמשת בעוד מברשת (Deluxe Crease Brush).
במרשת הקטנה שבסט - Detailer Brush התנסיתי פעם אחת לקונסילר נקודתי (על פצעונים ופגמים קטנים) והיא דווקא היתה טובה, נתנה כיסוי מצויין ונקודתי, בדיוק כמו שהייתי צריכה, ופעם אחרת כבר הבנתי שהיא קטנה ועדינה מידיי בשבילי למטרה זו, וחשבתי על האופצייה להשתמש בה כמברשת שפתיים. טרם ניסיתי זאת.


 ואיך אפשר לא לכלול בהזמנה את הExpert Face Brush שלהם? אחת ה-מברשות לטעמי! גם הביקורות שלה ברשת מעולות. היא מצויינת להנחת מייקאפ או bb cream ולטשטושם והטמעתם בעור. השתמשתי בה בעיקר עם המייקאפ colorstay של רבלון לעור מעורב. כמה שלמייקאפ הזה יש כיסוי גבוה, המברשת הפכה אותו לגבוה יותר (!). היא צפופה מאוד, ואני מרגישה שאני צריכה להשתמש בכוח כשאני עובדת איתה, אבל התוצאה מספקת ביותר. היתה לי התנסות מבאסת איתה בפעם הראשונה.. לאחר שימוש יומיומי בה עם הcolorstay, הגעתי ליום שישי - יום ניקיון המברשות שלי (סרטון כאן) וניקיתי אותה כמו את כל המברשות, היא לא הוציאה יותר חומר וסבון, אבל הסיבים נשארו צבועים.. לאחר התייעצות חירום, ניקיתי אותה גם עם סבון מוצק, והפלא ופלא - המברשת חזרה להיות נקייה כחדשה! וכאן הסתיימה ההתנסות המבאסת איתה :)


 אחחח... ה Stippling Brush המהוללת. תודות לטניה בר, המברשת הזו היא החלום שלי. מתאימה למייקאפ או לסומק קרמי. עד כה באמת השתמשתי איתה רק עם סומק קרמי (של מייבילין - כאן וכאן) והיא פשוט מעולה למטרתה! מעבירה חומר בקלות, מטשטשת בקלות, בלי סימני מריחה, והצטברויות גוון בחלק מהמקומות. פשוט מושלמת! מייקאפ אני מודה, טרם ניסיתי להניח איתה. אבל מבטיחה לנסות בקרוב.


 המברשת הזו שנויה במחלוקת, ממה שהבנתי ברשת. ה Blush Brush לטעמי מברשת מצויינת לסומק אבקתי! היא אוספת את החומר מצויין ומעבירה אותו בקלילות ללחיים. אפשר לבנות איתה את הגוון היא משתמשים בה כמו "מברשת נוצה", אתם יודעים, כזו שמנקה אבק.. (?) ככה אני אוהבת להשתמש בה, ב"הברשה" של הלחיים איתה, ולא בתנועות סיבוביות, כמו עם מברשות אחרות שיש ברשותי. אני מאוד אוהבת אותה ואני ממליצה עליה בחום!


תמונות תקריב של הראשים של המברשות הבודדות (שלא נמכרות בסט). שלוש מברשות שבהחלט שוות את המחיר - עד כ-10$ לאחת. אני הזמנתי מהאתר אייהרב (iherb), עם קוד קופון המקנה 10% הנחה בקנייה הראשונה.

יש לי גם קוד קופון עבורכם: DNB361 .  
תהנו!


xx  Mary Jenn

11 תגובות:

  1. מהמם! עושה יופי של סדר. אני חומדת הרבה זמן את סט מברשות העיניים.

    השבמחק
    תשובות
    1. סט המברשות מומלץ בהחלט! גם אם זה רק בשביל 3 מברשות בו. המחיר ממש שווה, גם אם מחלקים רק לשלוש מברשות במקום חמש ;)

      מחק
  2. הגיע הזמן באמת שאשלים את האוסף וארכוש את המברשות הורודות..

    השבמחק
  3. אין על המברשות של Real Techniques! לגמרי שינו לי עדיפויות באיפור הפנים!!! תתחדשי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. גם לי הן שינו! כל כך נוחות לעבודה והתוצאה הסופית מדהימה :)

      מחק
  4. חבל שקנית רק מברשות יש עוד המון דברים טובים באייהרב!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני יודעת שיש עוד הרבה דברים טובים ומגניבים באייהרב, יחד עם זאת אני אוהבת למקד את ההזמנות שלי. יש גם הגבלת משקל וחשוב מאוד לשים לב לכך.

      מחק
  5. מה עדיפה למייק אפ סיגמא F80 האקספרט בראש או הבאפינג בראש?

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם