יום שבת, 17 באוגוסט 2013

Vic's Secret | הסוד של ויקטוריה

היי לכם!
אני חוזרת לפעילות לאחר שבוע שהייתי חולה בו. זה לא היה תענוג כלל, הייתי עם כאבי גרון וצינון וסוף סוף זה עבר לי. אם אתם רשומים לערוץ היוטיוב שלי, העליתי סרטון השבוע על אוסף האיפור והלקים שלי ואיחסונם, ושומעים שם שאני עדיין מצוננת קצת.
אני מתכוננת השבוע לפוסט ראשון על מוצרים שסיימתי. ביניהם קפץ הסט שיש לי של ויקטוריה'ס סיקרט - secret charm, בצבע תכלת עם פרח לבן עליו, מסדרת ה-garden שלהם. אז הסט הזה מוצה עד תומו, וזה העלה לי זכרונות מריח pure seduction הורוד והמתקתק שלהם.



את הסט הזה קיבלתי מדוד שלי, כשהגיע מארצות הברית לחתונה שלי. הוא זכר שאני אוהבת את הריחות של ויקטוריה'ס סיקרט, אז הוא שאל איזה ריחות אני הכי אוהבת והוא ישלח לי. לבסוף הוא עשה לי הפתעה ואכן הגיע לארץ לחתונה, והביא לי יום לפני את המתנה, שכללה 2 סטים מלאים משני ריחות שאני מאוד אוהבת (זה, והריח שהזכרתי למעלה). כל סט כלל 6 מוצרים: ג'ל רחצה, תחליב רחצה, קרם גוף/ידיים, קרם גוף, מי רענון ובושם. 
את המוצרים, אם כי לא את שלל הריחות, ניתן להשיג בחנויות רבות בארץ, ביניהם "לינדו", וניתן גם להזמין מאתרים ישראלים, כמו "באת' אנד ביוטי". כמו כן, מי שטסה בקרוב, כדאי לה לבדוק את החנות בדיוטי פרי, המחירים שם סבירים ביחס לארצנו הקטנטונת והיקרה..
בתמונה נשארו רק שלושה מהם ששרדו את השימוש המסיבי שלי בהם.


Ultra moisturizing hand and body cream
קרם לחותי מאוד לידיים, סמיך מאוד לטעמי בכדי להשתמש בו כקרם גוף. ניחוח מתוק מאוד, ועדיין רענן במידה מסויימת. התיאור הוא - ניחוח של מלון קסבה, שזיפים ופריז'ה. קרם הידיים הזה שימש אותי הרבה במשרד, עד שהחלטתי להחליף את הניחוח במשרד, ושאני רוצה את הניחוח הזה דווקא לפני השינה. האריזה שלו קצת גדולה לטעמי לנשיאה בתיק, במיוחד שהקרם מלא, יש משקל למוצר.


Eau de Toilette Spray
בושם עדין בעוצמה שלו, אבל לא בעוצמת הניחוח שלו. ממני מתנדף מהר, אישית אני מעדיפה או דה פרפיום. ניחוח מושלם לקיץ, עם קלילות שהכי מתאימה לקיץ הישראלי. עם הבושם הזה אני לא מרגישה שיצאתי עם ענן סביבי, ואני לא מרגישה שאני מעיקה לסביבה.


Refreshing body mist 
מי רענון, בעצם מים עם ניחוח וקצת צבע. כיף שיש את המיכל בתיק וכל פעם שיש קצת ניחוחות לא נעימים מסביב, להתיז מעט ממנו על החלל, ואני מרוצה.
משהו מוזר קרה לי איתו. קיבלתי אותו בצבע פוקסיה נוטה לבורדו, ועם החודשים הוא הפך לסגול (!) ראו תמונה בהמשך. הניחוח נשאר זהה, והמרקם לא השתנה, אבל הצבע השתנה לחלוטין. כמו שניתן לראות לא נשאר לי הרבה - חצי נחמה.


האם גם לכם יש ניחוח מועדף (או ניחוחות) בסדרת ה-garden של ויקטוריה? שתפו אותי בתגובות.


xx  Mary Jenn

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לקרוא את תגובתכם