יום רביעי, 18 בספטמבר 2013

Apple for everyone | תפוח (ירוק) לכולם


היי לכם!
לפני כמה זמן התחלתי סידרה, שבעצם לא ידעתי שהיא כזו עד עכשיו, של השוואה בין גוונים זהים/דומים מאוד של לקים, מחברות שונות, ברמות מחיר שונות ואיכויות שונות. הפוסט הקודם בסדרה היה הטורקיז.
הפעם אני אתמקד בארבע גוונים כמעט זהים לחלוטין של ירוק תפוח. כן כן, ירוק.. תפוח..!

התגובה הראשונית של אנשים לגוון כזה היא בדרך כלל, תגובה המומה, משתאה, תוהה. לא קל. הסוד הוא, להניח לק לבן כבסיס. לצערי, לא הצלחתי להביא לפניכם גם תמונות כאלוף אז נסתפק בתמונות עם בסיס שקוף.

china glaze - Def Defying
מותג הנמכר בעיקר בסלונים יופי, ובנייל סטודיו, ולאחרונה ראיתי שגם ב"עגלת" המניקור בסינמה סיטי ראשל"צ גם מוכרים אותם. הירוק שבחרתי כאן הוא ירוק תפוח מסוג גראנד, מה שנקרא. הפורמולה קרמית, נוח וכיפית, אטומה מאוד בדשבה השנייה. אם נחליף את הבסיס השקוף בבסיס לבן, ההבדל יהיה מזערי. 
מחיר: כ-60 שקלים (כנראה קצת יותר מזה, אני לא זוכרת את המחיר המדויק)

OPI - Who the SHREK are you
אוקיי, תיאור מדוייק לגוון הירוק הזה! ממש הצבע של שרק. אגב, זה גם מסדרת הלקים שOPI הוציאה בהשראת שרק.. יש שם גם לק צהבהב שנקרא על שם פיונה. אבל, רגע, עכשיו אנחנו מדברים על הירוק. אז... מבחינת הפורמולה - דלילה מאוד, שקופה עדיין גם בשכבה השלישית, בעייתי. הבדל משמעותי אם נניח בסיס לבן. הצבע יבלוט יותר, ולא ייטמע בעור כמו איזה...(השלימו את החסר). את הלקים של החברה ניתן להשיג כיום גם ברשת אפריל (איזה כיף!), אבל הקולקציה הזאת כבר לא משווקת.
מחיר: 65 שקלים

essie - the more the merrier
מקולקציית הnaughty nautical שיצאה בקיץ. ירוק תפוח בהיר, פורמולה קרמית ונוחה למריחה, אטומה בשכבה השנייה. עם בסיס לבן הגוון הופך לזוהר יותר ומגניב יותר. בהחלט קיצי ומעניין. אני חושבת שעדיין ניתן להשיג בפארם את הקולקציה.
מחיר: 51.90 ש"ח

התפוח - Jungle Green
טוב את הלק הזה גיליתי במקרה, כשגיסתי החליטה להיפטר ממנו מפאת חוסר שימוש. לא ידעתי שחברת "תפוח" מוציאה גם גווני לקים ולא רק מחזקים למיניהם. האמת, אני גם לא יודעת אם עדיין נמכרים הגוונים באי אילו בתי מרקחת או פארמים כאלה ואחרים. מה שכן, הלק הזה עם פורמולה קרמית עשירה, הנמרחת בקלות ודי אטומה בשכבה הראשונה, שכבה שנייה לאטימות מוחלטת. הגוון הזה בהיר כמעט כמו essie ובסיס לבן לא ישנה כלל.
מחיר: כ-50 שקלים, לא יודעת אם נרכש בהנחה.


אז.. בטח אתם שואלים את עצמכם, איך ניתן לשלב לקים בגוונים האלו במראה היומיומי שלנו? אחרי הכל זה גוון ממש לא קונבנציונלי והוא גוון עם סטייטמנט, ממש כמו השרשראות הענקיות. אז ריכזתי עבורכם כמה דוגמאות, כולן על אותו עיקרון, רק בגוונים וצורות שונות. ניתן גם לשלב את הגוון עם חותמות, למשל בשילוב גוון כהה כמו שחור או ירוק בקבוק.





מקווה שנהניתם!
תספרו לי בתגובות אם אתם הייתם הולכים עם לק כזה? אם כן, ביומיום או באירועים מיוחדים בלבד?


xx  Mary Jenn



8 תגובות:

  1. מקסים!
    אהבתי במיוחד את הגוון הירוד של OPI, לגמרי הייתי הולכת איתו!
    שנה טובה!
    רעות

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      כשהופעתי עם הגוון של OPI לעבודה יום אחד, חשבו שמשהו השתחרר לי שם למעלה.. באמת לא הבינו איך העליתי בדעתי להגיע עם הגוון הזה ;)
      שנה טובה!

      מחק
  2. יופי של פוסט!
    גוון מדליק לציפורניים.
    אהבתי את השילוב שעשית עם ה- OPI.

    השבמחק
    תשובות
    1. שילובי האומברה זה ה-דבר שלי בזמן האחרון. אני אוהבת לשלב גוונים מגניבים בטכניקה כה פשוטה :)

      מחק
  3. אני ממש אוהבת את הגוון הזה!
    השילובים שעשית מקסימים!

    השבמחק
  4. השילובים שעשית מקסימים, אבל אני בניגוד לפיצ'ה כאן מעלי פשוט שונאת את הגוון הזה. הוא נוראי עליי...

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן לא לכל אחת זה מתאים.. גם עליי כרגע, שאני שזופה יותר מבדרך כלל, אני חייבת לציין שהוא לא כזה להיט..
      בכל זאת קצת התרעננות מחוץ לקומפוקט-זון שלי ;)

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם