יום ראשון, 1 בספטמבר 2013

August Favorites | מועדפי אוגוסט 2013


היי לכם!
ספטמבר הגיע! מה שאומר שהסתיו ממש בפתח. הערבים יתחילו להיות נעימים יותר, ולאט לאט גם הימים עצמם. נתעטף בשכבות כי בבוקר קר מידי לצאת עם חולצה קצרה אבל בצהריים אפשר להתבשל.
מה שהכי כיף בכך שספטמבר הגיע, זה שמבחינתי נגמר הקיץ, ועכשיו מגיעים החגים, אז בכלל..
אז אני רוצה לחלוק איתכם את המוצרים ששרתו אותי נאמנה בחודש מהביל זה (שטוב שנגמר).




נתחיל במתבקש.. מי רענון. רק שהפעם, הם לא בשבילי, אלא בשביל הכביסה שלי. מי הרענון האלה הם מבית סבון ומגיעים באריזה גדולה ומרובעת, נקייה וכבדה. הריח שרכשתי הוא linen שזהו כמובן, ריח בדים לאחר כביסה (בדרך כלל). אין משמעות לכובד המוצר, מאחר והוא יושב אצלי בבית על השידה, ומתי שמתחשק לי להריח ניחוח כביסה רענן, אני מתיזה מעט ברחבי הבית, על הכביסה התלויה, על המצעים בחדר השינה, לפעמים גם בארון, איפה שבא לי. ואז כל הבית מריח כמו כביסה שזה עתה נתלתה.



אמנם לא השתמשתי הרבה במייבש שיער/מחליק/מסלסל, עקב החום הכבד ומחסור כבד בסבלנות, אך בפעמים שכן השתמשתי, מרחתי על השער לפני כן סרום הגנה של נטורל פורמולה. בעבר כבר כתבתי על הספריי להגנה מחום של שוורצקוף, אבל כבר גיליתי שהריח שלו ממש ממש לא משהו, ודי קשה לי עם זה, כי אני אוהבת שהמוצרים בהם אני משתמשת מריחים טוב ולא רק פועלים טוב. אז.. הסרום הזה הוא יותר שמן מאשר סרום, והוא עושה עבודה נפלאה בהגנה על השיער. אני לא מרגישה שהשיער קש בסיום העיצוב, והוא נשאר גמיש עוד ימים לאחר מכן. מומלץ בחום, אם אתם מאוהבי העיצוב בחום.


לגוף, השתמשתי הרבה בחמאת גוף של ספורה (עליה כתבתי גם כאן וכאן, בגרסת הוניל שלה), הפעם בריח פרח הכותנה, כמה מפתיע - בשבילי "ניחוח של כביסה". ריח עדין, קליל ורענן. החומר לא הכי קליל כמו הניחוח שלו, אבל הוא רווי בלחות והוא ממש כיפי על הגוף. מי שמגיע לספורה, המחיר נע בין 10-14 יורו, והיא מומלצת בהחלט.



צללית קולור טאטו (color tattoo)של מייבלין, שנכנסה אליי לפוסטים כמה וכמה פעמים, בגוונים והקשרים שונים. החודש התמכרתי לגוון on and on bonze שהוא גוון חום-ברונזה שימרי, צבע נייטרלי ומגניב. כשאני מניחה רק אותו על כל העפעף, לאחר כמה דקות, נראה בקפל העין כאילו עשיתי גם הצללה, למרות שלא נגעתי עם צללית נוספת. קל לשימוש, נוח למריחה, עמיד שעות רבות, ומחמיא מאוד לגוון עורי. כשלא בא לי על אייליינר בבוקר (סתם כי אני עייפה..), אני משתמשת בגוון הזה. well done Maybelline!



ועוד מבית מייבילין: שפתון colorsensational vivid בגוון 900 שהוא pink pop. גוון ורוד בייבי זוהר מושלם לקיץ! אני חובבת הגוונים הבהירים, ואם הם גם וורודים אז ליבי שבוי. מי אמר ניאון ולא קיבל? השפתון הזה מתאים גם רק עם bb cream ואייליינר, או גם באיפור עיניים מלא. אני מאוהבת בו, ואני מתכוונת לקחת אותו איתי גם לנופש הקרב. דוגמא חיה של השפתון ניתן לראות בסרטון שלי כאן



המוצר האחרון שהיה אולי בין השימושיים שלי יותר החודש הזה, הוא המגבונים לספיח שומן של לייף. החבילה מכילה 50 דפים, שמטרתם - לספוח שומן מעור הפנים..! עובד מצויין, אם הלכתם בחוץ ורגע נכנסתם לחנות, עד שהמזגן יתחיל להפעיל את קסמיו עליכם, הדפים האלה הם פתרון מעולה. כתוב עליהם שהם אינן פוגעים במייקאפ או בלחותה טבעית של העור, מה שבאמת נכון. יש כאלה גם ל clean&clear וניתן לקנות באיביי. את שלי קניתי במסגרת 1+1 (כי תמיד יש מבצעים, ושלא תתנו לאנשים להגיד לכם אחרת..)

מקווה שנהניתם! תספרו לי בתגובות איך אתם עברתם את חודש הקיץ המהביל בהצלחה.


xx  Mary Jenn

12 תגובות:

  1. כמה עולה המגבונים לספיחת שומן של לייף?

    השבמחק
  2. הצללית של מייבילין עושה לי עיניים כבר המון זמן ואני מקווה שבחודש הקרוב אני סוף סוף אאמץ אותה! ואני מצטרפת למחמאות לדפי בלוט של לייף, באמת מוצר מעולה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אז קדימה! :) יש כל הזמן מבצעים כמו 1+1, ואז זה שווה כי יוצא לך בעירך 36 ש"ח לצללית קרם באיכות גבוהה.

      מחק
  3. השפתון של מייבלין נראה משגע! ממש חבל שיש להם כזה ריח מתוק חריף ולא אטרקטיבי בכלל...
    ניסיתי את הדפים של לייף ואני חושבת שאולי לא השתמשתי בהם נון כי הם לגמרי הורידו לי חלק מהמייקאפ, אבל זה כנראה רק אני :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כן באמת יש להם ריח נוראי, מזכיר שפתונים של פעם..
      ועם הדפים צריך פשוט לטפוח כדי לספוג, ולא "לנגב"..

      מחק
  4. מממ כיף כיף כיף פוסטים כלבבי. יש לנו טעם דומה מסתבר אז הרבה דברים שאת ממליצה עליהם גם מאוד מוצאים חן בעיני. השפתון, לעומת זאת, ברבי מדי עבורי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. התחדשתי לי לסתיו בשפתון ברבי קצת פחות.. (קצת?) rebel של מאק! :)
      כיף לשמוע שיש לנו טעם דומה. אני גם מגלה את זה בפוסטים שלך. תענוג צרוף כל פוסט מחדש!

      מחק
  5. אני כ"כ הולכת לקנות את הספורה הזה, יאמי!
    הצללית הזו של מיבליין מצילה אותי לא מעט בבקרים עייפים, בהחלט מומלצת.

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי, ולגמרי! הייתי בספורה, ורכשתי את תחליב הרחצה בריח של פרחי הכותנה. כיף! כל החמאות שלהם ממולצות. אבל יש ריחות ספציפיים שאני מעדיפה :)

      מחק
  6. וואו כמה מוצרים דומים יש לנו :-) פוסט מקסים ממש!
    אני גם ממש אוהבת את הצללית של מייבליין :-)
    יש לי דוגמית מחמאות הגוף של ספורה ועכשיו עשית לי חשק לנסות אותה.

    השבמחק
  7. יופי של מועדפים.
    הלינן של סבון פשוט מדהים!! גם אני חורשת עליו.
    דפי הבלוט של לייף מוצלחים במחיר ממש שווה.

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם