יום ראשון, 29 בספטמבר 2013

Color tattoo - pigments edition | קולור טאטו - גירסת הפיגמנטים

היי לכם!
מקווה שעובר עליכם יום מדהים.
היום חוזרים מהחופשות של החגים, או מה"חצאי ימים" של החגים, ומגיעים לשבוע חדש בפול גז. שבוע מלא, ימים מלאים, הרבה עבודה. איך עברו עליכם החגים? 
הספקתי להיות עם המשפחה שלי בסופ"ש ארוך, וגם עם המשפחה של בעלי בסופ"ש ארוך, ובין לבין חברים, כתיבה, צילומים, עריכה ועוד דברים כיפיים :)



יצא לי להתוודע לסדרה של הפיגמנטים של קולור טאטו מביית מייבילין, שכלל לא ברור אם היא תגיע לארץ. מדובר על צלליות אבקתיות, הבאות במיכל, במשקל 1.5 גרם כל אחת. כמות קטנה יחסית למאק או אינגלוט, אבל בהחלט כמות מספקת. לא כל הצלליות באמת פיגמנטיות כמו שהן אמורות להיות, ותראו זאת בתמונות בהמשך. קיימים 12 גוונים בשוק, אך בפוסט הזה יצויינו רק 10, שנרכשו בביד באיביי, אצל מוכר שכבר לא מחזיק עוד, לצערנו..



מטעמי נוחות, מספרתי את הגוונים, ואותם מספרים אחידים בכל התמונות:
1. (55) Barely Brazen 
2. (25) Wild Gold
3. (50) Forest Fatale
4. (35) Breaking Bronze
5. (40) Improper copper
6. (45) Downtown Brown
7. (5) Never Fade Jade
8. (20) Pink Rebel
9. (15) Potent Purple
10. (10) Brash Blue



חילקתי את הגוונים לנייטרלים (יחסית) וצבעוניים. כשבצד ימין הנייטרליים. כולם ככולם שימריים, והרוב שימריים מאוד, פרט אולי לכחול (10) ולטורקיז (7) שהם יותר מאט מהשאר. אהבתי את הרווייה של הירוק-חאקי (3) ושל הברונזה (4) ואפילו של הזהב (2), רק שלרוב עם גוונים כאלה אני לא יוצרת מראות יומיומיים, ולכן הם יהיו בשימוש מועט אצלי (השימר הוא פקטור שמאוד משפיע כאן). סוואטצ'ים לעיונכם:

וזה המראה שיצרתי איתם, בתמונה העליונה זו אני, בתמונה התחתונה זו אחותי, עם מראה שהיא יצרה.
לצורך העניין, במראה שלי השתמשתי בגוונים: 1, 2, 3, 6
במראה של אחותי היא השתמשה בגוונים: 1, 8, 9
כמו שאתם רואים הגוונים אינם רוויים כלל, כפי שציפיתי מהם להיות. וחבל, כי זה מוצר ממש מגניב בעיניי, לאירועים ויציאות. ביומיום אין לי סבלנות להתעסק עם צלליות אבקה.. יותר מידיי זמן ולכלוך לבחורה עובדת כמוני ;)




אז, מה דעתכן? משתמשות בצלליות אבקה / פיגמנטים ביומיום? איזו חברה ואילו גוונים?


xx  Mary Jenn

10 תגובות:

  1. מייבלין צריכים להיות יצירתיים יותר בבחירת שמות, יש לי הרגשה שב''קולור טאטו'' השתמשו בעבר, אולי אני טועה...
    לא הצלחתי להתחבר לפיגמנטים האלה, הם לא רווים מספיק ולא מעניינים דיים כדי להצדיק את ההתעסקות איתם...

    השבמחק
  2. פוסט מצוין אבל את האמת, לא נפלתי מהאיכות. באופן אישי מעדיפה פיגמנטים של מאק

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני.. או של אינגלוט.. גם מצויינים. אבל הן כאלה חמודות במיכלים הקטנטנים ;)

      מחק
  3. הרבה זמן חשקתי בהם (רשימת הווישליסט שלי באיביי תעיד), ובסופו של דבר אני שמחה שחיכיתי.
    בפיגמנטים אני מצפה לפיגמנטיות מטורפת והם לא עומדות בזה.
    תודה שחסכת לי:P

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שהצלליות קרם שלהם הרבה יותר מוצלחות :P

      מחק
  4. אני ראיתי ממש לאחרונה סרטון של סמנתה שרמן המדליקה, שבו היא סקרה שלוש או ארבע מהצלליות, והסווטשים שלה היו ממש רוויים, על העיניים האיפור נראה מקסים, אני מצרפת לך כאן את הלינק. אולי שווה לבדוק את הצלליות על גבי פריימר, ואולי אז התוצאות יהיו יותר מרשימות, כי גם ככה אמורים להשתמש בפריימר או באיזשהו חומר שיסייע לצלליות האבקתיות להחזיק על העיניים.
    בכל אופן, לא יכולתי להתאפק, והזמנתי את הצלליות, עשיתי את זה דרך אתר דראגסטור אמריקאי: drugstore.com, היו אז 20% הנחה, ועל הדרך עשיתי כבר הזמנה גדולה ומפנקת. השתמשתי בשירותי Buy 2 USA, שילמתי 20$ על משלוח, ולמרות זאת יצא שקניתי משהו כמו 10 מוצרים ולא עברתי את ה-250 שקל :) הפואנטה בחפירה הזו היא שעכשיו אני מחכה בקוצר רוח שהחבילה תגיעה כדי לראות האם ההתרשמות שלי תהיה קרובה יותר לשלך, או לזו של סאמנתה :)
    הנה קישור לסמנתה: http://www.youtube.com/watch?v=65454tVGYBg

    השבמחק
    תשובות
    1. אשמח לשמוע את חוות דעתך על הפיגמנטים לאחר שתתנסי בהם! :)
      למען האמת, ניסיתי שוב להניח את הפיגמנט הורוד שלהם, הפעם כבסיס - מייקאפ, קונסילר ופריימר של אורבן דקיי. שרד יפה יחסית.. אחרי כמה שעות רוב הגוון הצטבר החלק הקרוב לאייליינר וקרוב לקפל העין. לא היה לי קריסינגץץ ולא היה נראה לא יפה, פשוט היה נראה כמו סגלגל-ורוד-סגלגל בעפעף אחד...
      בכל מקרה בתמונות יש בסיס מתחת לפימנטים - אצלי יש קונסילר של מאק, ואצל אחותי יש פיינטפוט של מאק.

      מחק
  5. איזה צבעים מגניבים!! והתמונות...אמאאאא... איזה תמונות איכותיות וצבעוניות!!! הפוסט הבא צריך להיות מדריך צילום וסווצ'ים :)

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם