יום שלישי, 3 בספטמבר 2013

Turquoise in all it's glory | טורקיז במלוא הדרו


היי לכם!
היום אני אסקור ארבעה לקים של ארבע חברות שונות, כולם עם אותו צבע - הטורקיז. 
יש שוני מעט בגוונים, אבל כמו שתיווכחו בהמשך, יש שני לקים שהגוון שלהם זהה כמעט לחלוטין.
אני יודעת שהקיץ עומד לפוג לו, אבל כמו שפיצ'ה תיארה זאת נכון, הקיץ ממשיך אצלנו עד נובמבר כמעט, וחוצמזה - אני בכלל אוהבת להתעטף בצבעוניות כל השנה, ללא קשר לעונה (אם כי אני כן מתחשבת ולא שמה ירוק ניאוני בחורף..). 

אז בואו נתחיל.


essie - naughty nautical
גוון טורקיז כהה עם מיקרו גליטרים כסופים בתוכו, שכמעט ולא מורגשים. הם כל כך עדינים, עד כי אם לא מסתכלים עליהם עם הבזק אור, לא מבחינים בהם כלל. הלק הזה הוא חלק מקולקציית הקיץ של essie שהגיעה אלינו באיחור אופנתי, אחרי הכל כבר נחשב סתיו בשאר העולם, וגם בessie העולמי יצאה כבר קולקציה עדכנית. הגוון הזה הוא אחד האהובים עליי מבין הגוונים של essie, וגם הזכרתי אותו בסרטון האחרון שלי (כאן) על חמשת הגוונים של essie שאני הכי אוהבת.
עלות: 51 שקלים

beauty care - no. 16
גוון טורקיז כהה, שמאוד דומה לגוון של essie, רק ללא המיקרוגליטרים בתוכו. הייתי מצפה שהוא יהיה מאט מעט, אבל הוא לא. הגימור שלו מבריק. הפורמולה שלו קרמית ונוחה למריחה, ממש כיפית. לא הייתי מוותרת על מריחת שכבה שנייה. יריב זול וראוי (ביותר) לגוון של essie שציינתי קודם.
עלות: 4.5 שקלים

bourjois - turquoise block
מצאתי התאהבות חדשה במותג "עממי". הלק הזה של בורז'ואה מעוצב עם קלאסה, לדעתי, והוא מסדרת ה"שנייה אחת" 1 second. מבטיח גימור כמו של לק ג'ל (מבריק מאוד) ומברשת רחבה ונוחה. אז המברשת בהחלט רחבה ונוחה, אם כי קצרה מידי, והגימור מבריק אבל לא מאוד, כמו גימור של לק ג'ל. גם פה הפורמולה קרמית ונוחה למריחה. הוא מתייבש מהר, אבל ממש לא תוך שנייה.
עלות: 25 שקלים (במבצע)

Gade - pool party
אז זה הגוון הכי בהיר מבין הארבעה, אבל החלטתי שאכן מגיע לו מקום בהשוואה. במקרה זה, מדובר בפורמולה דלילה יחסית, אבל עדיין נוחה למריחה שמתייבשת יחסית מהר על הציפורניים. הגוון - פנומנלי. הכי מתאים לקיץ, גם אם לא הולכים ל"מסיבת בריכה" :) כתבתי עליו כבר כמה פעמים בבלוג (כאן וכאן), ואני חושבת שבהחלט מגיע לו להיכנס לגווני הקיץ שאני אוהבת השנה.
מחיר: 50.33 שקלים (במבצעים ניתן להשיג גם ב11 שקלים)


מקווה שנהניתם!
שיהיה לכולכם חג שמח, ושנה טובה, מתוקה ופוריה!


xx  Mary Jenn

8 תגובות:

  1. איזה צבעים כיפיים!
    איך שכבת הבסיס של אופי? תורמת לעמידות?
    אני ממש בעניין של לקים טורקיזיים בהירים. השניים האחרונים הם בדיוק כוס התה שלי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לי בעיה עם אופי.. :/ לא מחזיקים עליי זמן רב, ונהיים בהם צ'יפים מהר מאוד.. לעומת אסי או צ'יינה גלייז. אפילו חלק מהלקים של ג'ייד מחזיקים עליי יותר מעמד. אבל אם אני רוצה שכבת בסיס קלילה אני משתמשת בו, וזה מגיע בסט יחד עם טופ, שהוא חביב, מבריק, אבל לא הכי תורם לעמידות עליי.. :/

      מחק
  2. אוי לקים טורקיזים... חולשה שלי.
    הלק של ג'ייד מקסיםף וטוב שהזכרת לי שיש לי את הביוטיקייר הזה, קצת שכחתי מקיומו.

    השבמחק
    תשובות
    1. את הלק של ג'ייד קניתי קיץ שעבר, ואני חושבת שהוא עדיין נמכר במגוון שלהם :)
      ותמיד נחמד למצוא דיופים או סמי-דיופים בביוטי קר ;)

      מחק
  3. מתה על הצבע הזה! הכי אהבתי את הגירסא של ג'ייד

    השבמחק
    תשובות
    1. בהיר מגניב ושיקי! הכי לקיץ ;)

      מחק
  4. מתה על הלק בצבע הזה. רק כשמסירים כל העולם מתלכלך...

    השבמחק
    תשובות
    1. הרי זה לא ככה גם עם אדום? או עם גוונים כהים? :P

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם