יום רביעי, 9 באוקטובר 2013

De Karina - hand made dessert | דה קרינה - קינוח בעבודת יד


היי לכם!
מי לא אוהב שוקולד? לא מכירה. שוקולד, הממתק הקטן הזה (או הגדול), שבא בכל מיני צורות, שילובים, צבעים, גדלים, נמצא בעולמנו הרבה מאוד שנים. וכשאני חושבת על שוקולד אני נזכרת מיד בסרט "צ'רלי וממלכת השוקולד". זה פשוט מתחבר לי.

השוקולד בפוסט הזה, הוא אינו תוצר של מפעל תעשייתי, אלא תוצר של עבודת יד.
קרינה הינה שוקולטרית שהגיעה מארגנטינה לארצנו הקטנה, דור שלישי למשפחה של יצרני שוקולד. תוכלו לקרוא עליה כאן. השוקולטריה שלה ממוקמת ברמת הגולן, והם מייצרים שוקולד בצורות, טעמים וסגנונות שונים. יש להם גם אריזות מגוונות של פרלינים מסוגים שונים, ליקרים ומוצרי שוקולד שונים.
שמות המוצרים מושפעים מאוד מההרים שלנו - חרמון, בנטל, אביטל, גמלא. אני מוצאת את זה מאוד קסום.
כאן מצולמים כמה מהמארזים, שניים מהם יצאו באריזה שונה ליום האהבה (שהיה באוגוסט), עוד אחד נראה לי מתאים מאוד לראש השנה, בעיקר בגלל שזהו שוקולד המכיל דבש ופירות יבשים, תפוחים ושקדים.








קצת על הטעם האישי שלי:
אני מאוד אוהבת את הפרלינים שלה, הם בעלי איכות טעם מעולה. יש מילויים שונים כמו נוגט, וניל, תפוז, וויסקי וכו'. אני הכי אוהבת את הוניל והריבת חלב. אני גם יותר אוהבת את אלה משוקולד חלב מאשר את המריר. לא יודעת, פשוט יותר מתחבר לי עם פרלינים.
מטבעות השוקולד לראש השנה ממש מגניבות. מזכיר מעט את פירות ההדר המצופים, רק לא מריר כמו קליפות תפוז, והטעם כלל וכלל לא מסחרי!
עוד יש לבבות שוקולד על מקל, עד כה טעמתי רק משוקולד חלב והם מצויינים! מתנה קטנה ומלבבת לבן/בת זוג לאחר יום עבודה ארוך.

לעיון נוסף, בקרו באתר.

ואתם, אוהבים שוקולד?


xx  Mary Jenn

8 תגובות:

  1. השוקולד דה קרינה מאוד טעים ואיכותי!!! ביקרתי בקיבוץ עין זיוון והשתתפתי בסדנת השוקולד במפעל שלהם, המשפחתי. למשפחה סיפור מעניין ביותר, והשוקולד...........ממממממממ פינוק אמיתי!

    השבמחק
    תשובות
    1. אין כמו שוקולד טעים ואיכותי ;)

      מחק
  2. אוהבים אצלנו שוקולד קצת יותר מדי חחח נא לשמור טעימה קטנה לביקור הבא :)

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  4. לא הבנתי למה הפוסט הזה טוב.. להוציא לנו את העיניים? לגרום להגרת ריר בלתי פוסקת? סתם להתעלל בקוראי הבלוג?!?

    השבמחק
    תשובות
    1. הרגת אותי :) סליחה. אבל פעם הבאה שתהיי בחופשה או טיול בגולן, עין זיוון ליתר דיוק, תקפצי לבקר שם ;)

      מחק
  5. יאמ יאמ!
    בהחלט יבדק מקרוב (קרוב ללשון, כלומר) בפעם הבאה כשיצא לי לבקר באזור.

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם