יום שישי, 4 באוקטובר 2013

September favorites | מועדפי ספטמבר 2013

היי לכם!
חודש ספטמבר היה חודש כל החגים, חודש נופש, חודש חופשה, חודש שהביא את הסתיו עימו.
בראש השנה חגגנו עם המשפחה בחו"ל, יצאנו להפלגת נופש והיה נחמד מאוד. העליתי כמה תמונות לפוסט קטן. טיילנו הרבה, נחנו לא מעט ובעיקר היינו בשמש. כבר בהפלגה החלטתי על שלושה מהמועדפים שלי. ובאמת, הם הפכו אצלי לשימוש קבוע כל החודש. 

אני אני רוצה לחלוק עמכם את מועדפי חודש ספטמבר שלי.



המוצר הראשון הוא ספריי לייבוש לק, מבית לייף (Life). שמעתי רבות על מוצרים כגון אלו, ובד"כ התגובות היו, או שממש ממש התלהבו מהיעילות של המוצר או שממש היו בכיוון ההפוך. ההרגשה שלי לגביו די מעורבת, אבל בסה"כ זהו מוצר טוב שעושה את העבודה. נכון שזה לא מייבש לק במהירות הבזק, אבל אם אני מורחת לק בערב ומעל זה מתיזה את הספריי, אז בבוקר אין לי סימני "סדין מקומט" על הציפורניים.


ספריי קיבוע, כל הלילה של אורבן דקיי. הזמנתי אותו ביחד עם פלטת הנייקד שלי, אחרי ששמעתי את זואי (zoella), יוטיוברית מאנגליה שאני מאוד אוהבת, מתארת אותו ומתלהבת ממנו, כשהיא היתה בפלורידה. היא תיארה את מזג האוויר כחם ולח ומכביד, וחשבתי שזה בדיוק מזג האוויר בארץ. רק מה? הספריי הזה לא הכי אפקטיבי בימי הקיץ הלוהטים. כמה שלא נקבע את המייקאפ והאיפור לפני שנצא מהבית, כשנסתובב דקה וחצי בשמש המהבילה של אוגוסט, האיפור יקבל מריחות במקומות שונים. מה שכן, הספריי אכן עוזר לאיפור לשרוד שעות, אם מדובר באירוע, או ביום עבודה בחודשי הסתיו, החורף והאביב.


קונסילר של קרליין. אני חושבת שהמוצר חדש, אני לא בטוחה. נתקלתי בו בפארם והוא קרץ לי. אז אספתי אותו ואימצתי אותו אל חיקי. חיפשתי אחר גוונים שונים ונתקלתי רק בגוון הזה שהוא 10, ivory. אם מישהי מצאה גוונים נוספים ממנו, תכתבו לי בבקשה בתגובות. הקונסילר הזה מצויין! הוא לא מייבש כמו שחשבתי שיהיה, והוא אטום, ומכסה סימנים שחורים מתחת לעיניים. גם בהסוואת פצעונים ופגמים בעור הוא עושה עבודה מעולה.


צללית לגבות של ביוטי קר, זוהי צללית מחולקת לשתיים, ויש רק גוון אחד ממנה. בדרך כלל אני משתמשת בצללית לגבות של איל מקיאג', אבל הצללית הזו מצליחה להגיע לאותה רמה, והגוון שלה מעט בהיר יותר, כך שעל הגבות שלי זה נראה יותר טבעי. לרוב אני משלבת בין שתי הצלליות ומניחה על הגבות. הצללית לא משירה, היא מתקבעת יפה, ומחזיקה שעות רבות.


סומק של ביוטי קר בגוון 08. זה גם הסומק שלקחתי איתי לחו"ל. הגוון הקורלי וורדרד שלו פשוט מתאים לי לכל מראה. הגוון לא אטום לגמרי, ויש אפשרות גם לבנות את הגוון. אבל אם מניחים עם מברשת דחוסה ואוספים חומר בתנועות מעגליות, ניתן ישר להגיע לגוון רווי. אישית אני מאוד אוהבת את הסומק הזה וגם את הגוון שלו. בניגוד לגוון אחר שיש לי, ורוד בהיר, נראה לי מס' 01, את הגוון הזה ישר רואים על הלחיים!


מברשת stippling brush של ריל טכניק (real technique), ע"י סמנתה צ'פמן. על המברשת הזו כתבתי בפוסט "משלוח מלכותי", וזו אחת המברשות האהובות עליי של החברה. היא מצויינת להנחת מייקאפ ולהנחת סומק קרמי. אני מוצאת אותה מתפקדת מעולה בהנחת וטשטוש המייקאפ של רימל wake me up foundation, והיא הופכת את הנחת הסמקים הקרמיים של מייבילין לקלי קלות. מומלצת בחום.
ניתן לרכוש באתר iherb. קוד קופון המקנה 10% הנחה ברכישה ראשונית: DNB361.

מהם מועדפי ספטמבר שלכם? האם גם אתם מרגישים כבר את הסתיו?

xx  Mary Jenn

4 תגובות:

  1. בוודאי שמרגישים את הסתיו! אני בביקור אצל אמא בירושלים ויושבת בטרנינג וסווטשירט - קררר!
    מאוד אהבתי את הצילומים, היללת את הקונסילר גם בסרטון המעולה אם כל האיפור שלי היה נעלם ויש לי אותו - מתרגשת כבר לנסות.
    את הצללית של ביוטיקר כולן אוהבות, מרגישה קצת פח שאין לי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף שקריר כבר! :) גם בראשל"צ כבר קר בערב :)
      הקונסילר באמת מצויין לטעמי. והצללית של ביוטר מאסט, ובעלות כל כך מצחיקה..

      מחק
  2. מרגישים את הסתיו- האיפור נשאר ולא נוזל, ייאיי!
    בסופו של דבר, אני מעדיפה להישאר עם הלקים המייבשים, הספריי נראה לי עוד התעסקות בדרך למניקור.
    אני אחפש את הקונסילר של קרליין, נשמע טוב.
    אני אוהבת את המברשת הזו- ממש מעולה לסמקים קרמיים.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן! זה הכי כיף בסתיו, חוץ מהעובדה שנהיה קריר ואפשר להתכונן לפוך.. :)
      גם אני אוהבת את המברשת לסמקים הקרמיים, כמו שציינתי.. היא מצויינת!

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם