יום שישי, 29 בנובמבר 2013

Maybelline staff | צוות מייבילין


היי לכם!
הפוסט הזה יוקדש כולו למסקרות האהובות עליי ביותר.
עד היום לא הצלחתי למצוא מסקרות טובות מהן, העושות את העבודה בדיוק כמו שאני רוצה.
מי שמכיר אותי יודע שהריסים שלי לא לגמרי מלאות, לא הכי ארוכות ובטח שלא במראה מלאכותי. מי שמכיר אותי גם יודע שלא תמיד אני משתמשת במעגל ריסים, כי הריסים שלי כבר די מעוגלות, וזה המזל שלי, הריסים בטבעיות צומחות כלפי מעלה. כל הנדרש הוא מסקרה טובה שתוציא את המיטב ממה שיש.
 
שלוש המסקרות עליהן אפרט הן של חברת מייבילין ניו יורק (Maybelline) וכל אחת בעלת אופי שונה. שתיים מהן עם מברשות סיליקוניות, כשכל אחת שונה מהשנייה בכמה פרמטרים. מסקרה אחת היתה מפתיעה במיוחד.
שנתחיל?



הראשונה עליה אדבר היא מסקרת ה- Falsies הסגולה. לראשונה שמעתי עליה מאת טניה בר (Tanya Burr), היוטיוברית מאנגליה שהצליחה להתחבב עליי מהרגע הראשון שצפיתי בה. היא כל כך התלהבה מכך שמצאה מסקרה איכותית ביותר במחיר של פחות מעשרה פאונד (באנגליה נחשב זול ביותר). המסקרה מפזרת הבטחות של מראה ריסים מלאכותיות עם צורה "נוצתית" (Feather-look). בפועל, לקח לי קצת זמן ללמוד איך לעבוד איתה. בדר"כ אני מסתפקת בשכבה אחת של מסקרה, והאפקט היה סבבה כזה מסקרה רגילה.. אבל אז גיליתי את טריק שתי השכבות, וגיליתי מה המסקרה הזו יכולה לעשות לי לריסים. עוד טריק שגיליתי על העבודה איתה, למרוח בתנועות זיג זג, ולא רק מבסיס הריסים עד לקצותיהם. כך הריסים מקבלות מראה עשיר ומלא יותר. המברשת עשויה מסיליקון והיא עבה נורא במרכזה, יש לה גם מכחול גמיש (wand), קצת מוזר בהתחלה, אבל מתרגלים.



בתמונה: The Falsies.
לפוסטים נוספים עם מסקרה זו: מועדפי אפריל 2013פוסט צבעי הקשת, ריקים #1



השנייה בתור היא מסקרת ה- Colossal הצהובה. אוקיי. אני אציין ככה: First impression not always correct. במסקרה הזו זה בהחלט נכון. המכחול שלה לא סיליקוני, כמו הקודמת, והעובי שלה קצת חורג מהנורמה לטעמי. אבל, היא מבטיחה 100% שחור וללא גושים. מה שנכון נכון. הרושם הראשוני שלי ממנה היה - נה. אני אחזור ל-Falsies. אבל אחרי כשבוע של מנוחה ממנה החלטתי לתת לה הזדמנות שנייה. הלכתי שוב על שיטת שתי השכבות ו- ויולה! גם המסקרה הזו הפתיעה. פרט קטנטן ומעצבן נורא שעד היום לא הצלחתי להימנע ממנו - היא מלכלכת. לא, לא את עצם הגבה, ולא את החלק שמתחת לעיניים. דווקא בחלק שקרוב לקו המים העליון, בחלק של העפעף. הדרך היחידה שלי היא לטפל נקודתית לאחר מעשה, קרי כשהמסקרה יבשה לקחת צמרון אוזניים יבש ולנקות את הכתמונים. עד היום לא מצאתי דרך כיצד להימנע מכך. וזוהי המסקרה היחידה שמבצעת את הפשע הזה.


בתמונה: Colossal.
לפוסט נוסף עם מסקרה זו: מועדפי יולי 2013


השלישית והאחרונה היא מסקרת The Rocket הכחולה. שמעתי רבות עליה. בעיקר מאינגריד (missglamorazzi) ומ אל (allthatglitter21), שתי יוטיובריות חברות מארה"ב. כשהמסקרה הגיעה לפארמים בארץ התלהבתי וישר רכשתי אותה במחיר היכרות (כרגיל - 49.90 ש"ח), אך עד לפני כחודש לא העזתי לפתוח אותה. יותר מידיי מסקרות פתוחות. אז לאחר שמסקרת שני השלבים של מאק נגמרה לי, יכולתי לפתוח ולהתחיל להינות ממנה. ואכן נהניתי, וממשיכה! מברשת סיליקונית קשיחה עם "שיערות" קצרות ומרווחות לאורכה. גם היא, מצריכה תקופת הסתגלות, אבל במקרה הזה, זו היתה תקופת ההסתגלות הקצרה ביותר. נותנת לריסים שלי מראה מלא, עשיר, ארוך, מופרד, נקי, דרמתי.. הכל במסקרה אחת ושתי שכבות חומר.








בתמונה: The Rocket.
לפוסט נוסף עם מסקרה זו: מועדפי אוקטובר 2013

לסיכום, המועדפת עליי ביותר מבין השלוש, היא האחרונה - The Rocket. אני חושבת שהיא המסקרה שארכוש שוב ושוב בכל פעם שתיגמר לי. אם מחכים בסבלנות מגיעים מבצעי ה49.90 למסקרות הללו בסבב שכזה. כל פעם מסקרה אחרת נמכרת במחיר זה אז לא הייתי הולכת ורוכשת במחיר המלא, המגיע למעל 100 שקלים.

אז מהי המסקרה האהובה עליכן? 
התנסיתן באחת מהמסקרות שציינתי?

xx  Mary Jenn

12 תגובות:

  1. גם אני אוהבת את מסקרת הרוקט.

    השבמחק
  2. דווקא מהשלוש שהדגמת הכי פחות אהבתי את הרוקט כי היא נראית על הריסים שלך קצת גושית.
    הקולוסל נראית לי הכי טוב עלייך לדעתי, אבל זה לגמרי עניין של טעם אישי בשורה התחתונה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לקח לי זמן רב יחסית להתחבר לקולוסאל, ואני אחת שאוהבת הרבה דרמה על הריסים שלי, מבלי להכביד עליה ועל המראה הכללי :)

      מחק
  3. יש לי את הרוקט והקולוסלהשחורה (האמצעית), שתיהן טרם נוסו, אגב. מחכות בשקט לתורן. הרוקט עושה לך יופי של ריסים, והיא בהחלט המוצלחת מבין השלוש.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) שווה לנסות, אבל חבל לפתוח יותר משתיים במקביל..

      מחק
  4. היי
    האמת שלא הסתדרתי כל כך עם המסקרות של מייבילין למרות שהמון מאוד אוהבות אותן..אני משתמשת במסקרה של לוראל בשם טלסקופיק בקופסא השחורה ואין אותה בארץ והיא ממש מוצלחת!!
    שווה לנסות...:)
    פוסט יפה וברור כרגיל

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      עוד לא ניסיתי את לוריאל טלסקופיק, יש לה כמה וריאציות שונות בארץ וטרם ניסיתי אפילו אחת מהן. אולי בפעם הבאה. נראה אם אוהב ;)

      מחק
  5. אני מאוד אוהבת את המסקרות של מייבלין.
    עד כדי כך שיש לי כרגע 5 שלהן (אל דאגה, רק אחת פתוחה).
    לאחרונה קניתי את הרוקט, אבל עוד לא ניסיתי. אהבתי מאוד את הצהובה המנומרת, ואני משתמשת עכשיו בפאלסיז ווליום אקספרס בבלאק דרמה. היא בהחלט הרבה דרמה ואני אוהבת את זה.
    המסקרה הראשונה שלי ever הייתה הורודה עם המכסה הירוק, שנמכרת עד היום. היא בסיסית ומעולה לדעתי.
    איכשהו כשניסיתי כל מיני חברות יוקרה גיליתי שאני דומעת, נמרח לי, מציק שלי, יבש לי בעין וכו' - אבל את המסקרות של מייבלין העין שלי שורדת. זה נחמד, כי הן בכלל לא יקרות, ולמוצר כמו מסקרות שאני משתדלת להחליף תוך חצי שנה, חבל להוציא הרבה כסף.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם שלי המסקרה הראשונה היתה הורודה עם הפקק הירוק! אבל אישית, אני חושבת שחבל על הכסף במקרה שלה, בגלל ששאר המסקרות שלהם עושות עבודה כל כך טובה, והמסקרה הורודה עם הפקק הירוק פשוט לא עשתה לי את זה.. זה היה די מבאס כי כולם ממש התלהבו ממנה ורק אני לא אהבתי כלל.

      מחק
  6. יש לי "החזייה מהמולאה" אני מוצא את זה מאוד טוב!
    אני רק גיליתי את הבלוג שלך, אני אוהב את זה הרבה!

    השבמחק
    תשובות
    1. Thank you! :) it's so nice to hear you like my blog! I hope you'll keep enjoying it :)

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם