יום שישי, 8 בנובמבר 2013

October favorites | מועדפי אוקטובר 2013


היי לכם!
אני יודעת שכבר נכנסנו ממש לנובמבר, אבל טרם הספקתי לשתף אתכם במועדפי אוקטובר שלי.
אוקטובר מבחינתי היה חודש התחלתו של הסתיו בארץ. אט אט חדרו למדינה החמה שלנו ימים נעימים וערבים קרירים, ואפילו ירד גשם פעם או פעמיים. שלא כמו באירופה, הסתיו אצלנו מתון יותר, רגוע יותר, שקט יותר, לכן כמעט ולא מרגישים שהוא הגיע.

בתור התחלה, אשתף אתכם בשמפו של פנטן מסדרת "לחות מוגברת" שלהם. כתוב עליו שהוא לשיער רגיל עד עבה, ובאמת יש לי שיער רגיל, אם נתעלם לרגע מהעובדה שהוא יבש, וצבוע. מטרת השמפו היא לשקם ולהגן - בדיוק מה שאני צריכה. יש לו ריח מתקתק, קצת מזכיר לי סוכריות ג'לי. מבחינתי זה נותן לו ניקוד נוסף, חולת ריחות מתוקים שכמותי. ההרגשה על השיער - קלילה. אני נהנית לחפוף איתו גם בגלל הריח וגם בגלל התחושה שהוא מותיר לי בשיער - לא נותר יבש כמו קש.


סידרת יוגורט תאנים של ללין. קרם הגוף שבתמונה סמיך, מריח טוב, ונעים מאוד על הגוף. לא שומני, נספג בקלות, וקליל מאוד. מתאים גם בחודשי הקיץ. הריח שלו הוא אחד מהניחוחות האהובים עליי של ללין. ריח עמום של תאנה, לא מתוק מידיי ומאוד מעודן. מבחינת הסידרה - חוץ מהנר, יש לי את כל המוצרים. וכמו שאתם רואים, הוא כבר לקראת סיום, אז אתם יכולים להבין את אהבתי אליו.


מגבונים להסרת איפור של חברת Pure Body, המייצרת בקיסריה. החברה אינה מנסה על בע"ח, והמוצרים שלה מעולים. עד כה ניתקלתי בה רק בדיוטי פרי. המגבונים הללו כה נעימים, מלאים בחומר, עדינים מאוד על העור והעיניים, ויעילים ביותר. רכשתי בטיול האחרון, בדיוטי פרי, ארבע חבילות בכשלושים שקלים. ניתן לבצע גם הזמנות דרך האתר שלהם. 


מסקרת The Rocket של מייבילין. את אחיותיה הקודמות כבר הכרתם אצלי, Falsies ו- Colossal, וכבר סיפרתי לכם כמה אני מרוצה מהן. אז יש אהבה חדשה בשכונה. המסקרה הזו, בהתאם לציפיות, מדגישה לי את הריסים בצורה שאני אוהבת, עמידה לאורך שעות היום, מוסרת בקלות ללא מאבק, ולא מכבידה כלל על הריסים. יש לה מברשת סיליקונית עם זיזים קטנים (לא כמו אחיותיה) ואני מצליחה להגיע איתה עד לשורש הריסים. תמונות הדגמה יגיעו בפוסט המוקדש כולו למסקרות האהובות של מייבילין. stay tuned.


אחד השפתונים האהובים עליי לסתיו ולחורף הקרובים הוא השפתון הזה של מאק - Rebel. שזיפי עמוק, בגימור סאטין. מכתים מעט את השפתיים וזה מה שאני אוהבת בו, הצבע דוהה בצורה אחידה. אני משתמשת עם תוחם שפתיים, גוון currant של מאק, עניין שמשפר את עמידות השפתון על השפתיים. לרוב אני לא משתמשת בגוונים כהים, והשנה חרגתי ממנהגי. ואכן גיליתי גוון מדהים ביופיו, המשתלב יפה עם רוטינת האיפור שלי.


גלוס ה-colorburst של רבלון מככב אצלי בבלוג כמעט בכל חודש. רק שכל פעם בגוון אחר, הפעם זהו גוון Orchid מספר 012, גוון סגלגל עם מיקרו גליטרים זהובים. מחמיא כשלעצמו, ומעל שפתון נותן מימד נוסף. אני אוהבת להניח אותו גם מעל שפתונים ורודים עמוקים, וגם מעל שפתונים כהים, כמו הrebel וגם כשהוא לבדו. גלוס של רבלון - שוב אינך מאכזב. ההרגשה שלהם על השפתיים נעימה ולא דביקה, הגוונים מגניבים ומתאימים לצרכיי. גם האריזה שלהם יוקרתית בעיניי. יש שיגידו שהם מזכירים את הגלוס של שאנל.


בתמונה סוואטצ'ים משמאל לימין - Rebel, Orchid, both


ואיך אפשר לא לציין את התגלית החדשה שלי להחודש, וגם האהובה עליי בתחומה.. לק של גולדן רוז (Golden Rose) מסדרת Jolly Jewels. מדובר על לק גליטרים, שלאו דווקא מנצנצים, במגוון צבעים ושילובים. ברשותי שניים - מספר 109 ומספר 114. הגוון האהוב עליי החודש הוא 109. לק עם בסיס ורדרד, שעל הציפורן בקושי מורגש גם בשכבה השלישית, עם גליטרים עגולים בגווני ורוד ולבן, שחלקם מנצנצים וחלקם מאט. אוי כמה שהלק הזה יפה ומיוחד. בתמונה השנייה השתמשתי בו על שתי אצבעות בלבד, ומרחתי ממנו שלוש שכבות על מנת להגיע לצפיפות כזו. שילובי הגוונים בכל לק ולק מעניינים לדעתי, ולא תמיד על אותה סקלת גוונים, כך למשל שיש גווני כחול עם לבן, כחול עם תכלת, כחול עם שחור. מצאתי את המותג בחנות קטנה ברחוב רוטשילד בראשל"צ, לא רחוק מהקניון ומחירו הוא 25 שקלים (אם אני זוכרת נכון). עוד בחנות ניתן למצוא קולקציות שונות של המותג שיק (CHIC) כמו למשל, לק הסוכר שלהם, והסדרה המטאלית.

מהם המוצרים המועדפים עליכם לחודש אוקטובר?

xx  Mary Jennifer

13 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. אוי יוגורט תאנה של ללין.. שלמות :) מתחרה רק בלוונדר תפוח של סבון! שניהם עכשיו קבוע אצלי בשידה

    השבמחק
    תשובות
    1. מעולה!! נבחרת הריחות האהובים עלי בסבון נרחבת יותר מהריחות האהובים עליי בללין ;)

      מחק
  3. הלק מהמם!!
    וגם אני ממש אוהבת את.הסדרה הזו של ללין :)

    השבמחק
  4. יוגורט תאנה- יאמי! אני צריכה להריח את זה.
    הרבל הוא השפתון המועדף עליי, פשוט גוון מושלם.
    ממש אהבתי את הלק, אחפש כזה!

    השבמחק
    תשובות
    1. יאמי בכל המובנים.. קרם גוף ג'ל רחצה פילינג סוכר.. :)

      מחק
  5. כבר הרבה זמן שאני רוצה לדגום את הלקים של גולדן רוז אבל לא מוצאת את הנצנצים הללו בתל אביב! :(
    ליפ באטר של רבלון בצבע 063 מהמם ופריימר ריסים של א.ל.ף היו ה-מנצחים שלי החודש בתחום האיפור :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי הליפ באטרס של רבלון.. אין דברים כאלה! ואם אמצע איפה ניתן לרכוש גולדן רוז בת"א, אעדכן

      מחק
  6. אני גם גיליתי את גולדן רווז בחנות פארמ ערבית ואני מאוהבת בלקים שלהם מאז!!!!!!

    השבמחק
  7. אני מתה על כל סדרת התאנים של ללין, זה ממש מזכיר לי את הילדות ואני לא יודעת למה:)
    כיף לדעת שיש עוד שנהנות מהריחות האלו!
    המסקרה של מייבלין נהדרת, אבל אני חייבת להתוודות שאני אוהבת את רב המסקרות שלהן, הן טובות לי לא פחות (ולפעמים יותר) ממסקרות היי-אנד למיניהן. היא נראית סגולה בגלל התאורה?
    הלק מהמם, ועכשיו אני חייבת למצוא אותו כדי לשלוח לחברתי מעבר לים. הצבת לי מטרה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. ריח מדהים!
      ואני רואה אותה ככחולה, גם בתאורה הזו, הfalsies סגולה.. ורואים את ההבדל ביניהן..
      וגם אני מאוד מאוד מרוצה מהמסקרות של מייבילין, פשוט מצויינות!

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם