יום שבת, 16 בנובמבר 2013

Sugar Rush | הבהלה לסוכר #1




היי לכם!
לכבוד פוסט ה-50 בבלוג, החלטתי לקבץ קולקציה שלמה של לק סוכר / חול / טקסטורה.
היה מסביב ללקים האלו הרבה פאז, והרבה דיבורים, ואני מכירה את הקולקציה המדוברת עוד לפני שיצאה ל"שיק". אז איפה זה מתחיל?
סלוני יופי. הבנות היו יוצרות את אפקט הסוכר באמצעות אבקת תבליטים, כפי שמצויין בפוסט הזה. OPI, המשווקים למכוני יופי, קלטו את הפוטנציאל באפקט זה והחלו לעבוד על פורמולה חדשה, וכך יצא ש..

הראשונים שיצאו עם אפקט החול היו OPI, עם קולקציית מריה קארי (Stage Shades), שיצאה בסוף דצמבר 2012. מדובר בלק עם גימור מחוספס מעין מראה סוכר לרוב בשילוב גליטרים גדולים או קטנים. מאז OPI הוציאו כמה סדרות של מריה קארי, עם אפקט דומה וגוונים שונים.
במרץ 2013, OPI השיקו קולקציית "חול נוזלי" (Liquid Sand) של נערות בונד (Bond Girls) עם שישה גוונים המתאימים לשמות הנשים של בונד במהלך השנים.
לאחר מכן, באפריל 2013, צ'יינה גלייז (China Glaze) הוציאו קולוקציית "טקסטורה" (Texture) עם שישה גוונים, ללא גליטרים כלל, עם אפקט זהה לזה של OPI. במקביל לקולקציה זו, הושקה גם קולקציה עם פורמולה קרמית בגוונים ושמות זהים.
באוקטובר האחרון, OPI השיקו קולקציה נוספת של מריה קארי, קולקציית החגים (The Holiday Collection) הכוללת בתוכה שישה גוונים חדשים בפורמולת Liquid Sand.
בין לבין, לאחרונה יצאו גם כמה מותגים נוספים עם פורמולה דומה, ביניהם שיק וג'ייד. בקולקציה של ג'ייד טרם נתקלתי בסניפי הפארם, אבל את הקולקציה של שיק ניתן למצוא גם בפרפומריות עירוניות, כמו למשל ברחוב רוטשילד בראשל"צ. עלות לק בודד מקולקציית הסוכר של שיק הינה 15 שקלים, ויש עשרה גוונים לבחור מהם, חלקם עם גליטר וחלקם נטולים.
אני שמחה להציג לפניכם את קולקציית הטקסטורה של צ'יינה גלייז!



הראשון שבחרתי להציג הוא in the rough - ירוק תפוחי לא ניאוני כלל. גוון פסטלי עדין, ירוק שאינו מעורר בחילה. בעבר שילבתי אותו עם mojito madness של essie והוא קצת תגובות רבות. גם החזיק מעמד יפה, כחמישה ימים ללא צ'יפים בכלל, פשוט נמאס לי ורציתי להחליף לק ועיצוב, אז לא בחנתי כמה עוד הוא יוכל להישאר. חשוב לי לציין שגם לאחר מריחת שכבת טופ, האפקט נשמר.



הגוון הבא הוא of coarse! - כחול שמיים, על גבול הפסטלי. לא צעקני מידיי ומתאים לרוב הגוונים הכחולים שברשותי, כמו למשל bikini so teeny ו lapiz of luxury של essie. הפורמולה נעימה ואטומה כבר בשכבה הראשונה, אבל אני אוהבת למרוח שתי שכבות לאטימות מוחלטת ולניצול הגוון. אציין כאן, שהפורמולה זהה בכל הגוונים, לא מצאתי הבדל במריחה, בזמן הייבוש, בטקסטורה, ובעמידות.



הבא הוא toe-tally textured - כתום תפוזי ביותר! ובהחלט מתאים להתעטף איתו באצבעות הרגליים. אני מקווה שבתמונה הצלחתי להעביר את הגוון, מאחר והוא שונה מאוד מכפי שהוא נראה בבקבוק. אם בא לך להתחפש לתפוז המכני, בדגש על התפוז..



הבא הוא אחד האהובים עליי itty, bitty & gritty - ורוד קורלי זועק, אך לא בוהק. מאוד מזכיר את nice package של essie רק עם טקסטורה.



הבייבי של הקולקציה unrefined - ורוד בייבי פסטלי מובהק. לעדינות, לילדות, ולברביות בינינו. ובלי שום קשר, לכל מי שאוהבת ורוד בכלל ובייבי בפרט. התאים לי מאוד עם cascade cool ו lovie dovie של essie.



ואם הורוד הקורלי לא הפיל אתכן, bump & grind בטוח יעשה זאת. ורוד פוקסיה זועק, גם הוא אינו זוהר. מאוד מזכיר לי את הגוון של הסומק red של ניקס (nyx).



לבסוף, לאחר התלבטויות החלטתי לשלב את הגוון הורוד בייבי (unrefined) עם madison ave-hue של essie. השילוב יצא מדהים בעיניי, גם ורוד ברבי וגם ורוד בייבי ;)
חוות דעתי האישית, קולקציה מצויינת! גוונים רעננים, מקפיצים, מגניבים, פורמולה נוחה וכיפית, עמידות מעולה גם של הלק עצמו וגם של הטקסטורה שלא נהרסת במריחת שכבת טופ. פשוט אין מילים לתאר עד כמה אני מרוצה מהקולקציה הזאת!

איזה גוון הכי אהבתן מהקולקציה? 
האם ברשותכן לק סוכר של כל חברה שהיא? שתפו בתגובות :)


xx  Mary Jenn

5 תגובות:

  1. אני לא ממתלהבות לקי הסוכר,
    הם שונים מהליקוויד סנד, שאותו טיפה יותר מחבבת ומחזיקה שני גוונים.
    אני גם לא אוהבת את איך שמנסים למכור לנו קולקציות שלמות על בסיס גימור שונה.
    אפשר ליצור גימור סוכר עם אורז, ולא צריך לקנות לקים במיוחד בשביל זה.
    אבל הגוונים מאוד יפים!
    מודה ומתוודה שלחברה לא מהארץ שלחתי לקים בגימור סוכר ,של שיק ושל ג'ייד.

    השבמחק
    תשובות
    1. הסיבה העיקרית לרכישה מצידי, ולא פרוייקט DIY היא הגוונים! ;) בקולקציה החדשה של OPI יש גוון רוז גולד מהמם ששמתי עליו עין..

      מחק
  2. וואו!! הכחול והרודים לגמרי הפילו אותי מהרגליים :)
    לא יודעת עם בעצמי הייתי קונה כזה (עד היום זה לא קרה) אין לי בעיה עם טקסטורות, אבל שיהיו עם נצנצים :)

    השבמחק
  3. הצבעים ממש יפים (אני מאוד אוהבת את הנאונים) אבל איכשהו ובאופן מפתיע לא התחברתי לסדרה הזו (אולי זה הראש שאומר לי שיש לי יותר מדי לקים?)
    אבל נהנתי לראות אותם עלייך:)

    השבמחק
  4. אהבתי את כולם! אם היה לי לק כזה בבית, עכשיו הייתי עוזבת את הכל והולכת לשים אותו! עשית לי חשק :) הכתום היסטרי לגמרי וגם הורוד בייבי חמודי.. פוסט מעולה!

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם