יום שני, 4 בנובמבר 2013

Trick or treat | ממתק או תעלול

היי לכם!
אז האלווין היה.. ופיספסתי אותו במקצת. אבל עכשיו אני משלימה חוסרים.
במהלך כל השבוע שלפני האלווין שיניתי גוון ועיצוב לק. זה לא כמו פורים אצלנו, בד"כ זה דברים מפחידים, ויש גם שמתחפשים לדברים שהם לא בסצנת האימה. אצלנו זה בעיקר -לא- סצנת אימה. 
כמה שהחגים האלה מגניבים, מעצבים את הבית בכל אחד ואחד מהם. אצלנו מקשטים בסוכות - אין תלונות. התלונות היחידות שיש לי על החגים שלנו - כמויות האוכל. כמה אפשר לאכול?!
בכל מקרה, האלווין היה ההזדמנות שלי להתפרע על הציפורניים, ועדיין נשארתי במסגרת הסולידיות. רק היום החלטתי להתפרע וממש לנצל את השפעת ההאלווין על ההרגשה שלי. גם צילמתי סירטון הדרכה על כך והוא יעלה עד הבוקר בערוץ שלי.



השבוע התחיל בלק מגנטי של קיקו (kiko), בגוון שחור אפור מטאלי במקצת - מס' 707, בשילוב עם מגנט של קיקו בצורת כוכב. העבודה עם הלק הזה קצת מסורבלת, בעיקר לאור העובדה שצריך להחזיק את המגנט מעל הלק כ15-20 שניות, וזו לא עבודה פשוטה. אך אוהבת אתגרים שכמותי ;) כבר יש לי לק מגנטי, של color club בגוון שזיפי עמוק, והעבודה עם המגנט שלו שונה. אהבתי את הפורמולה של הלק של קיקו, ואת האטימות כבר מהשכבה הראשונה. העיצוב ממש הזכיר לי עכביש, או קורי עכביש.



בהמשך השבוע החלפתי לגוון בורדו נקי - essie - bahama mamma  שהוא ממש מגניב. בורדו סגלגל בדיוק לסתיו ולחורף. רכשתי אותו בדיוטי פרי בארץ, אז הוא עם המברשת הרחבה והפורמולה הסמיכה יותר, ואין לי בעיה עם הנתונים האלו, הופך את השימוש לנוח יותר עבורי. מעל ציירתי עם "לק ציור" לבן של wow מעין קורי עכביש. זה יותר מעין שלד של מניפה, רק כך הצלחתי ליצור את האפקט שרציתי. לא הגזמתי והסתפקתי רק בשתי ציפורניים עם דוגמא. המניקור הזה קצר תגובות רבות.



היום.. החלטתי לשדרג ועשיתי לעצמי מניקור התזה (splattered manicure). יש על כך כמה וכמה סירטונים ביוטיוב, שלראשונה נחשפתי אליהם דרך הפינטרסט. התוצאה מגניבה, התגובות מופתעות ומתפלאות, בעיקר לגבי איך יצרתי את המראה. אז תקפצו לבקר בערוץ היוטיוב שלי (קישור בצד ימין למעלה) ותתנסו.

מה מראה הציפורניים שהכי אהבתם? 
עשיתם מראה מיוחד לאחרונה, לאו דווקא לכבוד האלווין?


xx  Mary Jenn

5 תגובות:

  1. מה שיצרת פשוט אדיר. אהבתי בעיקר את הלוק המדמם... קריפי...

    השבמחק
  2. מגניב ממש!
    הלוק האחרון- לגמרי דקסטר!

    השבמחק
  3. איך? איך לא הזכרת את דקסטר בעיצוב ההתזה!?!?
    נ.ב. ניסיתי פעם אחת לק מגנטי והבנתי שזה לא בשבילי :) כל הכבוד על ההתמדה :)

    השבמחק
  4. You are invited to take part in my "International Giveaway sponsored by Born Pretty Store"
    (Prize: A $30 Voucher)

    Visit: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/10/born-pretty-stores-30-voucher-giveaway.html

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם