יום שלישי, 19 בנובמבר 2013

Yossi Bitton | יוסי ביטון


היי לכם!
היום אני אשתף אתכם בחוויה שהיתה לי בשבוע שעבר. הוזמנתי באופן ספונטני למרכז יוסי ביטון בתל אביב. האירוע כלל הדרכת איפור של המאפרת דגנית שמאי תוך שימוש במוצרי הליין B Cosmic. הליין מכיל הכל, החל מבסיס ועד המוצרים הקטנים שמשדרגים את ההופעה.


מייקאפ נוזלי אקסטרא מאט.
בעל כיסוי בינוני גבוה, ועמידות מעולה. לגבי האקסטרא מאט - אני לא בטוחה, ולאחר כמה שעות התחלתי להבריק, ואני תמיד מפדרת (Rimmel stay matte powder). אהבתי את הכיסוי שקיבלתי ממנו, יותר מ123 של בורז'ואה וקצת פחות מ colorstay של רבלון. מרגיש נעים על העור, אינו דביק ואינו כבד. אני עדיין חושבת שהגוון שהתאימו לי מעט כהה לי, ושבכל זאת הייתי צריכה לקחת גוון אחד בהיר יותר.
(בתמונה למטה: משמאל ניתן לראות את מרקם המייקאפ, ומימין לאחר טשטוש קל על העור)


שפתון בגוון 2.
הריח, אוי הריח. כמו של טרופית ענבים! וחוץ מזה, קרמי מאוד, נעים ועם גימור מאט. הגוון שלקחתי הוא ורוד עתיק עם מעט נטייה לסגלגל. מאוד אוהבת גוונים כאלה, גם בקיץ וגם בחורף. הוא מרגיש לחותי ולא מייבש.


אייליינר טוש precision liner.
בעיצוב ובמכחול מאוד מזכיר את ה slim liner של לוריאל, שיש כמוהו גם ללנקום. בפועל, גוון שחור הנוטה לכחול, וכשהוא מתייבש הוא מאט לחלוטין. מעבר לכך, המברשת רכה מידיי ולוקח לי זמן להתרגל, במיוחד לאחר שהתרגלתי ל slim liner של לוריאל, אותו אני כל כך אוהבת. גימור המאט קנה אותי.
(בתמונה למטה: מימין slim liner של לוריאל, משמאל precision liner של יוסי ביטון)


לסיכום, המוצרים מתאימים לצרכיי, ויש עוד מוצרים מצויינים נוספים, כמו מסקרה, אייליינר ג'ל, פלטות צלליות וליפ סטיין, אותו רכשתי בגוון 30, ועליו אכתוב בפוסט אחר. חשוב לי לציין, שכל המוצרים של יוסי ביטון אינם מנוסים על בעלי חיים. יש מספר סניפים בארץ, ביניהם גם בחוצות המפרץ ובראש פינה. בנוסף יש עוד נקודות מכירה אצל סלוני יופי, המפוזרים ברחבי הארץ.

וזה המראה שיצרתי באמצעות המוצרים.

גילוי נאות: כל המוצרים התקבלו לסקירה.

xx  Mary Jenn

10 תגובות:

  1. הממממ האם אני רואה סרטון עם מוצרים ידידותיים מתקרב?? :)

    השבמחק
  2. המראה שיצרת עדין ויומיומי, הגוון של השפתון על שפתייך נראה שונה מהסווטץ', הרבה יותר בהיר..

    השבמחק
    תשובות
    1. הנחתי בטפיחות ומרחתי עם האצבע ;)

      מחק
  3. מרי ג'ן היה נעים להכיר! תצלומים מהממים (:

    השבמחק
    תשובות
    1. גם לי היה נעים להכיר את כולכן! :) ותודה! :)

      מחק
  4. פוסט מקסים ושמחה שהגעת וזכינו להכיר :)

    השבמחק
  5. מאוד אהבתי את המייקאפ שלהם.
    יצרת לוק מאוד טבעי ועדין :)

    השבמחק
  6. אני שומעת דברים טובים על המוצרים.... מסקרן!
    מחמיא לך מאוד המראה שיצרת.

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם