יום שני, 16 בדצמבר 2013

Challenge accepted - Week no.2 | אתגר נענה - שבוע מס' 2

היי לכם!
אז הסתיים לו שבוע שני של אתגר הציפורניים, ואני ממש גאה בעצמי על כך שעד כה אני עומדת בו. לאור הסופה שהתחוללה, וקשיים של חברת החשמל וספקי האינטרנט השונים, פוסט זה התעכב קצת מעל למצופה.

Hey Guys!
So the 2nd week of the challenge has ended, and I'm proud of myself for keeping up to it so far. Due to Alexa storm that hit us, and some electricity and interent difficulties, this post was delayd more than i expected.
אז אני מציגה בפניכם את העיצובים של השבוע החולף.

Here I present you the past week designs.


יום מס' 8 - מטאלי
השתמשתי ב: 
OPI - Natural base coat, Essie - lil' boa peep - magnetic collection, OPI - top coat
ההשראה שלי: 
עור נחש בתיקים והנעלה, המשווה מראה מעט פלסטיקי

Day 8 - Metallic
Used with: 
OPI - Natural base coat, Essie - lil' boa peep - magnetic collection, OPI - top coat
My inspiration:
Snake skin for shoes and bags, which sometimes looks a bit like plastic


יום מס' 9 - קשת בענן
השתמשתי ב: 
OPI - Natural base coat, Essie - Blanc as a base, Essie - Snap happy + Fear & desire, Jade - Lemon lime, Essie - Mojito madness, Bourjois - Purple fiction, Essence - XXXL shine top coat
ההשראה שלי: 
קשת בענן מעל תל אביב, כפי שנצפית הרבה בסתיו-חורף האחרונים

Day9  - Rainbow
Used with: 
OPI - Natural base coat, Essie - Blanc as a base, Essie - Snap happy + Fear & desire, Jade - Lemon lime, Essie - Mojito madness, Bourjois - Purple fiction, Essence - XXXL shine top coat
My inspiration:
Rainbow over Tel-Aviv, as seen a lot lately


יום מס' 10 - גראדינט
השתמשתי ב: 
OPI - Natural base coat, Essie - Blanc + Van d'go + Cute as a button, china Glaze - Be merry be bright, OPI - top coat
ההשראה שלי: 
עולם ברבי

Day 10 - Gradient
Used with: 
OPI - Natural base coat, Essie - Blanc + Van d'go + Cute as a button, china Glaze - Be merry be bright, OPI - top coat
My inspiration:
Barbie's world


יום מס' 11 - נקודות
השתמשתי ב: 
OPI - Natural base coat, Essie - Blanc, Essie - Van d'go + The girls are put + Naughty nautical, OPI - top coat
ההשראה שלי: 
שמלות שנות ה-70'

Day 11 - Polka dots
Used with: 
OPI - Natural base coat, Essie - Blanc, Essie - Van d'go + The girls are put + Naughty nautical, OPI - top coat
My inspiration:
70's dresses


יום מס' 12 - פסים
השתמשתי ב: 
OPI - Natural base coat, Essie - Wicked, OPI - top coat
ההשראה שלי: 
תצוגת האופנה של כריסטיאן דיור לסתיו חורף 12'

Day 12 - Stripes
Used with: 
OPI - Natural base coat, Essie - wicked, OPI - top coat
My inspiration:
Christian Dior AW12 fashion show


יום מס' 13 - הדפס חייתי
השתמשתי ב: 
OPI - Natural base coat, Essie - Playa del platinum, China Glase - Mingle with kringle , Essie - Very structured, OPI - top coat
ההשראה שלי: 
הדפס צ'יטה שנכנס חזק מאוד בשתי העונות האחרונות

Day 13 - Animal print
Used with: 
OPI - Natural base coat, Essie - Playa del platinum, China Glase - Mingle with kringle , Essie - Very structured, OPI - top coat
My inspiration:
Cheetah pattern that's really catching these last two seasons


יום מס' 14 - פרחים
השתמשתי ב: 
OPI - Natural base coat, Essie - Fiji, Essie - The girls are out, china Glaze - Just be-clause, OPI - top coat
ההשראה שלי: 
פרחים עדינים ונשיים, העיצוב הכי אהוב עליי

Day 14 - Flowers
Used with: 
OPI - Natural base coat, Essie - Fiji, Essie - The girls are out, china Glaze - Just be-clause, OPI - top coat
My inspiration:
Delicate feminine flowers, my most beloved design


מכינים את עצמכם לקראת השבוע השלישי? איזה עיצוב הכי אהבתם בשבוע החולף?

Getting ready toward week no. 3? Which design you liked best in the past week?



7 תגובות:

  1. יצאו לך עיצובים ממש חמודים!
    הכי אהבתי את הנקודות, וגם הגרדיאנט והנחש ממש מגניבים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) גם אני הכי אהבתי את הנקודות.. בכללי אני אוהבת עיצובים עם נקודות :)

      מחק
  2. האהוב עליי בשבוע הזה הוא יום 11!
    מעניין מה יהיה שבוע הבא :)

    השבמחק
  3. Amazing !
    I loved the most day # 11 :)
    You are so amazing, I would like to write about you in my blog...

    השבמחק
  4. היום השמיני המטאלי פשוט הרס לי ת'בריאות!! היום ה-11 עם הנקודות כל כך מתוק <3 שבא לי עכשיו לקום ולעשות אחד כזה לעצמי! :)

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם