יום שבת, 28 בדצמבר 2013

Challenge accepted - Week no.4 | אתגר נענה - שבוע מס' 4


היי לכם!
שבת קרירה וסגרירית שהתחילה די מאוחר ובהרגשת עייפות שהשתלטה. אבל, תנחשו מה, בעודי מאזינה למארון 5, אני יושבת וכותבת את הפוסט הכמעט אחרון באתגר. 

Hey guys!
Cold, wintery Saturday has started pretty late and with overtaking exhaustion. But, guess what, while I'm listening to Maroon 5, I'm writing the almost final post of the challenge.


יום מס' 22 - בהשראת שיר
השתמשתי ב: 
OPI - Natural base coat, OPI - Tickle my Francy, Essie - Very structure + Mint candy apple, Wow - no.393, OPI - top coat
ההשראה שלי: 
אלבמה סונג (וויסקי בר) של הדלתות

Day 22 - Inspired by a song
Used with: 
OPI - Natural base coat, OPI - Tickle my Francy, Essie - Very structure + Mint candy apple, Wow - no.393, OPI - top coat
My inspiration:
Alabama song (Whiskey bar) - The Doors


יום מס' 23 - בהשראת סרט
השתמשתי ב: 
OPI - Natural base coat, China Glaze - Just be-claws + Mingle with Kringle, OPI - top coat
ההשראה שלי: 
איירון מן

Day 23 - Inspired by a movie
Used with: 
OPI - Natural base coat, China Glaze - Just be-claws + Mingle with Kringle, OPI - top coat
My inspiration:
Iron man


יום מס' 24 - בהשראת ספר
השתמשתי ב: 
OPI - Natural base coat, Essie - Blanc + Pink diamond + Clambake + Butler please + Go ginza, Wow - no.393, Essence XXXL Shine top coat
ההשראה שלי: 
קורליין של ניל גיימן. קראתי אותו הרבה לפני שטים ברטון הפך אותו לסרט. אגדה. בסגנון שרק ניל גיימן יכול היה לכתוב.

Day 24 - Inspired by a book
Used with: 
OPI - Natural base coat, Essie - Blanc + Pink diamond + Clambake + Butler please + Go ginza, Wow - no.393, Essence XXXL Shine top coat
My inspiration:
Neil Gaiman's Coraline. I read this book long before Tim Burton made it a movie. A fairy tale. In style only Neil Gaiman could have write.

יום מס' 25 - בהשראת אופנה
השתמשתי ב: 
OPI - Natural base coat, Essie - Bikini so teeny + Butler please + Bobbing for baubles, OPI - top coat
ההשראה שלי: 
ג'ינס ישנים קרועים (כמו בשנות ה-90)

Day 25 - Inspired by fashion
Used with: 
OPI - Natural base coat, Essie - Bikini so teeny + Butler please + Bobbing for baubles, OPI - top coat
My inspiration:
Torn old Jeans (like on the 90's)



יום מס' 26 - בהשראת דוגמא
השתמשתי ב: 
OPI - Natural base coat, Essie - Nice package + Pink diamond, Wow painter - no.1, OPI - top coat
ההשראה שלי: 
משבצות

Day 26 - Inspired by a pattern
Used with: 
OPI - Natural base coat, Essie - Nice package + Pink diamond, Wow painter - no.1, OPI - top coat
My inspiration:
Slots


יום מס' 27 - בהשראת יצירת אמנות
השתמשתי ב: 
OPI - Natural base coat, Essie - Smooth sailing + Bobbing for baubles + Mint candy apple, Jade - Lemon lime, Essence XXXL Shine top coat
ההשראה שלי: 
ליל כוכבים מעל הרון, של וינסנט ואן גוך. היו לו את השיגעונות שלו, אבל הוא היה אמן נפלא.

Day 15 - Delicate print
Used with: 
OPI - Natural base coat, Essie - Smooth sailing + Bobbing for baubles + Mint candy apple, Jade - Lemon lime, Essence XXXL Shine top coat
My inspiration:
Starry night over the Rhone, by Vincent van Gogh. Althogh he had his manias, he was a wonderful artist.


יום מס' 28 - בהשראת דגל
השתמשתי ב: 
OPI - Natural base coat, Essie - Cascade cool + Snap happy, OPI Liquid sand - the impossible, Essence XXXL Shine top coat on the accent finger
ההשראה שלי: 
כמו שרבים מכם יודעים, אני אוהדת גדולה של אנגליה. כל הדברים הטובים מגיעים מאנגליה - תה של אחר הצהריים, החיפושיות, הדוכסית קייט מידלטון, שרלוק הולמס, אד ווסטוויק.. אתם יודעים :)

Day 28 - Inspired by a flag
Used with: 
OPI - Natural base coat, Essie - Cascade cool + Snap happy, OPI Liquid sand - the impossible, Essence XXXL Shine top coat on the accent finger
My inspiration:
As many of you know, I'm a huge fan of England. All things that's ever been good, are from England - afternoon tea, the Beatles, the Duchess Kate Middleton, Sherlock Holmes, Ed Westwick.. you know :)


אלו העיצובים של השבוע הכמעט אחרון. איזה עיצוב הכי אהבתם?
נתראה בחצי השבוע הבא.

These are the almost final week designs. Which design did you like best?
I'll see you on the next half-week.


6 תגובות:

  1. ממש חיכיתי לפוסט הזה! פשוט מדהים לאן ההשראה לוקחת אותך כל פעם!
    השבוע לא הייתי בוחרת באף עיצוב לצאת איתו מהבית אבל יום 25 היה הכי קרוב לליבי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) ידעתי שתתחברי לג'ינס ;)

      מחק
  2. מודה שחלק ההשראות שלך לא מוכרות לי כלל... אבל את יום 27- יצירה של ואן גוך ישר זיהיתי עוד לפני שקראתי מה הייתה ההשראה!
    כל הכבוד לך!

    השבמחק
  3. כל הכבוד לך על ההשקעה והזמן בובה, מכירה את הספר 'אין לי מושג איך היא עושה את זה?' - אז כזה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הרגת אותי עכשיו! :) אני נהנית לעשות את האתגר. סוףסוף משהו באמת מעניין ;)

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם