יום שלישי, 3 בדצמבר 2013

November favorites | מועדפי נובמבר 2013


היי לכם!
נובמבר הגיע  לקיצו, ואני עדיין לא רואה שהחורף רוצה לבוא להגיד שלום, שלא לדבר על להתארח אצלנו לשלושה חודשים הקרובים. אבל זאת לא סיבה לבטל את התכניות.
מדי ערב אני שוקעת בספר או בסדרה שאני אוהבת, מתכרבלת בשמיכה עם כוס תה או שוקו חם, ממש סופגת את אווירת החורף.
במהלך החודש אספתי כמה מוצרים שאהבתי במיוחד, שעזרו לי מאוד, והנה הם לפניכם.



נתחיל בניקיון הפנים. גיליתי מי פנים חדשים - clarifying toner של קרליין. בקבוק שקוף עם נוזל ירקרק בפנים. מרענן וחזק. בדיוק מה שאני צריכה כדי לשמור על העור שלי נקי עד כמה שאפשר. לאחר השימוש בהם אני מרגישה באמת שהעור שלי נקי יותר ורענן יותר, יש בו מן תחושה של מנטה מרעננת. מי הפנים הללו חזקים בהרבה ממי הפנים של ניוואה שאהבתי כל כך. אני חושבת שזו התאהבות החדשה שלי.



טיפוח נוסף אליו הצלחתי להתמכר הוא הפילינג לשפתיים (lip scrub) של לאש (Lush) שרכשתי בברלין, בטעם מסטיק (Bubblegum). יש לו טעם מתקתק, הגרגירים עדינים, בדיוק מה שאני צריכה לשפתיים יבשות. אני משתמשת בו בוקר וערב להסיר תאים מתים בעדינות ובכיף ולאח מכן מורחת חמאת שפתיים או וזלין. תוצאות טובות ואני מרוצה.



סומק אחד ספציפי שרכשתי בברלין הוא של חברת אסנס (essence) והוא מהסדרה של ג'סטין ביבר. הוא נקרא Beauty Beats והוא בגוון Groupie at heart - ורוד כהה, פיגמנטי מאוד ומחזיק הרבה זמן על הלחיים. ניתן לבנות איתו את הגוון ולהגיע לגוון עשיר או להשתמש בו בקלילות, כמו שאני מעדיפה.



עוד מחברת אסנס - המחזק - Studio nails pro white hardener. עושה עבודה טובה, הוא לא כמו המחזק שברשותי של אסי (essie), אבל הוא מונע מהציפורניים שלי להצהיב ולהתפצל. ועוד במחיר של פחות משני יורו, אני חושבת שהתוצאה באמת מספקת.



אחרונה ברשימה היא פלטת הכתר שלי, והיא לא אחרת מאשר Naked של אורבן דקיי (Urban Decay). 12 צלליות בגימורים שונים וגוונים שונים על סקלת הנייטרלים. סוואטצ'ים שלהם ניתן למצוא ברשת כמו מים. אני מאוד אוהבת את הפלטה הזו ויש כמה גוונים שאני אוהבת במיוחד כמו Sin, Toasted, Darkhorse. אני יוצרת איתה מראות נייטרלים, כמו גם מראות מעודנים ודרמטיים, ומראות זוהרים ורעננים. יש בה פשוט הכל. למה היא לא יכולה להכין לי קפה?


דבר נוסף שנכנסת לרשימת המועדפים שלי החודש הוא סידרה. מאחר ושוב, אין לי הוט, אני רואה סדרות באינטרנט, וההתמכרות הפעם היא "אחת שיודעת" (Gossip girl). נכון לכתיבת שורות אלה, אני באמצע העונה הרביעית (מתוך 6 סה"כ) ולא יכולה להוריד את העיניים מהמסך. הסדרה מספרת את סיפורן של כמה דמויות מרכזיות, בעיקר מה"אפר איסט סייד" של ניו יורק, אנשי החברה הגבוהה, ושל כמה מברוקלין ודומיהם. בעצם מסופרת דרך בלוג של בחורה (או אולי בחור) שיודעת הכל ומספרת הכל. יש שתי חברות מרכזיות והן סרינה ואן דר וודסון (בלייק לייבלי) ובלייר וולדורף (לייטון מיסטר), ושלושה בחורים מרכזיים שהם צ'אק באס (אד ווסטוויק), נייט ארצ'יבלד (צ'ייס קרופורד) ודן האמפרי (פן באדג'לי). החבורה מתעסקת כל היום במזימות ושערוריות, לפעמים קשורים יחדיו, לפעמים לחוד. סדרה מעניינת, מושכת, שנונה, מצחיקה, ולאחר שמכירים את הנפשות הפועלות - ממכרת! 


מהם המועדפים שלכם לחודש נובמבר?


xx  Mary Jenn

9 תגובות:

  1. גם אני מאוד אהבתי את מי הפנים הללו, אבל הם מכילים אלכוהול ואני מנסה כרגע להתנזר ממנו ולראות איך העור שלי מגיב.
    הסקראב שפתיים נשמע מופלא, ולגבי הנייקד, נו, אין לי אותה אומנם אבל זה לא מפתיע שהיא כה אהובה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. היעד הבא יהיה כנראה נייקד 3.. :) חלשה שכמותי..
      הסקראב מצויין! מעכשיו זה יהיה היעד שלי ב"לאש" כל פעם שיזדמן לי לשהות בחו"ל..

      מחק
  2. מודה שמעולם לא ניסיתי סקראב לשפתיים. נשמע מסקרן...

    השבמחק
  3. אחלה פוסט. זהירות עם מי הפנים של קליניק, הוא לא מתאים לכל אחת במיוחד אם יש לכן עור רגיש ועדין.

    השבמחק
    תשובות
    1. בגלל האלכוהול שמכילים? תודה על הטיפ :)

      מחק
  4. הנייקד - המוצר האהוב עליי.
    ניסיתי את הטיפות ייבוש של אססנס ופחות התרשמתי. להבא אנסה את המחזק.

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת.. טיפות הייבוש שלהם ממש טובות לי. עוזרות לייבוש הלקף ונדהמתי לגלות שזה באמת עובד לי ;)

      מחק
  5. חיכיתי באמת שתכתבי משהו על לאש :)
    לגבי הסדרה.... חייבת להגיד שלא התחברתי... נראה לי מצועצע מדי... אני אוהבת סדרות קצת יותר הארד קור סגנון האוס ודקסטר.

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם