יום שבת, 21 בדצמבר 2013

On everyday basis | על בסיס יומיומי


היי לכם!
החודש הזה אני די שקועה באתגר הציפורניים (31DC2013) המהנה, ולמרות זאת אני רוצה להכניס גם פוסטים על דברים אחרים ולא רק ציפורניים. אני רוצה לשתף אתכם בשגרת האיפור היומיומית שלי.
Hey guys!
This month I'm kinda deep into the nail art challenge (31DC2013), which I'm having fun doing, however I would like to share posts on other things and not just nails. I want to share with you my everyday makeuo routine.
לאחרונה אני שואבת הרבה השראה מבלייר וולדורף (לייטון מיסטר ב"אחת שיודעת"). לאורך כל הסדרה בלייר הולכת עם מראה נייטראלי, עם הדגשות מדי פעם או בשפתיים או בעיניים. בדרך כלל היא עם גלוס שקוף לחלוטין או נייטראלי, או על גווני האדום. אימצתי את המראה הזה באמצעות כמה מוצרים אהובים, חלקם חדשים במגירה וחלקם אתם כבר מכירים.

Lately I'm inspired by Blair Waldorf (Leighton Meester on "Gossip Girl"). Throughout the seasons Blair wears a neutral look, with occasional bold lips or dark eyes. Usually she uses clear or natural gloss, or any reds. I adopted this look by using a few beloved products, some new and some you already know.



לבסיס הפנים אני משתמשת במייקאפ 123 של בורז'ואה שאני מאוד אוהבת. זה התחיל מאהבת קיץ, והמשיך לתוך החורף שהופיע. מייקאפ קליל עם כיסוי קליל ובגימור מאט, מתאים לעור מעורב כמו שלי. אני ממשיכה עם קונסילר של אסנס שרכשתי בברלין. האריזה מאוד חמודה ומכילה שני גוונים, האחד גוון מעט כהה יותר ונוטה לחום, להסתיר כהויות, והשני בהיר יותר ונוטה לורוד, להארות. עד כה מרוצה מהקונסילר, אני משתמשת בעיקר בחלק הכהה יותר. לסיום אני מפדרת עם הפודרה של רימל, אותה אתם מכירים היטב מהפוסטים ומהסירטונים שלי.

For the face I'm using Bourjoise 123 Perfect foundation which I really love. It started with a summer love, and continues into the sudden winter. Light foundation with light coverage and with matte finish, suitable for combination skin like mine. Next I'm using Essence concealer, which I purchased in Berlin. Very cute packaging that contains two tones of cream concealers, one a bit darker tends to brown for concealing under-eye darkness, and the other is a bit lighter and tends to pink for illuminations. So far I'm pleased with it, and I'm using mostly with the darker tone. To finish I powder with Rimmel Stay matte powder, which you know well from earlier posts and videos.


ללחיים אני משתמשת בשני מוצרים חדשים וכיפיים. ברונזר מאט של אסנס בגוון Sunny 02 והוא מיועד ל"ברונטיות", עור בגוון בינוני. כשפותחים את הברונזר אי אפשר להתעלם מהניחוח המתפשט - ניחוח של עוגיות וניל, והעיצוב רק תורם - הטבעה של שתי בחורות רוקדות. לאחר מכן אני עוברת לסומק של אסנס מסדרת ג'אסטין ביבר בגוון Groupie at heart, עליו כתבתי גם במועדפי נובמבר. ורוד מסטיקי, שבקלות ניתן להגיע איתו לעוצמות, אם משתמשים בעדינות אפשר ליצור הסמקה טבעית ולא מוגזמת.

For the cheeks I'm using two new and fun products. Essence sun club bronzer in 02 Sunny and it's for "brunettes", medium tone skin. When you open the product you can't ignor the scent that spreads - the scent of vanilla coockies, and the design only adds - an emboss of two girls dancing. Then i'm using Essence Beats blush in Groupie at heart, which I wrote about on November favorites. Gum pink which easily can be powerful, but if using gently you can creat a light natural blush.


לעיניים אני משתמשת בפאלטה חדשה, שקיבלתי מאחותי ליום ההולדת - ה"ניוד טיוד" של דה באלם. לחברה יש אתר שעושה משלוחים לארץ, מעל 100 דולר משלוח חינם. אם נרשמים לניוזלטר שלהם גם מקבלים 10% הנחה על הרכישה הראשונה - משתלם! לגבי הפאלטה, התמונות באתר וברחבי הרשת פשוט לא עושות לה צדק. הגוונים מהממים, יש ביניהם מאט, סאטינים וגליטריים, והם פיגמנטיים מאוד. אפשר ליצור בקלות כל מראה עיניים - קליל וימיומי או מעושן וסקסי. מה שמגניב בפאלטה הזו זה השמות שהחברה בחרה לגוונים. ממש גישה (tude') שונה..


For the eyes, I'm using a new palette, which my sister got me for my b-day - The Balm's Nude 'Tude. The company has a website which ships to Israel as well as the rest of the world, free shipping over 100$. If you subscribe to their newsletter you also get 10% off on your first purchase - really pays off. As for the palette, the pictures on the web do not do justice. The colors are gorgeous, and they have matte, satin and glitter amongst them, and they are very pigmented. You can easily create any eye look - casual and light or smoked and sexy. The coolest thing on this palette is the names. Totally different 'tude..





לסיום אני מכסה את הריסים בשתי שכבות ממסקרת ה"רוקט" של מייבילין (עליה כתבתי במועדפי נובמבר), ואת השפתיים אני מכסה בשכבה של שפתון חצי שקוף של לוריאל, מסדרת Caresse, בגוון מספר 401 - Rebel Red. נותן בדיוק את הפיניש שאני רוצה למראה בלייר וולדורף שלי.

Finally I cover my lashes with two coats of Maybelline Rocket mascara (Which I chose as my November favorite), and I cove my lips with a sheer Loreal Caresse lipstick, in number 401 - Rebel Red. Gives me the exact finish I look for in my Blair Waldorf look.

מקווה שנהניתם לגלות את שגרת האיפור היומיומית הנוכחית שלי.
מהם פריטי המאסט שלכם לאיפור ביומיום?

Hope you enjoyed revealing my current everyday makeup routine.
What are your must-have products for everyday makeup?


12 תגובות:

  1. בגזרת העיניים אצלי כמעט ולא ניתן למצוא לוקים ניודים. כמה שיותר צלליות משוגעות יותר טוב.
    מה שכן, פריט מאסט מבחינתי הוא מסקרה, קחי ממני הכל רק תשאירי לי מסקרה ואהיה מאושרת..

    השבמחק
    תשובות
    1. אי אפשר לצאת מהבית בלי מסקרה! :) מסכימה איתך בעניין הזה :)

      מחק
  2. פוסט מקסים, התמונות מצוינות ומאוד נהניתי לקרוא.
    הייתי רוצה לנסות את הפלטה עם הצלליות, נראית מבטיחה.
    עדיין מחכה שה- Naked Basics שהמלצת עליו יחזור למלאי.... :)
    רעות

    השבמחק
    תשובות
    1. באופן מפתיע רוב הנייקד נעלמו מהמלאי בכל האתרים, אולי זה בגלל ההשקה של הנייקד3... שווה לחכות לבייסיקס אם את בעד נייטרלים מאט :) הפאלטה של דה באלם קצת יותר נועזת ויש בה גם גימורים מבריקים וגליטריים. בהחלט פאלטה כיפית!

      מחק
  3. יופי של פוסט! התמונות משגעות. תודה על השיתוף.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      תמיד שמחה לשתף ;)

      מחק
  4. מאוד אהבתי את הקונספט יקירתי! כרגיל מוצרים מעולים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) הפאלטה החדשה היא גולת הכותרת ;)

      מחק
  5. הברונזר והסומק האלו נראים מעולה! קצת גורמים לי להרגיש החמצה שפסחתי עליהם כשהייתי בחו"ל.
    בכלל התרשמתי לטובה ממוצרי האיפור של אסנס, וזה כיף שהמחירים כל כך נוחים.
    אני מניחה שאם הם היו מגיעים לארץ, המחירים היו נהיים נוחים פחות ;) אז עדיף שישארו פינוק אירופי.

    השבמחק
    תשובות
    1. מחירים ממש לכל כיס! ו.. לא נורא, פעם הבא יש למה לצפות בחו"ל ;)
      התרשמתי ממש לטובה מהמוצרים ואני נהנית מהם :)

      מחק
  6. אני אוהבת מראה נייטרלי, והפלטה הזו מקסימה ממש.
    אני אוהבת את הפודרה של רימל, המייקאפ קצת פחות עבד לי.

    השבמחק
    תשובות
    1. הפלטה הזאת מהממת ביופייה, ואני לא חושבת שתמונות וסירטונים עושים איתה חסד, וחבל :)

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם