יום שישי, 24 בינואר 2014

Holiglaze collection 2013


היי לכם!
היום זה בדיוק חודש מהמועד המקורי שפוסט זה תוכנן לעלות.
היום בדיוק לפני חודש רוב העולם חגג את ערב חג המולד במסורת שמוכרת רק להם.
אני רוצה להציג בפניכם קולקציה מיוחדת, מגניבה ומהממת של צ'יינה גלייז לחג זה - הוליגלייז.
כשנתקלתי לראשונה בסוואצ'ים של הקולקציה הזאת, אמרתי לעצמי.. אני חייבת אותם! אבל.. התחלקתי עם אחותי בהזמנה ובגוונים, וכך יצא ששישה גוונים הלכו לכל אחת.
Hey guys!
This post was originally ment to be established exactly a month ago.
This day last month most of the world celebrated Christmas eve, in their unique tradition.
I want to introduce to you a special, cool and gorgeous collection by China Glaze - Holiglaze.
When I first saw this collection's swatches, I noted myself.. I gotta have them all! But.. I shared my order and colors with my sister, and so we have 6 colors each.


הלק היחידי בקולקציה עם טקסטורה. כמו שציינתי בעבר (בפוסט זה), צ'יינה גלייז יצאו עם קולקציית "טקסטורה" במרקם מעט שונה מה"חול נוזלי" של OPI, ונטול גליטרים. גם ציינתי את חיבתי היתרה לקולקציה ההיא. אני חושבת שבקולקציה הזו, הם פיספסו קצת. הם הוסיפו חתיכות קונפטי לבנות ללק וזה יוצר קשיים במריחה. הלק חמוד, והוא כן מזכיר לי שלג, אבל הוא לא כוכב הקולקציה מבחינתי.


The only texture nail polish in the collection. As I mentioned before (on this post), China Glaze launched a "texture" collection, which was different from OPI "liquid sand", and with no glitters. I also mentioned my affection to that collection. I think in this collection, something is missing. They added white confetti chunks which make it hard to apply. It's cute, and it does reminde me of snow, but for me it's not the collection's star.


הלק הזה מתקבל מהמם מעל לק שחור! כשמורחים אותו רק על בסיס, גם אם מורחים שלוש שכבות, האפקט המתקבל הוא של גליטרים קטנים וצפופים. אבל כשמורחים מעל לק שחור האפקט המתקבל הוא "וואו!". בקולקציה הזו יש שלושה גוונים כאלה ושלושתם מהממים באותה מידה. קשה לתפוס את הגוון האמיתי שלו בתמונות, משהו בין כחול לסגול.


This nail polish is Amazing over black nail polish! When applied only on a base, even with three coats, the effect is small and dense glitters. but when applied over a black nail polish the effect is "Wow!". The collection contains three colors of these and they all equally amazing. It's difficult to show in pictures the real color, something between blue and purple.


לק מטאלי בגוון תכלת שמימי. מתקבל יפה כשנמרח לבד, או עם תוספות כמו חותמות או עיצובים אחרים. לא הייתי מוותרת עליו.


A metallic light blue nail polish. Pretty as itself when applied, or with stamps or any other designs. I wouldn't give up on this one.


גליטר! חתיכות גליטר קונפטי גדולות וקטנות בגוונים אדום-ורוד וכחול, עם בסיס שקוף. בתמונה מוצג על גבי בסיס בלבד, גוון תכלת (essie - mint candy apple), גוון לבן (essie - blanc), וגוון שחור (wow - 393). לשיקולכם מה הכי יפה, הכל עניין של טעם אישי.


Glitter! Small and large chunks of confetti glitter, in colors red-pink and blue, with clear base. Shown in the picture over a base only, over essie - mint candy apple, over essie - blanc, and over a black nail polish (wow - 393). You decide which onw you like more, personal taste.


גוון מטאלי נוסף בקולקציה הוא האדום המהמם הזה. כל פעם ששמתי אותו קיבלתי תגובות רבות ונהדרות. במילה אחת - מאוהבת.


Another metallic is this beautiful red. Every time I wore this I recieved great feedbacks. in one word - inlove.


רוב הקולקציה היא מטאלית, כפי שעוד תבחינו בהמשך. הפעם זהו גוון זהב מטאלי מגניב. לא מתאים לכל אחת, לא מתאים עם כל לבוש. אני חושבת שזהו גוון מיוחד, וגם.. אין לי גוון דומה לו בכל האוסף שלי.


Most of this collection is metallic, as you may notice. this time it's a cool metallic gold. Not suitable for everyone, not appropriate with every outfit. I think it's a unique color, and.. I have no color like it in my entire nail polish collection.


מטאלי נוסף הוא האדום הבהיר הזה, אדום קורלי. האדום הזה רגוע ועדין כך שהוא מתאים לכל מצב רוח :)
פה כבר מתחילים הגוונים של אחותי.


Another metallic is this light coral red. This red is calm and delicate so it suits every mood :)
And these are my sister's colors.


ורוד מטאלי! איך, איך ויתרתי עליו? ורוד ברבי מטאלי. אחד הגוונים היפים בעיניי בקולקציה.


Metallic pink! How, How I passed this? Metallic Barbie pink. One of the beautiful colors on this collection.


גליטר צבעוני. חתיכות גדולות וקטנות של גליטר בצבעים כחול, סגול, ורוד, לבן וכתום. בתמונה מעל גוון בהיר של ורוד: essie - fiji. מסיבה על הציפורניים!


Colorful glitter. Large and small chunks of blue, purple,pink, white and orange glitter. On the picture it's over essie - fiji. A party on the nails!


גליטר נוסף ואחרון בקולקציה. חתיכות קטנות ובינוניות של גליטר כסוף וכחול. הכי פחות אהבתי את הגליטר הזה. בתמונה הוא מעל פיג'י של אסי.


Another glitter, the last one in the collection. Small and medium silver and blue glitters. My least favorite. On the picture it's over essie - fiji.


גליטר צפוף נוסף הוא בגווני ירוק וכסוף. גם הוא מתקבל מהמם כשהוא מעל לק שחור.

Another dense glitter is green and silver. This one is also more beautiful over a black nail polish.


הגליטר הצפוף השלישי בקולקציה בגוון סגלגל. בתמונה הוא מעל בסיס בלבד. עכשיו אתם רואים איך אפקט ה"וואו" נעלם לו?

The third and last dense glitter is violet. On the picture it's over only a base coat. See how the "Wow" effect has disappeared?


אילו גוונים הכי אהבתם?
האם יש לכם באוסף חלק מהגוונים של הקולקציה?

אתם מוזמנים לעקוב אחריי ברשתות החברתיות: 
פייסבוקטוויטראינסטגרם ופינטרסט,
ולהצטרף כרשומים לאתר זה (במעלה הדף "הירשם לאתר זה"),
אתם יכולים גם להירשם לקבלת עדכונים באימייל.

Which colors did you like best?
Do you have some of these on your collection?

You are invited to follow me on the social media: 
facebooktwitterinstagram and pinterest,
and subscribe this blog (up the page "google friends connect"),
You can also subscribe for e-mail updates.

13 תגובות:

  1. אני לא חושבת שהלק המוזהב מתאים לך בכלל ואת לא צריכה להשאיר אותו... מסכן לבד בלי בית... טוב אני מוכנה לקבל אותו ולתת לו בית חם :) ממש בא לי לאחרונה לק מוזהב כזה. גם הכחול מגניב!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחח הרגת אותי :) יש האמת לק דומה לג'ייד. לא זוכרת את המספר שלו.. יש גם לקרליין אם אני זוכרת נכון. אבל של ג'ייד הכי דומה לזה שכאן.

      מחק
  2. סקירה יפה, מודה שלא התחברתי כלל ללקים בקולקצייה הזו, ובפרט ללק הלבן, שלא אהבתי בכלל בכלל. מה שכן, אמרת שהוא דומה לשלג וזה נכון, ראיתי כמה עיצובים ממש יפים איתו :) כך שזה בכל זאת מגניב

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :)
      כמו שאמרתי כאן הם פיספסו לדעתי.. כי הקולקציה השלמה שהם הוציאו עם טקסטורה היתה מצויינת לדעתי. משהו בשילוב של קונפטי, עם טקסטורה גבעתית, ונטול כל גילטר הגיוני.. פשוט לא התחבר לי טוב.

      מחק
  3. תודה על הסקירה :)

    באופן אישי הקולקציה הזו לא ממש עשתה לי את זה, איכשהו זה תמיד קורה לי עם צ'יינה- או שאני ממש אוהבת את כל הקולקציה או שאני פשוט לא מתחברת אליה

    השבמחק
    תשובות
    1. :)
      למרות שאני חובבת לקים קרמיים מושבעת, הצלחתי להתחבר להרבה גוונים מהקולקציה.
      זה הכל עניין של טעם אישי והעדפות אישיות ;)

      מחק
  4. כמו שכבר ציינתי בפייס, האסוציאציה הראשונית שלי עם הלבן הזה היא קוטג' ;)
    לא מתחברת לטקסטורות יותר מדי, אני ביחסים סבירים עם הליקוויד סנד ועם הגרסא של ג'ייד, אבל לא משתמשת בהם לעיתים תכופות.
    שאר הצבעים קצת אכזבו אותי, בדרך כלל בקולקציות חג של צ'יינה תמיד יש איזה גוון שמפיל אותי, והפעם הכל היה נראה לי נחמד אבל לא זה. שום גוון מחדש או שאין לי באוסף. אולי פשוט יש לי כבר יותר מדי? :)
    אבל בהחלט צבעים מלאי חיים וחגיגיים!

    השבמחק
    תשובות
    1. כאחת שלא מחזיקה הרבה מטאלים או הרבה גליטרים הקולקציה הלהיבה אותי.. יכול להיות שאם כבר היו לי דומים, לא הייתי מתלהבת ככה ;)

      מחק
  5. אני אישית מאוד אוהבת את הקולקציה אבל לצערי הזנחתי אותה קצת הרבה. אבל אם את רוצה אני מוכנה להעביר לך את הורוד תמורה ללק הזהב שבהחלט לא מתאים לגוון עור שלך וחבל שייזרק במגירה. :)
    הצבעים התקבלו עלייך מאוד יפה, ולדעתי צ'יינה שוב עשו את מה שהם יודעים לעשות הכי טוב - לקחת רעיונות ישנים בקרב העולם ולהפוך אותם לטובים יותר!

    מה שכן, הם ללא ספק יכלו לוותר על there's snow one like you. היה עדיף לק לבן גליטרי כמו הירוק, הסגול והכחול. בהחלט מיותר

    השבמחק
    תשובות
    1. יאלה מחליפים את הזהב עם הורוד? :)

      מחק
  6. הגליטרים והלק הירוק הם המוצלחים ביותר בעיני. שווה! תתחדשי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן אכן! :) גליטרים על הציפורניים שמח בעיניים ;)
      תודה!

      מחק
  7. קולקציה חביבה, אבל איכשהו את רוב הלקים שאהבתי- יש לי דיופים זהים של צ'יינה גלייז, אז קצת מרגיש לי שהם מיחזרו.
    הלבן ממש ממש מוזר

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם