יום רביעי, 5 בפברואר 2014

A new Queen in town | מלכה חדשה בעיר


היי לכם!
הפוסט הזה נכתב בהשראת שיר מסויים שאני מאוד אוהבת מאז שהוא יצא, ובהשראת הזמרת המוכשרת.
את קייטי פרי הכרתי בתחילה דרך השיר Hot n Cold (למרבה הפלא..), ואח"כ הגיע השיר האהוב עליי Firework, ואח"כ Roar ובאמצע עוד מלא שירים מגניבים אחרים.
קייטי פרי לדעתי אחת הזמרות המוכשרות ששמעתי, השירים שלה מגניבים ובעלי משמעות. השיר Firework עזר לי בתקופה קשה לפני שנתיים וחצי וכל פעם עודד אותי מחדש.
פוסט זה נכתב בהשראת המראה של קייטי פרי בקליפ Hot n Cold.
Hey guys!
This post was inspired by a particular song, which I like so much since it was released, and by the talented singer.
I first got to know Katy Perry with the song "Hot n Cold" (surprisingly), and later on my favorite "Firework" came out, and then "Roar", with many other cool songs amongst them.
In my opinion, Katy Perry is one of the talented singers I've heard, her songs are cool and meaningful. "Firework" helped me throughout a rough time, and encouraged me every single time.
This post is inspired by Katy Perry's "Hot n Cold" video clip.


אז אני אתחיל בעיניים. בחרתי להשתמש בפלטת הנייקד בייסיקס (Naked Basics) של אורבן דקיי (Urban Decay) שאני חושבת שלא זוכה למספיק הערכה. הפלטה חמודה וקומפקטית, מושלמת לאוהבות המראה הטבעי והנייטרלי. יש בה חמישה גווני מאט וגוון אחד סאטן (venus). הצלליות, כיאה לאורבן דקיי, פיגמנטיות ביותר ונוחות לעבודה ולטשטוש.


So eyes first. I chose yo use Urban decay Naked Basics, ahich I think not get enough appreciation. Cute and compact palette, perfect for the natural and neutral lovers. It has five matte shades and one satin shade (venus). The eyeshadows, typical Urban Decay, are very pigmented and easy to blend and work with.




אני רוצה להציג בפניכם את הממתק החדש שלי! הוא ורוד זוהר, בעל ערך קלורי אפסי, וסופר מתוק! המסקרה החדשה מבית סופט טאץ' כבשה אותי - "או לה לאש". בהסתכלות ראשונה, אמרתי "ואוו".. גם בהסתכלות נוספת אמרתי "וואו".. ואז פתחתי אותה וגיליתי מברשת מיוחדת ושונה, ממש לא כמו שאני רגילה.


Let me present to you my new candy! It's in glowing pink, zero calories and super sweet! The new mascara from Soft Touch has conquered me - "OoLaLash". At first look I said "Wow".. On second look I said "wow".. then I opened it and discovered a unique brush, differenent than I'm used to.


המברשת סיליקונית ומתוכננת לשלושה שלבי מריחה. יש לה צד שטוח, העוזר בהנחת החומר בצורה אחידה על הריסים. החלק השני של המברשת הוא משונן כמו כל מסקרה, אך עם "קוצים" קצרים וצפופים המסרקים את החומר לאורך כל הריסים. ראש המברשת הוא הבונוס - הוא מיועד לסירוק וסידור הריסים בזוויות העין, או במקרה של ריסים קצרות.

The brush is a silicone wand and designed for three phases. It has a flat side, which helps you apply an even coat over your lashes. the other side of the wand is jagged and spikey like any mascara, but the spikes are short and dense which help you brush the substance into youe lashes. The wand's head is the bonus - it's designed for brushing those lashes in the corners of your eye, or in case of short lashes.

אני מאוד מרוצה מהמסקרה הזו, כי היא מאריכה ומעבה לי את הריסים כמו שאני אוהבת. אני יכולה לבחור אם "להעמיס" חומר או ללכת על מראה רגוע יותר (ואז אני לא משתמשת כמעט בכלל בחלק השטוח). המסקרה עשירה בלחות והריסים אינם מתקשים איתה. פלוס נוסף - היא קלה מאוד להסרה!
עכשיו היא נמכרת ברשתות הפארם במחיר היכרות של 59.90 ש"ח.

I'm very pleased with this mascara, because it thickens and extends my eye lashes as I like. I can choose wether to "load" my lashes or keep it simple (then I won't be using the flat side). This mascara is riched with moisture and the lashed don't get stiffed. Another advantage - It's very easy to remove!
It's now available on the pharms for a launching price of 59.90 NIS.



להשלמת המראה השתמשתי בעיפרון בגוון ניוד (nude) במעקה העין. זהו העיפרון של מקס פקטור שרכשתי בברלין תמורת יורו וקצת, מספר 090 - natural glaze. נחמד ולא יותר מזה. עפרונות בגוון ניוד לא ממש מחזיקים מעמד במעקה העין שלי, אז אני לא ממש מדד. אבל העיפרון נוח מאוד למריחה, לא קשה מידי ולא צורב בעין. בהחלט רכישה מוצלחת.


To complete the look I used a nude pencil in my waterline. this is the Max Factor eye pencil which I purchased in Berlin for around one Euro, number 090 - Natural Glaze. Nice and that's it. Nude pencils don't really stay in my waterline, so I'm not a good example. The pencil is very easy to apply, though, and not to hard and oes not sting my eyes. Definitely a successful purchase.


לשפתיים השתמשתי בשפתון האהוב עליי של מייבילין מסדרת הקולורסנסשיונל (colorsensational) בגוון מספר 900 - Pink Pop. ורוד בייבי זוהר. שפתון שמאוד אהבתי בקיץ! ומאוד מתאים למראה קייטי פרי בקליפ (לפחות בשליש הראשון של הוידאו..). לשפתון תת גוון כחול, התורם למראה שיניים לבנות, והוא קליל מאוד. גיליתי שאם אני מחדשת פעם נוספת במהלך היום, הוא די עמיד, ושורד קפה ונשנושים. הבעיה היחידה שלי איתו היא הריח החזק שלו. כמו שפתונים של פעם..

For the lips I usd Maybelline Colorsensational in the number 900 - Pink Pop. A glowing baby pink. A favorite of mine for the summer! Perfect match for the lipstick Katy Perry wore on the video (at least on the first third..). The lipstick has a blue undertone, which makes your teeth look whiter, and its very light-feeling. I discovered that if I re-apply it at least once more, it survives coffe and snacks. The only problem I have with it is the strong scent. Like old lipsticks..


היהלום שבכתר - הבושם של קייטי פרי העונה לשם Killer Queen
חובבת בשמים שכמותי, וחובבת בשמים עם עיצוב מיוחד, שגורמים לי כל פעם להתלהב מהם. גם הבושם, כמו המסקרה של סופט טאץ', קיבל ממני כמה קריאות התפעלות, גם במבט ראשון, וגם במבטים האחרים שעוד המשיכו לבוא.. הבקבוק מעוצב בגווני אדום וזהב, בהשראת שרביט מלכותי. עיצוב מתוחכם ושובב המתאים כל כך לקייטי פרי.


The jewel in the crown - Katy Perry's perfume, which is called "Killer Queen".
I like perfumes, unique designed perfumes, which make me excited every time. This perfume, like Soft Touch mascara, got some excitement reactions from me, on the first look, and on the other upcoming glances.. The bottle is designed in red and gold, inspired by a royal wand. Sophisticated and boisterous design which describes Katy Perry.


אני זוכרת כשהייתי קטנה, היו עוברות לידי נשים ברחוב, אפופות בניחוח מתקתק ומסתורי, שגרם לי לתהות איזה בושם זה. אותה הרגשה בדיוק חוויתי עם הבושם הזה. יש לו ניחוח פירותי ופרחוני עדין והוא אפוף מיסתורין.
אני אוהבת בשמים עם נוכחות. בשמי EAU DE PARFUM. כאלו שמספיק שני שפריצים מהם, והסביבה שואלת לשמו של הבושם. קילר קווין בהחלט עונה על הקריטריונים שלי.
את הבושם ניתן לרכוש ברשתות הפארם במחיר השקה של 199 ש"ח ל-50 מ"ל, או 249 ש"ח ל-100 מ"ל.


I remember myself walking down the street when I was a younger, and passing-by women where covered with a mysterious sweet scent, which made me wonder which perfume was it. Same filling I've experienced with this perfume. It has fruity and lighly flowery scent and it's filled with mystery.
I like perfumes with presence. EAU DE PARMUMS. Those that's enough two clicks and people ask you for the name of it. "Killer Queen" is defintely answers my expectations.
You can purchase it on the pharms for a launching price of 199 NIS for 50 ml, or 249 NIS for 100 ml.



מה דעתכם על המוצרים איתם הרכבתי את מראה קייטי פרי?
התנסיתים באחד או כמה מהם? שתפו בתגובות :)


What do you think about the Katy-Perry-look products?
Have you tried one or more of them? Tell me in the comments :)

אתם מוזמנים לעקוב אחריי ברשתות החברתיות: 
פייסבוקטוויטראינסטגרם ופינטרסט,
ולהצטרף כרשומים לאתר זה (במעלה הדף "הירשם לאתר זה"),
אתם יכולים גם להירשם לקבלת עדכונים באימייל.

You are invited to follow me on the social media: 
and subscribe this blog (up the page "google friends connect"),
You can also subscribe for e-mails updates.
* המסקרה והבושם התקבלו לסקירה.
* the mascara and perfume were recieved for a review.



11 תגובות:

  1. הצבע של האודם מאד יפה ומא מחמיא לך
    הבושם - נראה מעולה מבחוץ , מחיר שלו מאד נעים גם:) ואפילו יכול להיות שאני יתחבר. יש לי יום הולדת עוד איזה שועיים ככה אז אני מתחילה לרחרח לכיון תרתי משמע בהחלט משהו שאני אבדוק. המסקרה גם נראית ממש מגניבה.
    ץץחדשי על הכל, פוסט מעולה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירה! :*
      איזה כיף! יום הולדת מתקרב! :) תרחרחי קצת באמת.. אף פעם זה לא יותר מידיי ;)

      מחק
  2. מכיוון שקיבלת את הבושם לסקירה אני מקווה שלא תקחי את התגובה שלי אישית ורק כדעה וחוויה אישית

    קיבלתי דוגמית של הבושם כשעשיתי קנייה גדולה כשנכנסתי לרכב עם חברים (2 גברים)
    ריססתי 2 שפריצים באוטו אחרי שהריח התפזר הסכמנו פה אחד שהבושם מסריח ופרוטי מדיי
    יותר מדי פירות לא קשורים שאין בינהם הרמוניה בכלל
    כולנו פתחנו את החלונות כדי שהריח יצא ואחד מהבחורים אפילו התבדח ואמר "אם כולנו נפליץ בו זמנית זה יהיה ריח יותר טוב מהבושם שכרגע השפרצת" מיותר לציין שזרקתי את הדוגמית

    השבמחק
    תשובות
    1. שזה מאוד מאכזב כי האריזה מהממת ואני גם אוהבת את קטי פרי :(

      מחק
    2. אני חולה על ריחות מתוקים. זוכרת את התקופה בה הייתי משתמשת באנג'ל וחברות שלי רצו להרוג אותי....
      כפי שכתבת, על טעם ועל ריח..

      מחק
    3. יואו אנג'ל.. מעלה בי נשכחות.. הבושם של חברה שלי כל תקופת התיכון :)

      מחק
  3. הצבע של האודם ממש ממש מחמיא לך...
    עשית לי חשק למסקרה :-P

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! כל הזמן אני בטוחה שהוא זוהר מידיי עליי אבל אני ממש אוהבת :) המסקרה מצויינת והיא ורודה.. וזוהרת! :)

      מחק
  4. וואו הגוון של השפתון מחמיא לך מאוד!
    אהבתי את הצבע של אריזת המסקרה והבושם..

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      אין על אריזות ורודות זוהרות! :)

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם