יום ראשון, 2 בפברואר 2014

DIY - Brush holder | מעמד מברשות בהכנה עצמית


היי לכם!
היום אני אשתף איתכם את הסירטון האחרון שהעליתי בנושא "עשי זאת בעצמך". 
זוכרים את קופסת הטישיו שהכנו בתחילת הסתיו? 
אז עכשיו אני מכינה מעמד למברשות בצורת כוס-נר מאיקאה.

החומרים להם תזדקקו:
נרות מאיקאה שסיימו את חיי בעירתם, מקפיא, סכין מטבח, מים רותחים, סקוטצ' וסבון כלים, נצנצים ואבני זכוכית (לבחירתכם)

תהנו!



אתם מוזמנים לעקוב אחריי ביוטיוב:
בת-חן מאיטק גוארון
Mary Jennifer
וברשתות החברתיות: 
פייסבוקטוויטראינסטגרם ופינטרסט,
ולהצטרף כרשומים לאתר זה (במעלה הדף "הירשם לאתר זה"),
אתם יכולים גם להירשם לקבלת עדכונים באימייל.



6 תגובות:

  1. נראה ממש טוב:) ניסוי חדש על הפרק מסתבר!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! :) בהצלחה ותשתפי תמונה ;)

      מחק
  2. זה גאוני...אחרי שצפיתי עשיתי את זה, זה עובד באמת!! תודה רבה...;)

    השבמחק
    תשובות
    1. מעולה! אני שמחה שזה הצליח לך! :) אם בא לך תעלי תמונה לאינסטגרם ותתייגי
      #mayjenniferblog

      מחק
  3. מדריך חמוד!
    אני משתמשת בהם כמעמד למוצרי האיפור היומיומיים שלי כבר זמן מה, ואני ממש אוהבת! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      זה גם היה הייעוד שלהם אצלי, לפני המברשות ;) עכשיו הכל מסודר במגירות קטנות..

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם