יום שבת, 1 בפברואר 2014

January favorites | מועדפי ינואר 2014

היי לכם!
החודש הראשון לשנת 2014 עבר בהצלחה. חודש חדש, שנה חדשה, התחלה חדשה - מוצרי טיפוח חדשים. המועדפים שלי החודש מתמקדים בעיקר במוצרי טיפוח, מאחר ובאיפור לא חידשתי הרבה מאז חודש שעבר.
Hey guys!
2014 first month has passed successfully. A new month, a new year, a new start - new skin care products. This month favorites are mostly skin care, since I haven't changed my makeup routine since last month.


קודם לכל הוא תרחיץ פנים של גרנייה. בתור אחת שמרבה להשתמש במוצרים כגון אלו, לפחות פעם בחודש וחצי אני פותחת בקבוק חדש. לאחרונה ניסיתי כמה מוצרים, על מנת לבחון מה הכי מתאים לעור שלי בתקופה כזאת. את התרחיץ הזה רכשתי במבצע בסופר פארם של 35 שקלים, והוא מיועד לעור מעורב, מבוסס על תמצית של פירות הדר. בתרחיץ זה אני משתמשת בעיקר בשטיפת הפנים של הערב, במקלחת. באמצעות המשאבה יוצא קצף אוורירי ונעים וממשיך להקציף גם על הפנים. יש לו ריח מרענן של אשכולית - אם אני לא אוכלת אשכולית, לפחות אני נהנית מהניחוח.

First is Garnier face cleanser. As one who uses these products much, at least once a month and a half I open a new bottle. Lately I've been trying out a few products, to see what will work best on my skin this time of year. This cleanser I purchased on sale in Super Pharme, for a price of 35 NIS, and it's for combination skin, based on citrus extracts. I use this cleanser in the evening, when I shower. When you press the pump you get nice and fluffy foam, which maintain it's texture when apllying to your face. It has a refreshing citruc scent - I don't eat those, but I enjoy the smell of it.


אם אתם בעלי עור מעורב, מי פנים הם מוצר משלים מחייב. מי הפנים מסירים שאריות איפור ולכלוך שלא ירדו בשטיפה, סוגרים את הנקבוביות ומרעננים את העור. מי הפנים האחרונים בהם השתמשתי היו של קרליין, המיועדים לעור מעורב. הם היו מרעננים ביותר, הם מכילים אלכוהול, והם היו אגרסיביים מידיי לעור שלי, בסופו של דבר. מי הפנים האלו, של ד"ר פישר מסדרת ג'נסיס יאנג, עדינים יותר. אמנם גם מכילים אלכוהול, אבל לפחות העור שלי מקבל אותם באהבה. האריזה מבטיחה "למראה מאט", לא יכולה לאמת לכם את זה מאחר ואני משתמשת גם בקרם לחות לאחר מכן, ואני נוטה להבריך מהר באיזור ה-T.

If you hav a combination skin, toner is a must. Toner removes makeup residues, that the cleanser missed, close pores and refreshen your skin. The last bottle of toner was from Careline for combination skin. It was very refreshing, it contains alcohol and it was eventually too rough for my skin. This toner is from Dr Fischer Genesis Young, they are more delicate. Although it also contains alcohol, my skin embrace it. The packaging says "for a matte finish", can't verify it since I also use a moisturizer, and I tend to shine on my T-zone very quickly.


קרם ידיים של ללין מסדרת פלה מונוי. כמו שאר הקרמים של החברה, הקרם עשיר מאוד ובעל ניחוח נעים שמזכיר קצת קוקוס. הקרם צהבהב וסמיך, אך נספג מהר בעור ומותיר אותו רך ונעים. אני משתמשת בקרם זה בעיקר לפני השינה.

Laline hand cream from Pele Monoi collection. Like Laline other creams, it's very rich and with a pleasant scent, with light smell of coconut. The cream is yellowish and thick, but is absorved quickly into your skin, leaves it nice and soft. I use it mostly before bed.


חמאת השפתיים של ניוואה בניחוח וניל ומקדמיה. כתבתי על החמאה הזאת בפוסט הליפ-באלמים, וציינתי כמה שאני מרוצה ממנה. תמורה ממש שווה למחיר, ומצילה אותי מכל מצבי היובש במהלך היום. החמאה הזו תמיד איתי בתיק, ובעבודה היא יוצאת אל השולחן.

Nivea vanilla & mcadamia lip butter. I wrote about it on my lip-balms post, and I was telling you how great it is. A very good value for money, and saves my dryness during the entire day. This lip butter is always in my purse, and in the office it goes out to my desk.
  

אחרון המועדפים החודש הוא שפתון חדש של מייבילין, מסדרת הקולור וויספר. השפתון הזה דומה מאוד לליפ באטר של רבלון (שאני כל כך אוהבת) ואפילו לקחתי גוון דומה, שנוטה יותר לפוקסיה. שם הגוון ממש מגניב - who wore it redder והוא ממש לא אדום. שפתון בעל נוכחות על השפתיים, משאיר סטיין, אם נותנים לו להתקבע הוא שורד קפה ועוגייה, והכי חשוב - עתיר בלחות!

My last favorite this month is a Maybelline Color Whisper lipstick. This lipstick is very much like Revlon Lip Butter (which I love) and I even chose a similar color, which tend to be a fucsia. The name is cool - Who wore it redder and it's not at all red. A very noticeable lipstick, stains the lips, if you let it settle it survives coffe and cookie, and most important - moisturizing!
אלו המועדפים שלי לחודש ינואר. 
מכירים? התנסיתם? שתפו בתגובות.
מהם המועדפים שלכם לחודש הראשון לשנת 2014?
אתם מוזמנים לעקוב אחריי ברשתות החברתיות: 
ולהצטרף כרשומים לאתר זה (במעלה הדף "הירשם לאתר זה"),
אתם יכולים גם להירשם לקבלת עדכונים באימייל.

Those are my January favorites.
Know them? Tried them? Tell me in the comments.
What are your 2014-first-month'd favorites?
You are invited to follow me on the social media: 
and subscribe this blog (up the page "google friends connect"),
You can also subscribe for e-mail updates.


12 תגובות:

  1. הבטחתי לעצמי לסיים את כל המוצרים שמכילים אלכוהול ולא לרכוש כאלה יותר. מוזר שד''ר פישר לא השכילו לוותר עליו גם..

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לך המלצה למי פנים טובים לעור מעורב, ללא אלכוהול? הבנתי שגם של קליניק הם עם אלכוהול...

      מחק
    2. ביודרמה, ג'ייד, קרליין, אוון... לא חסר..
      אני בדיוק מסיימת את מי הפנים האלכוהוליים של אנה לוטן וחותכת את הרומן בינינו.

      מחק
  2. מי פנים ללא אלכוהול אפשר למצוא בשפע באייהרב, ובמחירים שווים לכל כיס.
    אני כבר מספר שנים לא משתמשת במי פנים שכוללים אלכוהול, וכבר כמעט שנה מזמינה רק מאייהרב כי כלכלית זה הרבה יותר משתלם ומאוד מרוצה מהסוג הספציפי שאני מזמינה (של Tahyers).

    מעניין שאת אוהבת את הסבון הזה, היה לי אותו ומסרתי לחברה. אני כבר לא זוכרת מה לא מצא חן בעיניי, אני חושבת שפשוט לא הרגשתי שהוא עושה משהו :)
    את השפתונים האלו של מייבלין אני מחבבת מאוד, ואפילו קניתי 2 כשהייתי ברומניה (עם המחיר שלהם שם לא היה טעם להתלבט איזה אעדיף, אלא להעמיס לעגלה).

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! אני באמת אנסה את המי פנים שציינת. אולי עוד יש הפתעות :)
      הסבון הזה עדין וזה בדיוק מה שאני אוהבת בו. נמאס לי מכל הפילינגים האלו, גם הכי עדינים שיש אני מרגישה שהם ממש לא עושים לי טוב לעור..
      שניים? נראה לי אני הייתי קונה חצי מהגוונים אם היה נגיש לי במחיר ריאלי ;)

      מחק
  3. לא אוהבת מי פנים עם אלכוהול אבל אהבתי ממש את הקרם ידים של ללין !
    אגב את הליפ באלם את מורחת עם הידיים או בדרך סטרילית אחרת כלשהי? כי אני נמנעת מלהשתמש בידיים שלי שזה נוגע לפנים/שפתיים.

    אגב מתי תעשי איזה Giveaway קטן לכל הקוראות שלך? ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. הקרם ידיים הזה מצויין! גם הריח וגם המרקם! :)
      את הליפ באלם אני מורחת עם האצבע, לאחר שטיפת ידיים לרוב. יש לי בתיק גם סטיק למקרה חירום. אבל במשרד תמיד יש לי hand sanitizer בהישג יד ;)

      מחק
  4. אההההההההההה בא לי על הכל פה!!!!
    לשלוח לך חשבונית?:) פוסט מעולה, נרשמתי:)

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת מוצרים מצויינים! :)
      תודה רבה יקירתי :)

      מחק
  5. מוצרים סופר מעניינים! לגבי הקולור וויספר - איזה גוון זה? לא הרגשת שהוא מדגיש יובש...?

    השבמחק
    תשובות
    1. זה מספר 530 והוא גוון פטל נוטה לפוקסיה. דווקא לא הרגשתי שהוא מדגיש (לעומת רימל הסדרה של קייט מוס מס' 16, למשל..) ואת כבר יודעת כמה אני סובלת משפתיים יבשות ;) אני ממש אוהבת אותו ולא יוצאת מהבית בלי שהוא עליי, ובתיק איפור ;)

      מחק
  6. הצילומים שלך פשוט וואו!! פוסט מעניין על אף שאף אחד מהמוצרים לא מדבר אלי. מה שכן, האריזות שלהם מהממות ומזמינות, במיוחד קרם ידיים של ללין, ממש מתוקי :)

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם