יום שבת, 22 בפברואר 2014

My everyday makeup routine | שיגרת האיפור היומיומית שלי


היי לכם!
אז במקביל לסירטון בערוץ, אני מציגה בפניכם את שיגרת האיפור היומיומית שלי.
אני משתמשת במוצרים בסיסיים, ללא הרבה דרמה, ונותנת במה לשפתון מודגש. זו השיגרה שלי כבר במשך כמה חודשים, ולפעמים כשבא לי לגוון אני מוסיפה צלליות למופע.


אני מתחילה בהנחת הבסיס באמצעות שלושה מוצרי חובה: מייקאפ עם כיסוי בינוני, הניתן לבנות אותו לכיסוי כמעט מלא, קונסילר מתקן, ופודרה למראה מאט.
המייקאפ המככב בחודשים האחרונים הוא של יוסי ביטון מסדרת B cosmic, גוון 02. יש למייקאפ ריח נעים ועדין, ההנחה שלו קלה, הוא לא מרגיש כבד או שומני, והוא עמיד עליי ליום עבודה שלם.
לקונסילר אני משתמשת בבורז'ואה הלת'י מיקס (healthy mix), קונסילר מתקן, גוון 52. אני מניחה אותו גם מתחת לעיניים להסוות סימנים שחורים, וגם על פגמים שונים ופצעונים. הכיסוי שלו מאוד טוב, הוא לא שומני, והוא מחזיק עליי עד סוף היום. מאד מרוצה ממנו.
לפודרה אני משתמשת, כמו תמיד, ברימל - stay matte powder והיא נוחה לי וקלילה ומפחיתה ברק. צריך לפדר איתה שוב במהלך היום, אבל לא תמיד יש לי כוח..


להדגשת עצמות הלחיים, אני משתמשת בשני מוצרי חובה: ברונזר וסומק.
לברונזר אני משתשמשת באסנס sun club שרכשתי בברלין, גוון 02, איתו אני מדגישה את עצמות הלחיים. לסומק אני משתמשת באהוב עליי, של חברת דה באלם (the balm), בגוון swiss dot, גוון כתמתם עשיר בפיגמנט ומחזיק יום שלם.


בגיזרת העיניים אני שומרת על פשטות באמצעות אייליינר ומסקרה בלבד. קיבלתי אייליינר של יוסי ביטון מסדרת B cosmic, הוא נקרא אייליינר קייק (eyeliner cake). מגיע במסווה של צללית אבן שחורה, מכיל מינרלים, ובמגע עם מברשת אייליינר רטובה הוא הופך ל"נוזלי" מספיק כדי להניח אותו כמו אייליינר ג'ל. מגיעה איתו מברשת, מצויינת! כל כך קל לדייק איתה, וליצור אייליינר דק וצמוד לקו הריסים. בדיוק כמו שאני אוהבת.
את האייליינר ניתן להשיג בסניפי הרשת ובמכוני טיפוח, ומחירו 110 שקלים.
למסקרה אני משתמשת בחביבה עליי בחודש האחרון והיא ה OoLaLash של סופט טאץ'. לא רק שהאריזה מגניבה, גם המסקרה עצמה מעולה. תוכלו לקרוא עליה יותר - כאן.



אחרונות חביבות נותרו השפתיים. בימים אלו, שמתיימרים להיות חורפיים, אני אוהבת להדגיש את השפתיים. בדרך כלל אני משתמשת בשפתון של מייבילין מסדרת color whisper בגוון 530. גוון ורוד פוקסיה בולט מאוד. כשמניחים אותו מעל תוחם (מלא) הגוון המתקבל הוא עז ודרמתי יותר. אם לא בעיניינם, לפחות בשפתיים ;)



אתם מוזמנים לעקוב אחריי ביוטיוב:
בת-חן מאיטק גוארון
Mary Jennifer
וברשתות החברתיות: 
פייסבוקטוויטראינסטגרם ופינטרסט,
ולהצטרף כרשומים לאתר זה (במעלה הדף "הירשם לאתר זה"),
אתם יכולים גם להירשם לקבלת עדכונים באימייל. 



6 תגובות:

  1. את האיילנר קיק יש לי אני ממממש אוהבת, הוא פיגמנטי בטירוף. המסקרה שלך מענינית. והפודרה אני ממש חיבת לנסות אותה כבר דמאט!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. הפודרה באמת מצויינת והאייליינר קייק הוא מאסט בתיק האיפור :)

      מחק
  2. המייקאפ של יוסי זוועתי עליי, מרגיש כמו טיט ונוזל ממני מיידית ):
    גם אני משתמשת בקונסילר של בורז'ואה ובפודרה של רימל. בשונה ממך אני לעולם לא אוותר על הצלליות שלי והשפתון הוא זה שאוסיף כשארצה קצת אקסטרה.

    השבמחק
    תשובות
    1. מבאס כי הוא באמת מייקאפ טוב.. ומתאים לעור המעורב שלי.. הוא מחליק לי את הפנים ונותן כיסוי ממש יפה..
      לפעמים יש לי גם תקופות כאלה... שאני ממש חייבת את הצלליות שלי! :)

      מחק
  3. המוצרים מעולים! לא מכירה את המייקאפ אבל זה לא מה שמעניין אותי פה :)
    השפתון מחמיא לך מאוד ובנימה זו - הסתפרת? נראית מעולה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי ♡
      הסתפרתי, כן :) ותודה
      תמיד כשאני שמה שפתון כזה זה כאילו עושה את כל הלוק..

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם