יום שלישי, 18 בפברואר 2014

My nail polish collection | אוסף הלקים שלי


היי לכם!
הרבה ביקשו ממני לעשות את הסירטון הזה, והאמת היא שקצת התעצלתי, עד ש.. קיבלתי מבעלי מתנה - מצלמה חדשה! מצלמת 70D של קנון. אני מאוהבת :)
עכשיו, זה לא סוד שאני חובבת מצלמות, של קנון פרט, וזה לא סוד שכבר הרבה זמן אני רוצה להשתדרג באיכויות הצילום סטילס ווידאו שלי. אז בקשתי התמלאה, ועכשיו אני יכולה לבחור לעצמי פרמטרים לוידאו באופן ידני, ולשלוט על כמות התאורה שתיכנס, רוחב הצמצם ורגישות הצילום.
עוד פרט שהוא ממש לא סוד, יש בבעלותי יותר מ-100 לקים שונים של חברות שונות, שרובם נרכשו על ידי במהלך השנים החולפות (בעיקר בשנתיים האחרונות). אז בסירטון שלפניכם לא הצגתי את כל אוסף הלקים שלי, במלואו. חסרים שם לקים של לייף, שיק וקרליין (מהסדרה הישנה). חוץ מהחברות האלו, הצגתי ה-כ-ל.

תהנו!


אתם מוזמנים לעקוב אחריי ביוטיוב:
בת-חן מאיטק גוארון
Mary Jennifer
וברשתות החברתיות: 
פייסבוקטוויטראינסטגרם ופינטרסט,
ולהצטרף כרשומים לאתר זה (במעלה הדף "הירשם לאתר זה"),
אתם יכולים גם להירשם לקבלת עדכונים באימייל. 



8 תגובות:

  1. מרשים ביותר! איפה את מאחסנת את כל הכמות הזו?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! :) יש לי מגירה בשידת האיפור בה אני מאחסנת את כולם.. וכבר אין לי כל כך מקום האמת :)

      מחק
  2. רק מעל 100?! הייתי בטוחה שהרבה יותר 😚
    תתחדשי על הבייבי החדש.

    השבמחק
    תשובות
    1. בסביבות ה120 וממשיך לעלות ;)
      תודה! עד כה עונה על הציפיות :)

      מחק
  3. 120 את לא שפויה! אבל יש לך טעם מקסים כמובן תתחדשי!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בטוחה שגם את תגיעי לשם מתי-שהוא ;)
      תודה רבה! :)

      מחק
  4. אוסף מקסים!
    ואת בסדר גמור מבחינת הכמות:P

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם