יום ראשון, 9 בפברואר 2014

Valentine's nail art | עיצוב ציפורניים לולנטיין


היי לכם!
יום הולנטיין, יום האהבה הלועזי, מתקרב אלינו ונוחת אצלנו ביום שישי.
לכבוד יום זה אני מעלה כמה סירטונים לערוץ היוטיוב שלי. 
היום אני אשתף איתכם את הסירטון הראשון לולנטיין והוא עיצוב ציפורניים מתוק של קאפקייק.
החומרים להם תזדקקו:
שכבת בסיס, אני השתמשתי ב essie - grow richer
שלושה גוונים פסטליים המתאימים ליום האהבה, אני השתמשתי ב 
OPI - do you lilac it, essie - lovie dovie, essie- cute as a button
לק לבן, אני השתמשתי ב CHIC - white flag מספר 31
לק אדום, אני השתמשתי ב essie - head mistress
שכבת טופ, אני השתמשתי ב essie - no chips ahead

תהנו!



אתם מוזמנים לעקוב אחריי ביוטיוב:
בת-חן מאיטק גוארון
Mary Jennifer
וברשתות החברתיות: 
פייסבוקטוויטראינסטגרם ופינטרסט,
ולהצטרף כרשומים לאתר זה (במעלה הדף "הירשם לאתר זה"),
אתם יכולים גם להירשם לקבלת עדכונים באימייל. 



4 תגובות:

אשמח לקרוא את תגובתכם