יום רביעי, 5 במרץ 2014

essence = Candy land | אסנס = חנות ממתקים

היי לכם!
אני רוצה לחזור איתכם אחורה בזמן, קצת זמן, ארבעה חודשים בעירך.
לפני ארבעה חודשים טסתי עם בעלי היקר ועם זוג חבריי הטובים לשבוע בברלין. טיילנו, ערכנו קניות, אכלנו במקומות טעימים והתלהבנו מהרבה שטויות. פוסט עם התמונות תוכלו למצוא כאן.

כשחזרנו מברלין צילמתי והעליתי סירטון רכישות גדול. רציתי להתנסות קצת במוצרים לפני שאני קופצת למסקנות ובוחרת אם להמליץ לכם או לא. אז חלק מהמוצרים נכנסו כבר לפוסטים קודמים, במועדפים וכאלה. את הפוסט הנוכחי אני הולכת להקדיש אך ורק למותג הדראגסטור (פארם) - אסנס (essence).
המותג בעל צבעוניות רחבה, מחיריו זולים מאוד, הוא נמכר ברחבי ברלין ב"רוסמנז" (Rossmans), ופשוט אי אפשר להפסיק להסתכל על הסטנד שלו, ממש חנות ממתקים!



אספתי לסל המוצרים שלי לקים, גלוסים, סומק, ברונזר וקונסילר. כמובן שפינקתי גם את אמא שלי ואחותי. מוצר נוסף שנכנס לסל וממש לא מומלץ הוא המסקרה Big באריזה השחורה, שנזרקה לאחר שני שימושים בלבד. המסקרה התייבשה והעלתה ריח של מסקרה בת 20 שנה. 
אז בואו נתחיל, ונתחיל מההתחלה.. איך הגעתי למסקנה שיש אסנס בברלין (לא אופייני לי, לא בדקתי קודם באינטרנט..). הנה לכם סירטון קצרצר ומשעשע.



וכך מצאתי את הדראגסטור המשווק, ונכנסתי אליו כמעט כל יום מאז. החברים שהיו איתנו - אפרת וניר, זוג מקסים, וחברים טובים. אפרת היא צלמת בעצמה, מוכשרת מאוד, חצי מסטודיו חציל סגול, הנמצא בקריות. עוד על חציל סגול.



הגלוסים של אסנס - מצויינים, בכל הסדרות שלהם! הפיגמנט שלהם מעולה, הם לא הכי דביקים שבעולם, ויחסית עמידים. יש לי שתי סדרות: XXXL Shine ו- Beauty Beats.
כשנכנסתי לרוסמנז ורכשתי את ה Beauty Beats הורוד בייבי (Eenie Meenie) התאהבתי מיד! קודם כל הוא הזכיר לי מאוד את הגוון שמרחתי בחתונה, שהיה של מאק, ונגמר מזמן. דבר שני, הוא פשוט מתוק! יום לאחר מכן נכנסתי שוב ורכשתי את שני הגוונים הנוספים בקולקציה (קורל - Groupie at Heart ותכלת שימרי - I'm Backstage שבכלל לא כחול על השפתיים).
מרוב שאני אוהבת קורלים, רכשתי גם מהסדרה השנייה גוון קורל (Bright Side of Life) שמאוד פיגמנט על השפתיים, ורכשתי גם גוון אדום (Red Blossom) שגם הוא מאוד פיגמנטי. הריח שלהם כמו של סוכריה וממש כיף לי להשתמש בהם.


מימין: רד בלוסום, ברייט סייד אוף לייף, גרופי אט הארט, איני מיני, איי'ם באקסטייג'



מבחינת הלקים של אסנס דווקא אפקט החול הסתבר כעמיד ביותר, וכולם נדרשים לשלוש שכבות על מנת לקבל את האטימות המירבית. בעיקרון, הגוונים ממש יפים ומיוחדים, אספתי לשורותיי לק קורל, לק סגול גליטרים, לק בגוון ברונזה ולק חול בגוון אדום. הגוונים לשיפוטכם.










לפנים לקחתי עבורי קונסילר דואו שמגיע עם שני צבעים, האחד בהיר והשני מעט כהה יותר, הוא נקרא Match 2 Cover, לקחתי גם ברונזר Sun Club בגוון 02 Sunny, כתוב על האריזה כי הוא מתאים לברונטיות, משמע בעלות עור שהוא לא פורצלן, אלא מעט כהה יותר, וסומק מסדרת Beauty Beats בגוון Groupie at Heart מהסדרה של ג'סטין ביבר, עם פיגמנט עצום ומגניב. לצערי לא הצלחתי לצלם את הקונסילר כראוי, אבל אתתם יכולים לתת הצצה בפוסט הזה, ולקבל את חוות דעתי המלאה עליו, ועל הברונזר והסומק שמככבים גם שם.


מימין: הסומק והברונזר, משמאל: שני הגוונים של הקונסילר
אז מה אתם אומרים על המוצרים? 
התנסיתים? אהבתם את הגוונים?
אתם מוזמנים לעקוב אחריי ברשתות החברתיות: 
פייסבוקטוויטראינסטגרם ופינטרסט,
ולהצטרף כרשומים לאתר זה (במעלה הדף "הירשם לאתר זה"),
אתם יכולים גם להירשם לקבלת עדכונים באימייל.

You are invited to follow me on the social media: 
and subscribe this blog (up the page "google friends connect"),
You can also subscribe for e-mails updates.

20 comments:

  1. בקרוב יעשו עלייה! היפי!

    השבמחק
  2. Crazy Fancy Love מ-ה-מ-ם אני מתה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תנקיו :) אני מאוהבת ב
      oh my glitter!

      מחק
  3. חחח בהתחלה חשבתי שקראת לפוסט קאנדי לאב( מעבדה) שככה נקראים אחד הטראקים שלנו אז ממש הפתיעה אבל לא אני חללית
    אז בלי קשר הלקים האלה מהמהמם והכל פשוט נראה מהמהמם מחכה לזה בכיליון עיניים

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח גדול! :)
      גם אני מחכה שיגיעו לארץ, אני חייבת לציין שאני מסוקרנת לגבי זה..

      מחק
  4. מתה על החברה הזאת! שני מוצרי חובה שלהם לדעתי זה האייליינר ג'ל והשפתון מאט הנוזלי

    השבמחק
    תשובות
    1. לא ניסיתי את האייליינר, כי שמעתי עליו רק אחרי שחזרתי מברלין..
      שפתונים קניתי לאחותי ולסבתא שלי והן באמת מאוד מרוצות :)

      מחק
  5. המוצרים שלהם ממש הפתיעו אותי!
    את הלק הסגול המושלם הזה יש לי, הוא כ"כ יפה:)

    השבמחק
    תשובות
    1. הם באמת מפתיעים. לטובה. :)
      אני חושבת שאת הסגול הזה הכרתי בזכותך.. עשית עיצוב איתו ועם יוניקורן :)

      מחק
  6. לק חול אדום.... בא לי לשדוד אותך!

    השבמחק
  7. לקראת יוני אמורים לעשות עליה מוצרי הטיפוח בהכוונה ליקהל יעד - נערות אבל אני כמובן סקרנית לאיפור, תחילה דגמתי את הלקים, מוצלחים ועוד יותר למחירם, עכשיו אמור להגיע גם שפתון ואאל"ט גם סומק. אחלה סקירה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :)
      מעניין באמת מה יהיה התמחור בארץ..

      מחק
  8. אני אוהבת את אסנס... הלקים מהממים בעיני והקרמים מוצלחים ביותר. אני מוצאת ששתי שכבות מספיקות לי.

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש חנות ממתקים, תאווה לעיניים! ולכיס ;)

      מחק
  9. מה עושים עלייה ואני לא יודעת!?!!??!?!!?!?
    מבקשת מידע!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. היתה על זה כתבת קובייה קטנה באיזה עיתון בתחילת השנה.. שכנראה ביוני 2014 הם ינחתו אצלנו, וזה יהיה "מותג לנערות".. לדעתי זה בדיוק התיאור! מוצרים צבעוניים וקלילים ושווים במחיר לכל נפש..

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם